ING draait kredietkraan dicht
Geplaatst: 16 sep 2011 19:14
Beste Radar,
Als ZZP-er heb ik soms wat ruimte nodig in mijn financiën en is rood staan
helaas een noodzakelijk kwaad.
Ik heb twee rekeningen bij de ING bank; zowel Privé als Zakelijk én ik heb Ideal voor mijn webwinkel.
Vandaag bij de groothandel wilde ik afrekenen, "geen saldo" krijg ik in het
schermpje v/d pinautomaat.
Ik wist zeker dat er nog wat op stond, buiten dat, kan ik rood staan tot € 250 op mijn zakelijke rekening.
Thuis meteen gecheckt en ik zie direct dat het krediet van € 250,-weg is!
Sinds vandaag dus...
Gebeld met de ING en inderdaad; vanaf gisteren hebben ze maar eens
besloten om ALLE rekeninghouders GEEN krediet meer te geven!
Mijn vraag aan de medewerker: waarom ik geen brief, geen mail, niks vernomen heb over dit besluit. Antwoord van medewerker: ja sorry, kost teveel papier om alle klanten te informeren...en het staat wel ergens op onze site te lezen...maar mevrouw, het is wel het gesprek van de dag hoor, we worden gek gebeld. Tja, dat begrijp ik.
Toch vreemd dat moeder met een AOW regelmatig brieven krijgt of zij niet een krediet wil van € 1000,-!
Ik ben zeer teleurgesteld in de gang van zaken bij de ING en vind het ronduit onbeschoft om je klanten en dat zijn er heel veel, zo te behandelen.
Mijn tip aan alle rekeninghouders van de ING:opzeggen! Ga ik zeker doen.
Als ZZP-er heb ik soms wat ruimte nodig in mijn financiën en is rood staan
helaas een noodzakelijk kwaad.
Ik heb twee rekeningen bij de ING bank; zowel Privé als Zakelijk én ik heb Ideal voor mijn webwinkel.
Vandaag bij de groothandel wilde ik afrekenen, "geen saldo" krijg ik in het
schermpje v/d pinautomaat.
Ik wist zeker dat er nog wat op stond, buiten dat, kan ik rood staan tot € 250 op mijn zakelijke rekening.
Thuis meteen gecheckt en ik zie direct dat het krediet van € 250,-weg is!
Sinds vandaag dus...
Gebeld met de ING en inderdaad; vanaf gisteren hebben ze maar eens
besloten om ALLE rekeninghouders GEEN krediet meer te geven!
Mijn vraag aan de medewerker: waarom ik geen brief, geen mail, niks vernomen heb over dit besluit. Antwoord van medewerker: ja sorry, kost teveel papier om alle klanten te informeren...en het staat wel ergens op onze site te lezen...maar mevrouw, het is wel het gesprek van de dag hoor, we worden gek gebeld. Tja, dat begrijp ik.
Toch vreemd dat moeder met een AOW regelmatig brieven krijgt of zij niet een krediet wil van € 1000,-!
Ik ben zeer teleurgesteld in de gang van zaken bij de ING en vind het ronduit onbeschoft om je klanten en dat zijn er heel veel, zo te behandelen.
Mijn tip aan alle rekeninghouders van de ING:opzeggen! Ga ik zeker doen.