vreemde samenwerking tele2 en kpn
Geplaatst: 15 sep 2011 06:56
vorige maand kreeg ik per post op mijn woonadres (een vaste gemeentelijke ligplaats van een woonschip) de "3 in 1" aanbieding van tele2. aangezien ik na mijn aanmelding via internet geen bevestiging per post had gekregen (de "welkomstbrief"), deze week gebeld met tele2 en telefonisch hetzelfde abonnement geregeld. de volgende dag werd ik echter gebeld door de klantenservice van tele2 met de mededeling dat er op mijn adres geen kpn-aansluiting is c.q zou zijn (d.w.z. volgens het kpn-bestand dat tele2 gebruikt), dit is vreemd, aangezien ik bij de kpn hetzelfde (3 in 1) pakket wel kan bestellen (maar stuk duurder)... klantenservice medewerkster overlegt met haar supervisor, maar kan mij niet verder helpen en wil mij ook niet doorverbinden (zij adviseert mij zelfs om naar de kpn te gaan), vreemd .... waarom kan kpn het wel leveren en tele2 niet, zijn er ondanks de "gezonde concurrentie" toch soms onderlingen markt- c.q. prijsafspraken tussen tele2 en kpn of wil tele2 liever geen "woonschepelingen" als klant?