Groupdeal klacht (ondernemers pas op!)
Geplaatst: 19 sep 2011 14:01
Waar zal ik eens beginnen? Wat een totale nachtmerrie om als bedrijf (webshop) met Groupdeal in zee te gaan.
Eerst had ik afgesproken met een medewerkster om de eventuele "deals" te bespreken. Vervolgens hebben we besloten om met 2 webshops (waar ik eigenaar van ben) 2 deals te plaatsen. Dit zou binnen een maand geplaatst worden ivm de zomervakantie.
Na afloop van het gesprek is mij nooit een contract opgestuurd, achteraf bleek waarom ze dit niet doen, als jij namelijk geen contract ontvangt, heb je simpelweg geen poot om op te staan. Alleen Groupdeal kan dit gebruiken omdat zij wel in het bezit zijn van een ondertekend contract.
Vervolgens hoorde ik per mail dat de deals veel later geplaatst zouden worden. Goed, deal 1 volgens afspraak, iets te laat, geplaatst. De deal stond al online zodat ik pas achteraf kon controleren op fouten, deze waren aanwezig en werden dus te laat eruit gehaald.
Na afloop van deze deal heb ik op 5 augustus nog niet eens de helft van het geld ontvangen waar ik recht op heb. Vandaag heb ik voor de 4e keer gebeld en is mij weer beloofd dat het overgemaakt wordt en in orde komt. Op email wordt allang niet meer gereageerd. De communicatie is voor, tijdens en na een deal echt ronduit slecht te noemen! Ik vraag me nu serieus af waar ik mee in zee ben gegaan en of ik ooit mijn geld nog zal ontvangen.
Deal 2 zou begin juli geplaatst worden, dit werd half augustus werd mij meegedeeld. Hier ging ik niet mee akkoord want dit was niet de afspraak, telefonisch een nieuwe datum, half september afgesproken met vele beloftes van de Groupdealkant dat het nu echt 100% zeker in orde zou komen. Een week vooraf leek het me verstandig om toch nog maar even te mailen hoe het ervoor stond, of ik al een proefdeal kon zien ivm het verwijderen van eventuele fouten. Toen werd mij doodleuk meegedeeld dat de deal zoals afgesproken (landelijke deal die werd verstuurd in de nieuwsbrief naar Gourpdealleden) niet meer door kon gaan, omdat Groupdeal hier niet genoeg aan kon verdienen (??). Het feit dat wij dit al in juni hadden vastgelegd in een contract maakt Groupdeal niets uit, zij hebben tussentijds bedacht dat ze dit soort deals niet meer willen en that's it.
Ik ging er vooraf echt vanuit dat ik met een professioneel bedrijf in zee ging en dat een afspraak een afspraak is.
Dit blijkt bij Groupdeal niet het geval. Na veel genegeerde mailtjes en telefoontjes van mijn kant ben ik er helemaal klaar mee en wil ik er nooit meer iets mee te maken hebben.
Helaas moet ik nog steeds wachten op mijn geld en hoop ik zo dat ik dit nog krijg!
Daarom wil ik de rest van de ondernemers die met Groupdeal een "deal" willen aangaan waarschuwen voor de slechte manier waarmee zij omgaan met je, de slechte communicatie van hun kant en het niet uitbetalen van een deal nadat deze op de site heeft gestaan!
Eerst had ik afgesproken met een medewerkster om de eventuele "deals" te bespreken. Vervolgens hebben we besloten om met 2 webshops (waar ik eigenaar van ben) 2 deals te plaatsen. Dit zou binnen een maand geplaatst worden ivm de zomervakantie.
Na afloop van het gesprek is mij nooit een contract opgestuurd, achteraf bleek waarom ze dit niet doen, als jij namelijk geen contract ontvangt, heb je simpelweg geen poot om op te staan. Alleen Groupdeal kan dit gebruiken omdat zij wel in het bezit zijn van een ondertekend contract.
Vervolgens hoorde ik per mail dat de deals veel later geplaatst zouden worden. Goed, deal 1 volgens afspraak, iets te laat, geplaatst. De deal stond al online zodat ik pas achteraf kon controleren op fouten, deze waren aanwezig en werden dus te laat eruit gehaald.
Na afloop van deze deal heb ik op 5 augustus nog niet eens de helft van het geld ontvangen waar ik recht op heb. Vandaag heb ik voor de 4e keer gebeld en is mij weer beloofd dat het overgemaakt wordt en in orde komt. Op email wordt allang niet meer gereageerd. De communicatie is voor, tijdens en na een deal echt ronduit slecht te noemen! Ik vraag me nu serieus af waar ik mee in zee ben gegaan en of ik ooit mijn geld nog zal ontvangen.
Deal 2 zou begin juli geplaatst worden, dit werd half augustus werd mij meegedeeld. Hier ging ik niet mee akkoord want dit was niet de afspraak, telefonisch een nieuwe datum, half september afgesproken met vele beloftes van de Groupdealkant dat het nu echt 100% zeker in orde zou komen. Een week vooraf leek het me verstandig om toch nog maar even te mailen hoe het ervoor stond, of ik al een proefdeal kon zien ivm het verwijderen van eventuele fouten. Toen werd mij doodleuk meegedeeld dat de deal zoals afgesproken (landelijke deal die werd verstuurd in de nieuwsbrief naar Gourpdealleden) niet meer door kon gaan, omdat Groupdeal hier niet genoeg aan kon verdienen (??). Het feit dat wij dit al in juni hadden vastgelegd in een contract maakt Groupdeal niets uit, zij hebben tussentijds bedacht dat ze dit soort deals niet meer willen en that's it.
Ik ging er vooraf echt vanuit dat ik met een professioneel bedrijf in zee ging en dat een afspraak een afspraak is.
Dit blijkt bij Groupdeal niet het geval. Na veel genegeerde mailtjes en telefoontjes van mijn kant ben ik er helemaal klaar mee en wil ik er nooit meer iets mee te maken hebben.
Helaas moet ik nog steeds wachten op mijn geld en hoop ik zo dat ik dit nog krijg!
Daarom wil ik de rest van de ondernemers die met Groupdeal een "deal" willen aangaan waarschuwen voor de slechte manier waarmee zij omgaan met je, de slechte communicatie van hun kant en het niet uitbetalen van een deal nadat deze op de site heeft gestaan!