Maanden bezig om geld terug te krijgen van Tele2! Wat nu?
Geplaatst: 18 sep 2011 19:00
Hallo allemaal,
ik zit ruim een jaar bij Tele2. Ik had eerst niks over ze te klagen en alles werkte prima. Ik heb een alles in 1 pakket. Nu werd ik een paar maanden geleden gebeld door Tele2. Als ik nog 1 jaar bij hun zou blijven, dan zou ik €50 film tegoed van ze krijgen (die 3 maanden geldig zou zijn). Dit leek mij een leuke aanbieding en ging hiermee akkoord (telefonisch).
Zo gezegd zo gedaan, ik ging films bestellen. Toen kreeg ik de rekening aan het einde van de maand en daar zag ik dat de films die ik had besteld (2 stuks) in rekening werden gebracht. Ik ging gelijk bellen met Tele2 en kreeg te horen dat het een foutje was en dat ze de volgende maand mij het geld weer terug zouden geven en het zouden verrekenen met de factuur. In die maand bestelde ik weer 2 films en aan het einde van die maand kreeg ik EN mijn geld niet terug en werd werden de 2 nieuwe films in rekening gebracht! Kortom, nu kreeg ik nog meer geld van ze terug. Ik weer bellen met Tele2. Ja, er was weer iets fout gegaan - maar nu zou ik het geld echt krijgen aan het einde van de volgende maand. Aan het einde van die maand gebeurde weer hetzelfde! Weer films in rekening gebracht (ik zat nog steeds niet boven die €50 en buiten die 3 maanden) en ik had m'n geld van de vorige films ook niet terug gekregen. Ik weer bellen (ondertussen ook veel geld kwijt aan het bellen, want je staat EN lang in de wacht en je moet er nog voor betalen ook!). Tele2 zei alweer dat ik het geld de maand daarop terug zou krijgen en zei dat ik nu de hele €50 terug zou krijgen, ondanks dat ik het filmtegoed niet had opgemaakt.
Maar afgelopen maand heb ik weer het geld niet gekregen! Ik heb weer contact met Tele2 gehad en zij zouden dat het nu kwam door een fout bij hun. Ze konden mensen niet uitbetalen, want er was iets fout in hun systeem (maar geld afschrijven werkte nog prima).
Kortom, ik zit nu al 4 maanden te wachten op mijn geld en ik krijg steeds te horen dat ik aan het einde van de maand m'n geld krijg. Dit heb ik nu weer te horen gekregen. Ik heb op allerlei manieren geprobeerd contact met ze te krijgen, maar ze doen absoluut geen moeite om dit probleem op te lossen! Mijn vertrouwen dat ik het deze maand terug krijg is uiteraard 0! Wat kan ik nu het beste doen?
Ik wil hoe dan ook (of ik het geld deze maand nou wel of niet terug krijg) een klachtenbrief sturen, want ik vind het niet normaal hoe zij met consumenten om gaan. Ik vraag me af of ik nog wat voor elkaar kan krijgen ter compensatie van dit alles?
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.
Groet,
Smurfie
ik zit ruim een jaar bij Tele2. Ik had eerst niks over ze te klagen en alles werkte prima. Ik heb een alles in 1 pakket. Nu werd ik een paar maanden geleden gebeld door Tele2. Als ik nog 1 jaar bij hun zou blijven, dan zou ik €50 film tegoed van ze krijgen (die 3 maanden geldig zou zijn). Dit leek mij een leuke aanbieding en ging hiermee akkoord (telefonisch).
Zo gezegd zo gedaan, ik ging films bestellen. Toen kreeg ik de rekening aan het einde van de maand en daar zag ik dat de films die ik had besteld (2 stuks) in rekening werden gebracht. Ik ging gelijk bellen met Tele2 en kreeg te horen dat het een foutje was en dat ze de volgende maand mij het geld weer terug zouden geven en het zouden verrekenen met de factuur. In die maand bestelde ik weer 2 films en aan het einde van die maand kreeg ik EN mijn geld niet terug en werd werden de 2 nieuwe films in rekening gebracht! Kortom, nu kreeg ik nog meer geld van ze terug. Ik weer bellen met Tele2. Ja, er was weer iets fout gegaan - maar nu zou ik het geld echt krijgen aan het einde van de volgende maand. Aan het einde van die maand gebeurde weer hetzelfde! Weer films in rekening gebracht (ik zat nog steeds niet boven die €50 en buiten die 3 maanden) en ik had m'n geld van de vorige films ook niet terug gekregen. Ik weer bellen (ondertussen ook veel geld kwijt aan het bellen, want je staat EN lang in de wacht en je moet er nog voor betalen ook!). Tele2 zei alweer dat ik het geld de maand daarop terug zou krijgen en zei dat ik nu de hele €50 terug zou krijgen, ondanks dat ik het filmtegoed niet had opgemaakt.
Maar afgelopen maand heb ik weer het geld niet gekregen! Ik heb weer contact met Tele2 gehad en zij zouden dat het nu kwam door een fout bij hun. Ze konden mensen niet uitbetalen, want er was iets fout in hun systeem (maar geld afschrijven werkte nog prima).
Kortom, ik zit nu al 4 maanden te wachten op mijn geld en ik krijg steeds te horen dat ik aan het einde van de maand m'n geld krijg. Dit heb ik nu weer te horen gekregen. Ik heb op allerlei manieren geprobeerd contact met ze te krijgen, maar ze doen absoluut geen moeite om dit probleem op te lossen! Mijn vertrouwen dat ik het deze maand terug krijg is uiteraard 0! Wat kan ik nu het beste doen?
Ik wil hoe dan ook (of ik het geld deze maand nou wel of niet terug krijg) een klachtenbrief sturen, want ik vind het niet normaal hoe zij met consumenten om gaan. Ik vraag me af of ik nog wat voor elkaar kan krijgen ter compensatie van dit alles?
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.
Groet,
Smurfie