Sizz/ Vodafone bijna tot geen internet
Geplaatst: 14 sep 2011 20:06
Hallo,
Sinds een paar maanden ben ik overgestapt naar Sizz, dit omdat ze mij een abonnement aanboden dat aantrekkelijk was i.c.m. een telefoon. Nu heb ik veel klachten van deze telefoon, de enige optie die daarvoor is laten repareren. Nu denk ik, als ik binnen 3 maanden meer dan 5 klachten heb:
* dode pixel in het scherm
* scheur in behuizing door HITTE
* batterij kan binnen half uur 50% minder zijn
* word veel te warm
* loopt regelmatig vast
Is hier niks verder aan te doen? Nieuwe telefoon uitzoeken??
Verder bied Sizz/ Vodafone mij 3.6Mbps tot 384kbps. Vaak tot bijna nooit haal ik de 384 kbps niet. (getest door eigenwebsite, en maar tellen hoe lang het duurt op webpagina te laden!)
Is het mogelijk om met deze rede mijn abonnement ongedaan te maken? Zoja, hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Zo nee, is er verder iets anders aan te doen?
Ook heb ik regelmatig geen bereik, nu ben ik even informatie gaan zoeken op de website van vodafone, mijn huis staat precies op de grens van 2 zendmasten. hierdoor wisselt mijn telefoon regelmatig van de ene naar de andere. Het gevolg van dit wisselen is dat ik maar al te vaak sterker signaal oppik van Belgiƫ (Toch wel een stukje hiervandaan) en dan via Belgiƫ verbonden ben met telefonie. Niet fijn voor mijn internet.
Alvast bedankt, mocht iemand mij hierbij kunnen helpen.
Pjotr
Sinds een paar maanden ben ik overgestapt naar Sizz, dit omdat ze mij een abonnement aanboden dat aantrekkelijk was i.c.m. een telefoon. Nu heb ik veel klachten van deze telefoon, de enige optie die daarvoor is laten repareren. Nu denk ik, als ik binnen 3 maanden meer dan 5 klachten heb:
* dode pixel in het scherm
* scheur in behuizing door HITTE
* batterij kan binnen half uur 50% minder zijn
* word veel te warm
* loopt regelmatig vast
Is hier niks verder aan te doen? Nieuwe telefoon uitzoeken??
Verder bied Sizz/ Vodafone mij 3.6Mbps tot 384kbps. Vaak tot bijna nooit haal ik de 384 kbps niet. (getest door eigenwebsite, en maar tellen hoe lang het duurt op webpagina te laden!)
Is het mogelijk om met deze rede mijn abonnement ongedaan te maken? Zoja, hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Zo nee, is er verder iets anders aan te doen?
Ook heb ik regelmatig geen bereik, nu ben ik even informatie gaan zoeken op de website van vodafone, mijn huis staat precies op de grens van 2 zendmasten. hierdoor wisselt mijn telefoon regelmatig van de ene naar de andere. Het gevolg van dit wisselen is dat ik maar al te vaak sterker signaal oppik van Belgiƫ (Toch wel een stukje hiervandaan) en dan via Belgiƫ verbonden ben met telefonie. Niet fijn voor mijn internet.
Alvast bedankt, mocht iemand mij hierbij kunnen helpen.
Pjotr