DELL .... Alienware
Geplaatst: 17 sep 2011 16:46
lieve mensen, ik heb 4 maanden terug bij het bedrijf dell een prachige laptop gekocht. Je kan via internet een laptop of desktop samenstellen naar wens, e ik zal zeggen het is geweldig om te doen . Ik had gekozen voor de alienware m17x r3 , met bijna de beste opties (kosten 3200 euro).
Na de betaling kreeg ik een bevestiging , en het wachten was begonnen......
Na 3 dagen had ik alles nog een keer nagerekent en kwam erachter dat ik 240 euro te veel had betaald , dus toen had ik klantenservice gebeld en werd later veranderd. een week daarna werd ik gebeld op mijn mobiel door mensen van dell, het was een raar gesprek en vroegen om voornamelijk om prive informatie. Ze wilde mijn rekening nummer weten , met een vrij vreemd raar verhaal. Ik vertrouwde dit niet en belde dell. Het telefoontje kwam niet bij dell vandaan zeiden ze. Vervolgens werd er 1 persoon aangewezen die de bestelling voor mijn afhandelde genaamd B. Krimm.
een week hierna klopte de bestelling weer niet,,, de bestelling was nog steeds 200 euro teveel als ik het narekende!! dus ik weer bellen , en het zou veranderd worden. ik zou worden terug gebeld , maar dat gebeurde tot dan nog nooit. dus de bestelling werd weer later, omdat er een andere facature gemaakt moest worden. voor mijn nieuwe werkgever had ik een laptop nodig, en dell had beloofd voor de datum dat ik in dienst treed bij me andere werkgever de laptop te leveren. de laptop werd ruim na die tijd geleverd helaas....
eindelijk binnen!!!!! geweldig, snel , mooi, kortom het geld waard vond ik zelfs,
na 2 maanden viel me laptop continu uit met een blauw beeldscherm met een error erop "crytical error".Ik ging vervolgens windows opnieuw installeren, en kreeg na de installatie van windows een foutmelding "kan windows niet configureren om op de hardware van deze computer te kunnen worden uitgevoerd".
Na een telefoontje werd er besloten om de dag daarna een monteur te sturen die het ging repareren. De moneuren kwamen de dag daarna en konden helaas het probleem niet verhelpen. Er werd besloten om de laptop op te sturen naar duitsland, en was deze vervolgens 5 dagen kwijt. Eenmaal toen ik de laptop binnen kreeg stond in het reperatierapport dat de hhd was vervangen, en voor de rest werkte alles 100 %.
Ik starte de laptop op en alles was trager dan traag, na 2 dagen besloot ik windows opnieuw te installeren , en ja ,,,,, ik kreeg weer dezelfde foutmelding.
vervolgens ging ik WEER bellen , en toen werd er besloten om mijn een nieuwe windows cd te sturen. na 4 dagen werd ik gebeld of de cd binnen was , en die was niet binnen want de bestlling is fout gegaan vanuit dell . er werd besloten om er nog 1 te sturen en die kreeg ik pas na 4 dagen binnen (was 1 dag beloofd.
Nu weer windows opnieuw installeren met de nieuwe cd, en weer dezelfde foutmelding.
nu heel wat telefoontjes verder (rond de 300 euro kwijt aan telefoon kosten) laat staan de moeite en de tijd. weer bellen, lichtelijk geirriteerd, maar weer doen. toen kreeg ik te horen we sturen een bericht naar het hoofdkantoor in amerika , en vragen een nieuwe laptop aan . Ik krijg geen geld terug en moet het maar afwachten. ik krijg volgende week meer te horen
en nu 3 dagen verder, geen idee wat ik moet doen, in mn boze bij programma kassa gebeld en voicemail ingesproken bij de redactie. Dell helpt ook niet, terwijl ik ruim 3000 euro besteed hebt bij hun.
kan iemand mijn adviseren of helpen met dit probleem
Groetjes,
Jan
Na de betaling kreeg ik een bevestiging , en het wachten was begonnen......
Na 3 dagen had ik alles nog een keer nagerekent en kwam erachter dat ik 240 euro te veel had betaald , dus toen had ik klantenservice gebeld en werd later veranderd. een week daarna werd ik gebeld op mijn mobiel door mensen van dell, het was een raar gesprek en vroegen om voornamelijk om prive informatie. Ze wilde mijn rekening nummer weten , met een vrij vreemd raar verhaal. Ik vertrouwde dit niet en belde dell. Het telefoontje kwam niet bij dell vandaan zeiden ze. Vervolgens werd er 1 persoon aangewezen die de bestelling voor mijn afhandelde genaamd B. Krimm.
een week hierna klopte de bestelling weer niet,,, de bestelling was nog steeds 200 euro teveel als ik het narekende!! dus ik weer bellen , en het zou veranderd worden. ik zou worden terug gebeld , maar dat gebeurde tot dan nog nooit. dus de bestelling werd weer later, omdat er een andere facature gemaakt moest worden. voor mijn nieuwe werkgever had ik een laptop nodig, en dell had beloofd voor de datum dat ik in dienst treed bij me andere werkgever de laptop te leveren. de laptop werd ruim na die tijd geleverd helaas....
eindelijk binnen!!!!! geweldig, snel , mooi, kortom het geld waard vond ik zelfs,
na 2 maanden viel me laptop continu uit met een blauw beeldscherm met een error erop "crytical error".Ik ging vervolgens windows opnieuw installeren, en kreeg na de installatie van windows een foutmelding "kan windows niet configureren om op de hardware van deze computer te kunnen worden uitgevoerd".
Na een telefoontje werd er besloten om de dag daarna een monteur te sturen die het ging repareren. De moneuren kwamen de dag daarna en konden helaas het probleem niet verhelpen. Er werd besloten om de laptop op te sturen naar duitsland, en was deze vervolgens 5 dagen kwijt. Eenmaal toen ik de laptop binnen kreeg stond in het reperatierapport dat de hhd was vervangen, en voor de rest werkte alles 100 %.
Ik starte de laptop op en alles was trager dan traag, na 2 dagen besloot ik windows opnieuw te installeren , en ja ,,,,, ik kreeg weer dezelfde foutmelding.
vervolgens ging ik WEER bellen , en toen werd er besloten om mijn een nieuwe windows cd te sturen. na 4 dagen werd ik gebeld of de cd binnen was , en die was niet binnen want de bestlling is fout gegaan vanuit dell . er werd besloten om er nog 1 te sturen en die kreeg ik pas na 4 dagen binnen (was 1 dag beloofd.
Nu weer windows opnieuw installeren met de nieuwe cd, en weer dezelfde foutmelding.
nu heel wat telefoontjes verder (rond de 300 euro kwijt aan telefoon kosten) laat staan de moeite en de tijd. weer bellen, lichtelijk geirriteerd, maar weer doen. toen kreeg ik te horen we sturen een bericht naar het hoofdkantoor in amerika , en vragen een nieuwe laptop aan . Ik krijg geen geld terug en moet het maar afwachten. ik krijg volgende week meer te horen
en nu 3 dagen verder, geen idee wat ik moet doen, in mn boze bij programma kassa gebeld en voicemail ingesproken bij de redactie. Dell helpt ook niet, terwijl ik ruim 3000 euro besteed hebt bij hun.
kan iemand mijn adviseren of helpen met dit probleem
Groetjes,
Jan