opwaardeerproblemen bij oplaadpunten
Geplaatst: 13 sep 2011 17:21
ik bestelde via de site een bedrag voor mijn chipkaart.
bij de eerstvolgende rit kun je dan je kaart opwaarderen en je bestelling dus ophalen bij een opwaardeerpunt bv in de bus.
bij de 1e bus stond er op de opwaardeerpaal dat er een communicatiestornis was opgetreden dus niet mogelijk om op te waarderen.
de chauffeur zei dat dit erg vaak zo is en ik mocht gratis meerijden!!
wel oneerlijk eigenlijk want bij de volgende halte kochten er 2 een 30 minutenkaartje voor 2,50!!!
in de volgende bus die ik moest hebben deed de opwaardeerpaal het wel.
je houd dan je kaart voor de paal en dan krijg je je bestelling op je kaart.
nu even niet want de paal meld dat er geen bestelling is voor mij.
deze chauffeur was minder aardig want hij geloofde niet dat ik wel een bestelling had geplaastst...ja das echt erg!!!!!
ik weigerde om nu een kaartje van 3,50(veolia) te kopen en met een chagereinige blik van de onaardige chauffeur ben ik gaan zitten.
s,middags probeerde ik wederom om op te waarderen maar wederom geen bestelling.
ik kwam thuis en keek even op mijn rekening,..ja het bedrag was wel degelijk afgeschreven.
ik wilde nu de bestelling annauleren en mijn geld terug op mijn rekening hebben.
dit is mogelijk via de chipkaartsite.
na de annuleringscode te hebben ingetoetst kreeg ik een bijzonder mededeling(nah ja bijzonder..)
wegens een technische storing is het momenteel niet mogelijk te annuleren,...jawellllll..grrrrr
dus even bellen naar de ov chipkaart...voor 10cent per minuut!!!!,,,grrrrr
na 13 minuten werd ik geholpen en na 17 minuten was het gebeurd,...ik krijg na 30 dagen mijn geld terug op mijn rekening...jawel,..u leest het goed
30DAGEN JA....zelfs in de jaren 70 ging dit nog sneller!!!
even lekker 30 dagen rente van al die mensen die dit probleem hebben en even allemaal meer dan 10 minuten aan de lijn laten hangen...
dit zijn schofterige en zeer klantonvriendelijke handelingen die erg makkelijk zijn als er toch lekker geen alternatief is!! grrrr
ik heb een klacht aan ze gemaild dat ik die 1,30 euro van het bellen bijgeschreven wil hebben op mijn chipkaart,...maar ja,...ze hebben het monopoly he dus, zal ik dit wel niet gaan krijgen he?
bij de eerstvolgende rit kun je dan je kaart opwaarderen en je bestelling dus ophalen bij een opwaardeerpunt bv in de bus.
bij de 1e bus stond er op de opwaardeerpaal dat er een communicatiestornis was opgetreden dus niet mogelijk om op te waarderen.
de chauffeur zei dat dit erg vaak zo is en ik mocht gratis meerijden!!
wel oneerlijk eigenlijk want bij de volgende halte kochten er 2 een 30 minutenkaartje voor 2,50!!!
in de volgende bus die ik moest hebben deed de opwaardeerpaal het wel.
je houd dan je kaart voor de paal en dan krijg je je bestelling op je kaart.
nu even niet want de paal meld dat er geen bestelling is voor mij.
deze chauffeur was minder aardig want hij geloofde niet dat ik wel een bestelling had geplaastst...ja das echt erg!!!!!
ik weigerde om nu een kaartje van 3,50(veolia) te kopen en met een chagereinige blik van de onaardige chauffeur ben ik gaan zitten.
s,middags probeerde ik wederom om op te waarderen maar wederom geen bestelling.
ik kwam thuis en keek even op mijn rekening,..ja het bedrag was wel degelijk afgeschreven.
ik wilde nu de bestelling annauleren en mijn geld terug op mijn rekening hebben.
dit is mogelijk via de chipkaartsite.
na de annuleringscode te hebben ingetoetst kreeg ik een bijzonder mededeling(nah ja bijzonder..)
wegens een technische storing is het momenteel niet mogelijk te annuleren,...jawellllll..grrrrr
dus even bellen naar de ov chipkaart...voor 10cent per minuut!!!!,,,grrrrr
na 13 minuten werd ik geholpen en na 17 minuten was het gebeurd,...ik krijg na 30 dagen mijn geld terug op mijn rekening...jawel,..u leest het goed
30DAGEN JA....zelfs in de jaren 70 ging dit nog sneller!!!
even lekker 30 dagen rente van al die mensen die dit probleem hebben en even allemaal meer dan 10 minuten aan de lijn laten hangen...
dit zijn schofterige en zeer klantonvriendelijke handelingen die erg makkelijk zijn als er toch lekker geen alternatief is!! grrrr
ik heb een klacht aan ze gemaild dat ik die 1,30 euro van het bellen bijgeschreven wil hebben op mijn chipkaart,...maar ja,...ze hebben het monopoly he dus, zal ik dit wel niet gaan krijgen he?