Pagina 1 van 1

Ziggo is zeer klant onvriendelijk!

Geplaatst: 16 sep 2011 19:29
door hermsen1
Mijn ouders hebben 18- 8 na telefonisch contact met ziggo de afspraak met ziggo gemaakt dat zij een sticker op zouden sturen zodat zij hun kapotte home kast op konden sturen voor vervanging. Inmiddels zijn we 4 weken verder en heb ik intussen met ziggo gemaild en gebeld. De Home kast is echt stuk en doet helemaal niets meer. Vanmiddag met [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] contackt gehad en die zegt dood leuk dat hij niets voor mij kan doen,hij moet eerst weten of het kastje stuk is! Het lijkt mij dat hij juist daarom moet worden nagekeken. Ik weet niet meer wat ik nu moet doen! Ziggo denkt dat ik voor de lol mailtjes stuur en ontzettend lang in de wacht wil staan om dan uiteindelijk zo te worden behandeld! Weet iemand wat ik nu kan doen.
het kastje is 12-6 geactiveerd en inmiddels al 2 keer stuk geweest.
Ziggo zeer klant onvriendelijk!

Re: Ziggo is zeer klant onvriendelijk!

Geplaatst: 17 sep 2011 16:51
door Ziggo WebTeam Julius
Hallo hermsen1,

Vervelend dat het allemaal op deze manier moet gaan. Graag ontvang ik per PB het klantnummer van je ouders, zodat we de situatie kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,

Julius
Ziggo Webcare

Re: Ziggo is zeer klant onvriendelijk!

Geplaatst: 17 sep 2011 17:03
door Henri42
Ziggo WebTeam Julius schreef:Hallo hermsen1,

Vervelend dat het allemaal op deze manier moet gaan. Graag ontvang ik per PB het klantnummer van je ouders, zodat we de situatie kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,

Julius
Ziggo Webcare

waar is het mailadres van deze webcare Julius ???

Re: Ziggo is zeer klant onvriendelijk!

Geplaatst: 17 sep 2011 17:26
door bprosman
Graag ontvang ik per PB het klantnummer van je ouders
Niet nodig, op de [PB] knop drukken in de reactie van Julius.