ALICE met een kluitje in het riet
Geplaatst: 12 sep 2011 13:29
Sinds 23 augustus is het voor mij niet meer mogelijk om gebruik te maken van vaste telefonie.
Ik heb dit telefonisch gemeld bij de klantenservice. Het probleem zou binnen een week opgelost zijn.
Na een week geen oplossing dus nog maar een keer gebeld met de klantenservice.
Dit keer excuses en de vraag of ik nog een week geduld wilde hebben omdat de Technische Dienst het erg druk had.
Na 2 weken dus nog geen telefonie en maar weer opnieuw gebeld.
Dit keer weer excuses en of ik nog maar 2 dagen geduld wilde hebben. Als het probleem niet zou zijn opgelost werd het probleem intern ge-escaleerd.
Na 2,5 weken geen telefonie nog geen oplossing.
Opnieuw gebeld (alles mobiel + 15 ct/m, dus de kosten lopen maar op).
Opnieuw excuses. Er wordt niet ge-escaleerd. de juffrouw kon niets doen behalve excuses aanbieden. Ik moest maar een klachtenmail schrijven.
Nu had ik die al geschreven en er niets op weer gehoord, maar wie weet….
Iedere keer wanneer je belt krijg je in het intro-verhaal te horen dat Alice werkt aan de kwaliteit van Service.
Vooral doorgaan daarmee, zou ik zeggen, er valt nog heel wat te verbeteren aan zorg voor je klanten.
Ze zijn vooral goed in het aan het lijntje houden.
Jammer, dat ALICE zo met klanten omgaat.
Inmiddels de toezegging gehad dat het abonnementsgeld gedeeltelijk word verlaagd voor de duur van de storing.
De kosten voor het noodgedwongen mobiel bellen is helaas gevolgschade.
Zijn dus voor mijn rekening, evenals al die 15 centen per minuut.
Voor wat betreft de storing: "word aan gewerkt ,meneer, nog even geduld. We weten niet hoelang nog."
Ik heb dit telefonisch gemeld bij de klantenservice. Het probleem zou binnen een week opgelost zijn.
Na een week geen oplossing dus nog maar een keer gebeld met de klantenservice.
Dit keer excuses en de vraag of ik nog een week geduld wilde hebben omdat de Technische Dienst het erg druk had.
Na 2 weken dus nog geen telefonie en maar weer opnieuw gebeld.
Dit keer weer excuses en of ik nog maar 2 dagen geduld wilde hebben. Als het probleem niet zou zijn opgelost werd het probleem intern ge-escaleerd.
Na 2,5 weken geen telefonie nog geen oplossing.
Opnieuw gebeld (alles mobiel + 15 ct/m, dus de kosten lopen maar op).
Opnieuw excuses. Er wordt niet ge-escaleerd. de juffrouw kon niets doen behalve excuses aanbieden. Ik moest maar een klachtenmail schrijven.
Nu had ik die al geschreven en er niets op weer gehoord, maar wie weet….
Iedere keer wanneer je belt krijg je in het intro-verhaal te horen dat Alice werkt aan de kwaliteit van Service.
Vooral doorgaan daarmee, zou ik zeggen, er valt nog heel wat te verbeteren aan zorg voor je klanten.
Ze zijn vooral goed in het aan het lijntje houden.
Jammer, dat ALICE zo met klanten omgaat.
Inmiddels de toezegging gehad dat het abonnementsgeld gedeeltelijk word verlaagd voor de duur van de storing.
De kosten voor het noodgedwongen mobiel bellen is helaas gevolgschade.
Zijn dus voor mijn rekening, evenals al die 15 centen per minuut.
Voor wat betreft de storing: "word aan gewerkt ,meneer, nog even geduld. We weten niet hoelang nog."