Pagina 1 van 2
Service LG om uit te kotsen
Geplaatst: 12 sep 2011 23:24
door gormy007
Ik heb 3mnd geleden een tv gekocht waar ik vanaf dag 1 al problemen mee heb.
Af en toe zitten er blauwe sterepen in beeld of ik krijg gewoon alles blauw.
Ik Lg gebeld en er zou door een extern bedrijf naar gekeken worden.
Zo gezegd zo gedaan.
Nu zijn deze mensen van CE repair 2x geweest zonder resultaat.
1e keer moederbord verv
2e keer beeldscherm verv.
3e keer Niemand..............
Ce repair gebeld: Ja wij weten het niet meer meneer.
Lg gebeld en er zou actie worden ondernomen.
En wat denk je....... Ik een kapotte tv en geen service.
Weer gebeld, krijg een vage gast aan de lijn met de vraag: ja wat wilt u nou dan???? Wat denk je ik wil een deugdelijk toestel natuurlijk!!
Kort gezegd NOOIT MEER LG !!!!!
Ik kan ze wel uitkotsen
Re: Service LG om uit te kotsen
Geplaatst: 14 sep 2011 15:08
door SSP
Geachte heer, mevrouw,
Helaas moet ik via dit forum kennisnemen van uw klacht.
Graag wil ik u van dienst zijn met het oplossen van het door u geschetste probleem. Hiertoe heb ik wel uw gegevens en de gegevens rondom de reparatie nodig.
Ik verzoek u vriendelijk contact op te nemen met onze vestiging in Dordrecht.
Met vriendelijke groet,
Mede names LG, CE Repair
Re: Service LG om uit te kotsen
Geplaatst: 25 okt 2011 14:05
door Strieper
CE Repair...DAT is pas ellende.... Hoop gedoe mee gehad vorig jaar.
Tv destijds van MediaMarkt...aen als die kapot is, sturen ze CE Repair. Hebben tot 2 keer toe onze tv meegenomen....3 weken achtergehouden, en gewoon doodleuk kapot weer teruggezet, met de mededeling dat het gemaakt was. Niet dus!!
Zou me niks verbazen als CE Repair niets aan je tv gedaan heeft....heb je destijds contact gehad met LG zelf??
Re: Service LG om uit te kotsen
Geplaatst: 25 okt 2011 15:31
door CSM
Ja hallo, ... wie koopt er dan ook in vredesnaam een LG televisie?
Op zo'n beetje elke vergelijkingssite kun je lezen dat mensen het bagger kwaliteit vinden.
Voortaan eerst eens een beetje onderzoek doen en nadenken....
Re: Service LG om uit te kotsen
Geplaatst: 25 okt 2011 15:44
door Strieper
CSM praat echt poep...LG maakt prima schermen.....sterker nog: LG produceert schermen die in tv's van andere (grotere?) merken gebruikt worden. Ik zou zeggen...google maar eens
Re: Service LG om uit te kotsen
Geplaatst: 25 okt 2011 15:55
door CSM
gormy007 schreef:Ik heb 3mnd geleden een tv gekocht waar ik vanaf dag 1 al problemen mee heb.
Af en toe zitten er blauwe sterepen in beeld of ik krijg gewoon alles blauw.
Ja hoor Strieper, LG maakt prima schermen!
Re: Service LG om uit te kotsen
Geplaatst: 25 okt 2011 16:16
door Strieper
CSM schreef:gormy007 schreef:Ik heb 3mnd geleden een tv gekocht waar ik vanaf dag 1 al problemen mee heb.
Af en toe zitten er blauwe sterepen in beeld of ik krijg gewoon alles blauw.
Ja hoor Strieper, LG maakt prima schermen!
Deze klachten kunnen bij alle merken voorkomen CSM.... Waar kijk je zelf naar als ik vragen mag? (merk tv dus)
LG produceert hoogwaardige schermen, die in o.a. tv's gebruikt worden van zogenaamde grote A merken )waar LG toch zelf echt OOK bij hoort). In de hedendaagse LED-markt (en tevens 3D) is LG misschien wel de grootste speler op de markt. Maar nogmaals: google zelf maar eens, voor je je veel te zwart-witte oordeel hier als waarheid neerknalt .
Ik heb zelf een Loewe tv gehad (top of the bill) en peperduur. Bij installatie door de leverancier bleek dat ding twee zwarte balken dwars over het beeld te geven.
Kan overal voorkomen....bij Loewe, bij Sony, bij Panasonic, bij Philips (over bagger gesproken!) en dus ook bij LG
Re: Service LG om uit te kotsen
Geplaatst: 25 okt 2011 16:40
door Teunbosseman
LG oftwel Lucky Goldstar de grootse speler op de markt ??? Mwah daar heb ik toch echt wel mijn twijfels bij. Alhoewel ik geen Samsung liefhebber ben, zie ik deze veeeel agressiever in de markt staan.
Daarbij maakt Sharp sinds jaar en dag ook schermen voor diverse merken en was Sharp de eerste met de echt grote schermen.
Philips bagger, i beg the difference, zoveel mensen zoveel wensen. Mijn Philips plasma draait anders al een jaar of 6 probleemloos. Kan ik niet over mijn vorige zeggen - Samsung -
Daarbij heeft LG en joint venture met Philips.
http://nl.wikipedia.org/wiki/LG_Group
In dit topic gaat het om de service trouwens.
Re: Service LG om uit te kotsen
Geplaatst: 25 okt 2011 17:12
door CSM
Teunbosseman schreef:i beg the difference.
U bedoelt waarschijnlijk "I beg to differ"
Stiefer, ik hoor/lees bij LG simpelweg vaker klachten dan bij andere merken. Verder heeft u natuurlijk gelijk, ieder merk kent zo zijn maandagochtend-modellen, en ongetwijfeld maakt LG ook wel eens goede toestellen. Maar af en toe zwart-wit discussieren heeft ook zo z'n charme, vind ik. Ik hoop dat u nog vrienden met me wilt zijn, ook al praat ik soms poep.
Re: Service LG om uit te kotsen
Geplaatst: 25 okt 2011 20:18
door bprosman
Mijn Philips plasma draait anders al een jaar of 6 probleemloos.
Hier ook een jaar of 7..8, gekocht in de tijd dat iedereen (die geen flatscreen had) zijn mond vol had over "inbranden" , en "dankzij" de kinderen nu op zo'n 30.000+ branduren.
Re: Service LG om uit te kotsen
Geplaatst: 25 okt 2011 21:21
door CSM
Teunbosseman schreef:CSM schreef:Teunbosseman schreef:i beg the difference.
U bedoelt waarschijnlijk "I beg to differ"
Nee hoor, ik bedoel precies wat ik schreef.
I beg to differ als je niet mee eens bent
I beg the difference als je verschil tussen 2 zaken wilt aantonen.
Tis net in welk zinsverband je het wilt zeggen.
Leuk, die zelfbedachte uitdrukking. Maar met de Engelse taal heeft het weinig te maken.
Re: Service LG om uit te kotsen
Geplaatst: 25 okt 2011 21:53
door Teunbosseman
CSM schreef:Leuk, die zelfbedachte uitdrukking. Maar met de Engelse taal heeft het weinig te maken.
Zelf bedacht ???? Hoe kom je erbij.....google er maar op.......is straattaal en wordt veelvuldig in o.a. films gebruikt.
Anwyay, we raken offtopic.
Re: Service LG om uit te kotsen
Geplaatst: 26 okt 2011 14:01
door Strieper
Dus een medeforummer met nota bene een MINIMAAL 15-jaar oude
beeldbuis-tv, met metersdiepe toeter erachter...gaat hier verkondigen dat LG NIET bij de "grote HD tv-jongens" horen? Whahaaa...yeah right.
Je hebt nota bene een beeldbuis-tv die niet eens meer kan tippen aan de meest goedkope Medion/Aldi HD-tv!!!
Ik zou zeggen...ben trots op je beeldbuis...FullHD?
CSM gaat op de vijand-modus hier...ik hoef zn nutteloze bijdrages niet te lezen....
Re: Service LG om uit te kotsen
Geplaatst: 26 okt 2011 14:32
door Strieper
Aha..ik zie dat CSM wat heeft achtergelaten, gelukkig zie ik niet WAT
Hij zal vast naar een mega-scherpe HD-film aant kijken zijn, op zijn 15-jaar oude Philips Beeldbak
Destijds had Philips trouwens nog wél GOEDE service (om maar weer ontopic te komen)
Re: Service LG om uit te kotsen
Geplaatst: 26 okt 2011 14:40
door CSM
Strieper schreef:Dus een medeforummer met nota bene een MINIMAAL 15-jaar oude beeldbuis-tv, met metersdiepe toeter erachter...gaat hier verkondigen dat LG NIET bij de "grote HD tv-jongens" horen? Whahaaa...yeah right.
Ik heb nooit gezegd dat LG geen grote speler is op de tv-markt. Alleen dat ik vaak klachten tegenkom over hun televisies. Ik weet niet waarom ik zelf een HD televisie zou moeten hebben om die klachten op te merken. Ik lees die klachten namelijk op internet-fora en ik hoor het wel eens in het cafe. In beide gevallen is geen HD televisie vereist om die informatie op te vangen.
Strieper schreef:Je hebt nota bene een beeldbuis-tv die niet eens meer kan tippen aan de meest goedkope Medion/Aldi HD-tv!!!
Nou.... dat betwijfel ik. Weliswaar is mijn TV naar de huidige maatstaven een nogal lomp en lelijk ding, dat geef ik toe, maar de beeldkwaliteit is nog altijd zeer goed te noemen. Ik heb hem direct na aankoop laten calibreren, en het is verbazenwekkend hoeveel dat de beeldkwaliteit ten goede komt. Beter dan menig (low-end) HDTV die momenteel bij Medion en LG van de band komen rollen in ieder geval.
Re: Service LG om uit te kotsen
Geplaatst: 26 okt 2011 14:54
door Strieper
Heerlijk...
Over de service van LG kan ik weinig zeggen, heb ze nog nooit nodig gehad.
De LG op onze slaapkamer is inmiddels een kleine 2 jaar oud (uit het basic-segment) , ook nog nooit klachten mee gehad.
Mocht er iets zijn, ga ik als eerste naar de winkel waar de tv gekocht is...en niet rechtstreeks naar LG. vandaar dus NOGMAALS de vraag: heeft LG CE Repair gestuurd, of was dat de winkel waar de tv is gekocht?
Re: Service LG om uit te kotsen
Geplaatst: 15 okt 2012 03:15
door sadfly
Ik hang nog even niet te veel was buiten,
ik weet nog niet of er deze week meschien wel iemand bij CE Repair of LG verstandig is.
tot nu toe zijn er van de 3 reparaties die CE Repair heeft gedaan er bij 2 al (meer) dingen stuk gegaan dan gemaakt, eigelijk word het bij elke reparatie erger.
En LG houden je ook aan het lijntje met steeds valse beloftes tot nu toe.
Re: Service LG om uit te kotsen
Geplaatst: 17 okt 2012 21:33
door audiofreak1
http://www.youtube.com/watch?v=lR6H4cwhv00,
leuk voorbeeld van het grootste probleem bij LG, slechte componenten o.a. elco's die uitfikken.
Goedkoop produceren, zieltjes winnen met cheapy kwaliteit, dat hou je niet lang vol.
Op deze manier gaat LG het niet maken! Zie het maar met hun telefoons, die worden niet meer gekocht door de jeugd na slechte ervaringen met de vorige, die gaan massaal met een Samsung de deur uit.
Re: Service LG om uit te kotsen
Geplaatst: 31 mei 2013 10:55
door Adri65
Ik heb een LG LED TV de 42LS3400. Reeds moederbord vervangen. Nu een knipperend beeld op div. zenders. Er zou een monteur komen doch die werd zonder mijn opdracht geannuleerd door LG omdat ik hen gezegd dat ik zou PROBEREN een ander app. van een ander Merk te kopen met het oog op de service en een aansluiting voor mijn gehoortoestel, wat niet op dit toestel zit.
LG heeft een slechte support mede gelet op de beantwoording van e-mail. Telkens moet je een heel formulier invullen. Een ontmoedigingsbeleid.
Mede gelet op de service en het gekochte app. adviseer ik nimmer een LG te kopen.
Jammer dat deze bedrijven altijd gebruik maken van z.g. "teletubbies"
Re: Service LG om uit te kotsen
Geplaatst: 31 mei 2013 12:22
door ArneLH
@Adri65: je hebt er neem ik aan al aan gedacht om bij de verantwoordelijke partij (de verkoper) herstel of vervanging te eisen?