Telfort mob. fair use policy 300MB? Het was toch onbeperkt??
Geplaatst: 12 sep 2011 19:25
Hierbij mijn klacht over Telfort.. Wat heb ik toch een spijt dat ik klant ben bij Telfort.. Elke keer dat hoofdpijn door hun, plus je wordt niet serieus genomen door de klantenservice!
Sinds enkele dagen heb ik gemerkt dat mijn mobiele internet is uitgeschakeld. Vreemd, want mijn instellingen zijn gewoon geactiveerd. Dus ik bel Telfort klantenservice. Hier had ik een medewerker (David H.) aan de lijn die mij vertelde dat ik mijn fair use policy limiet in totaal drie keer ben overschreden!!! Deze fair use policy is 300 MB!! Telfort, jullie weten dondersgoed dat een iPhone zonder internet niet te doen is en hoeveel mobiele data mijn iPhone zuipt! Waar slaat dit op en hoe komen jullie hier ineens bij!!
Eerder is bij Telfort ook bekend door problemen voorheen omdat die ene verkoopmedewerker aan de telefoon mij verhalen ging vertellen waardoor ik een en al problemen heb gehad. Toen ik dat jongen in januari tijdens mijn verlenging vroeg: is het onbeperkt? Zei die jongen, ja het is geheel onbeperkt, er zit geen limiet aan!! (Telfort, ik verwijs jullie naar dat voicelog van toen, en ja jullie bewaren hem gewoon!!)
Er stond verder niets over het mobiele bundel en dat fair use policy op het contract buiten dit:
Mobiel nummer: 06XXXXXXXX
Product: Apple iPhone 4 16GB (€ 150 eenmalig)
Abonnement: Telfort 400 (24 mnd), € 18,95 per maand (Na 9 maanden € 37,95 p/mnd)
Extra's: + Internet Surf & mail, € 4,95 per maand (Na 9 mnd € 9,95)
Verder NIETS!! over een fair use policy! Daarnaast kreeg ik ook mee dat ik mijn abonnementskosten van € 4,95, daarna € 9,95 gewoon tot januari 2013 moet doorbetalen!! En dit gaat mij dus helemaal ver, dit noem ik letterlijk diefstal!
Ik voel mijzelf letterlijk in de val gelokt door Telfort.. Ik heb helaas omdat ik het nodig heb er nog een bundel bij genomen van 1GB, en daar zal ik er nog bovenop € 7,95 voor betalen!
Wat ik ook nog belachelijk vind he Telfort, als jullie dan zo'n regeling hebben, waarschuw mij dan even! Sms, post, mail??? ik heb geen waarschuwing, NIKS gehad!! Ja ooit ergens in Juli, een sms dat ik mijn mobiele data ben overschreden en dat ik het niet in het buitenland kon gebruiken. De volgende ochtend kreeg ik een sms dat ik deze onterecht heb ontvangen. Maar voor de rest heb ik helemaal niks ontvangen.
Ik verwacht een oplossing voor dit probleem. Ik ga nog steeds akkoord met dat 1 gb mobiele data gebeuren voor € 7,95, op de voorwaarde dat dan het bedrag van € 4,95 per maand (Na 9 mnd € 9,95) vervalt. Ik ga echt niet voor niets betalen. tevens ga ik hiermee akkoord op de voorwaarde dat Telfort eens goed waarschuwt..
PS: Nog brutaal van David H. (vermeld zijn volledige achternaam bewust niet) dat hij beweert dat ze me wel hebben gewaarschuwd hiervoor.. Ook het manier van opnemen.. diep triest!
Sinds enkele dagen heb ik gemerkt dat mijn mobiele internet is uitgeschakeld. Vreemd, want mijn instellingen zijn gewoon geactiveerd. Dus ik bel Telfort klantenservice. Hier had ik een medewerker (David H.) aan de lijn die mij vertelde dat ik mijn fair use policy limiet in totaal drie keer ben overschreden!!! Deze fair use policy is 300 MB!! Telfort, jullie weten dondersgoed dat een iPhone zonder internet niet te doen is en hoeveel mobiele data mijn iPhone zuipt! Waar slaat dit op en hoe komen jullie hier ineens bij!!
Eerder is bij Telfort ook bekend door problemen voorheen omdat die ene verkoopmedewerker aan de telefoon mij verhalen ging vertellen waardoor ik een en al problemen heb gehad. Toen ik dat jongen in januari tijdens mijn verlenging vroeg: is het onbeperkt? Zei die jongen, ja het is geheel onbeperkt, er zit geen limiet aan!! (Telfort, ik verwijs jullie naar dat voicelog van toen, en ja jullie bewaren hem gewoon!!)
Er stond verder niets over het mobiele bundel en dat fair use policy op het contract buiten dit:
Mobiel nummer: 06XXXXXXXX
Product: Apple iPhone 4 16GB (€ 150 eenmalig)
Abonnement: Telfort 400 (24 mnd), € 18,95 per maand (Na 9 maanden € 37,95 p/mnd)
Extra's: + Internet Surf & mail, € 4,95 per maand (Na 9 mnd € 9,95)
Verder NIETS!! over een fair use policy! Daarnaast kreeg ik ook mee dat ik mijn abonnementskosten van € 4,95, daarna € 9,95 gewoon tot januari 2013 moet doorbetalen!! En dit gaat mij dus helemaal ver, dit noem ik letterlijk diefstal!
Ik voel mijzelf letterlijk in de val gelokt door Telfort.. Ik heb helaas omdat ik het nodig heb er nog een bundel bij genomen van 1GB, en daar zal ik er nog bovenop € 7,95 voor betalen!
Wat ik ook nog belachelijk vind he Telfort, als jullie dan zo'n regeling hebben, waarschuw mij dan even! Sms, post, mail??? ik heb geen waarschuwing, NIKS gehad!! Ja ooit ergens in Juli, een sms dat ik mijn mobiele data ben overschreden en dat ik het niet in het buitenland kon gebruiken. De volgende ochtend kreeg ik een sms dat ik deze onterecht heb ontvangen. Maar voor de rest heb ik helemaal niks ontvangen.
Ik verwacht een oplossing voor dit probleem. Ik ga nog steeds akkoord met dat 1 gb mobiele data gebeuren voor € 7,95, op de voorwaarde dat dan het bedrag van € 4,95 per maand (Na 9 mnd € 9,95) vervalt. Ik ga echt niet voor niets betalen. tevens ga ik hiermee akkoord op de voorwaarde dat Telfort eens goed waarschuwt..
PS: Nog brutaal van David H. (vermeld zijn volledige achternaam bewust niet) dat hij beweert dat ze me wel hebben gewaarschuwd hiervoor.. Ook het manier van opnemen.. diep triest!