KPN int onterecht € 452,68
Geplaatst: 11 sep 2011 20:40
Op de afrekening van augustus 2011 van mijn mobiele abonnement bij KPN zag ik tot mijn grote verbazing dat er voor internetverkeer een bedrag van € 452,68 was afgeschreven terwijl ik een internetabonnement had afgesloten.
Hierna telefonisch contact opgenomen met een medewerkster van de klantenservice van KPN. Haar de zaak uitgelegd. Zij vertelde dat ik geen internetabonnement had gehad tussen 13 juli en 4 augustus 2011. Ik zou toen voor het bovengenoemde bedrag op het internet actief geweest zijn. Haar gevraagd om mijn online rekening te bekijken. Haar gewezen op het feit dat het abonnementsgeld voor mijn internetbundel wel was geind door KPN. Ze moest toegeven dat de fout inderdaad bij KPN lag. Ze zou het een en ander doorgeven aan de afdeling creditering. Ik zou bericht krijgen na ongeveer 10 werkdagen. Ik zei dat ik dat vreemd vond en dat ik het geld binnen twee werkdagen teruggestort wilde hebben. Dat was volgens haar niet mogelijk. Hierna haar gevraagd om mij door te verbinden met de afdeling creditering. Was niet mogelijk. Ook kon ze mij het telefoonnummer van die afdeling niet geven. Hierna het gesprek maar afgebroken om te voorkomen dat ik dingen zou gaan zeggen waar ik later spijt van zou krijgen.
Negen dagen later kreeg ik een zakelijk mail dat KPN het geld zou terugsorten. Dit kon wel 14 dagen duren.???
Hierna weer contact gezocht met de klantenservice. U raadt het al. Ik kreeg weer dezelfde antwoorden. Ook nu het gesprek maar weer beeindigd.
Wat kan ik hier aan doen?
Zelfs in de mail niet eens excuses voor de door hen gemaakte fout.
Onterecht € 452,68 innen en dat pas na vier weken weer terugstorten.
Hoe klantvriendelijk kun je zijn.
Ik begrijp nu wel dat er regelmatig over KPN geklaagd wordt.
Ik heb overigens de helpdeskmedewerkster verteld dat ik dit op de site van RADAR zou zetten.
Hierna telefonisch contact opgenomen met een medewerkster van de klantenservice van KPN. Haar de zaak uitgelegd. Zij vertelde dat ik geen internetabonnement had gehad tussen 13 juli en 4 augustus 2011. Ik zou toen voor het bovengenoemde bedrag op het internet actief geweest zijn. Haar gevraagd om mijn online rekening te bekijken. Haar gewezen op het feit dat het abonnementsgeld voor mijn internetbundel wel was geind door KPN. Ze moest toegeven dat de fout inderdaad bij KPN lag. Ze zou het een en ander doorgeven aan de afdeling creditering. Ik zou bericht krijgen na ongeveer 10 werkdagen. Ik zei dat ik dat vreemd vond en dat ik het geld binnen twee werkdagen teruggestort wilde hebben. Dat was volgens haar niet mogelijk. Hierna haar gevraagd om mij door te verbinden met de afdeling creditering. Was niet mogelijk. Ook kon ze mij het telefoonnummer van die afdeling niet geven. Hierna het gesprek maar afgebroken om te voorkomen dat ik dingen zou gaan zeggen waar ik later spijt van zou krijgen.
Negen dagen later kreeg ik een zakelijk mail dat KPN het geld zou terugsorten. Dit kon wel 14 dagen duren.???
Hierna weer contact gezocht met de klantenservice. U raadt het al. Ik kreeg weer dezelfde antwoorden. Ook nu het gesprek maar weer beeindigd.
Wat kan ik hier aan doen?
Zelfs in de mail niet eens excuses voor de door hen gemaakte fout.
Onterecht € 452,68 innen en dat pas na vier weken weer terugstorten.
Hoe klantvriendelijk kun je zijn.
Ik begrijp nu wel dat er regelmatig over KPN geklaagd wordt.
Ik heb overigens de helpdeskmedewerkster verteld dat ik dit op de site van RADAR zou zetten.