Tot we een aanmaning kregen. Dus geen herinnering maar direct een aanmaning. Voor 49,57.
Nogal verbaasd, we hadden immers het geld overgemaakt, gingen we onze bankrekening checken. Per abuis hadden we wel 2 x 12,50 overgemaakt maar beide keren hetzelfde betalingskenmerk gebruikt. FaMed had inmiddels 1 x 12,50 aan ons teruggeboekt.
Nu was onze gedachte dat dit iedereen een keer kan overkomen. We hadden immers wel het bedrag betaald. We maakten danook direct de 12,50 nogmaals over, nu met het correcte betalingskenmerk. En er ging een email naar FaMed met de uitleg erbij.
Op de email hebben we geen reactie gekregen. Wel kwam er vandaag weer een dreigende aanmaning van 37,07 (49,57 - 12,50).
Zojuist gebeld met FaMed in de verwachting dat het dan snel opgelost zou zijn. Iedereen zou, zo dachten we, toch zien dat dit een foutje was ...?!
Zo niet FaMed!
Ben ik de enige die zo langzamerhand ziek, doodziek, wordt van dit soort onmenselijke praktijken? Het ergste is dat dit soort organisaties kennelijk ook nog in hun recht lijkt te staan. Ik voel me als consument erg machteloos.Nee mevrouw, ik heb het nagevraagd aan mijn leidinggevende en u had gewoon zelf beter op moeten letten.
Het enige dat me nu nog rest is de desbetreffende apotheek vertellen dat ik alleen nog van haar diensten gebruik maak als de betalingen buiten FaMed om geregeld kunnen worden. Zo niet dan ga ik ergens anders heen. Dat is mijn enige keuze.