Pagina 1 van 1
moest/moet jij ook zo lang wacht op je bestelling van ZIGGO
Geplaatst: 14 sep 2011 15:56
door hewilco
Ik wacht nu al meer als twee weken op 2 pakketjes van Ziggo
Bij Ziggo zeggen ze dat er vertraging is bij de verzending van pakketjes.
Ik denk dat dit een smoes is.
Ik lees nergens op een forum over vertraging van een Startpakket DTV en een HD Ontvanger
Bij Postnl vertelde ze dat Ziggo zelf de barcode op de paketten doen
Ze beloven veel als je klant wilt worden. als je binnen ben moet je maar wachten
op je spullen.
wilco
Re: moest/moet jij ook zo lang wacht op je bestelling van ZIGGO
Geplaatst: 15 sep 2011 09:44
door Dirkie
Ik wacht nu al meer als twee weken op 2 pakketjes van Ziggo
Duidelijk statement
Bij Ziggo zeggen ze dat er vertraging is bij de verzending van pakketjes.
Ik denk dat dit een smoes is.
Ik lees nergens op een forum over vertraging van een Startpakket DTV en een HD Ontvanger
Nu wordt het wazig. Dus jij kijkt op
een forum, ziet geen meldingen en denkt daarom dat het een smoes is.
Bij Postnl vertelde ze dat Ziggo zelf de barcode op de paketten doen
En wat wil dat zeggen?
Ze beloven veel als je klant wilt worden. als je binnen ben moet je maar wachten op je spullen.
Helaas is dat in sommige gevallen (maar zeker niet alle volgens mij) waar.
En om je vraag in de topic titel te beantwoorden. Bij mij belde de monteur of hij eerder mocht komen, heeft alles goed aangesloten en het werkt eigenlijk al maanden zonder problemen. Het kan dus wel
Re: moest/moet jij ook zo lang wacht op je bestelling van ZIGGO
Geplaatst: 16 sep 2011 16:29
door Ziggo-webteam_Alex
Geachte Wilco,
Onze excuses dat je zo lang op je spullen moet wachten. We doen onze best om alles zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen.
Graag zou ik van jou, via een privé bericht, je klantgegevens ontvangen.
Klantnummer:
Postcode:
Huisnummer:
Naam van contracthouder:
Als je deze gegevens naar mij stuurd dan ga ik even kijken wat ik voor je kan betekenen.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Alex Webteam