Pagina 1 van 1

Hollandse Nieuwe mobiel is zure haring

Geplaatst: 21 sep 2011 00:35
door zureharing
21 sep 2011 00:00
T ging ff goed met hollandse nieuwe,de eerste maand.
Abonnement van me zoon gehad ,hy betaald dus,dacht ma een plezier te doen. leuk zou je denken,totdat bereik-,beltegoedbyschrijf- en sms-problemen begonnen...... :evil: :twisted: Zo ook vandaag
Vanaf ong.16.30pm,Al uren geen bereik, :twisted: :evil: <ook eens dagen moeten wachten op byschrijving.Medewerker vodafone raadde me aan(buiten zyn werk, ),Vooral niet via ideal opwaarderen of klantenservice bellen,dat is bedoeling,verdienen ze ook aan,dat heeft geen zin dus.{dus prepaidtegoed gekocht}Dat grapje met die smsjes is me ook al vaker gebeurd,totdat ik doorhad dat als iezegt mislukt-opnieuw-je dan niet steeds opnieuw moet toetsen-je verstuurd dan gewoon ook zoveel smsjes.Soms heb ik wel antenne,zie ook 'hollandse nieuwe'op me scherm,geen probleem zou je denken,maar blijkbaar soms toch geen bereik-als ik dan bel-lijkt het of iemands mobiel niet bereikbaar is,smsjes komen in wacht te staan Maar bel je dan met andere provider lukt t wel,raar he.Wordt tijd dat er is hevig getwitterd gaat worden over klachten Hollandse Nieuwe,zodat anderen gewaarschuwd zijn.
HET KROMME IS DAT NU NOG OP {HOOFD}SITE HOLLANDSE NIEUWE STAAT<<HOLLANDSENIEUWE IS EEN AANRADER-CONSUMENTENBOND.....RaRa Mogen ze dat nog wel steeds op hun site zetten,raad consumentenbond hun nog wel aan.Ik heb toen ik abbo mocht uitzoeken ook gelezen,consumentenbond,dan zit t goed dacht ik
Het wrange is,kan nu niet bellen of bereikt worden mocht ik in problemen komen kan ik niet bellen,moet soms snachts op straat. :? :?

Nadat ik deze reactie om 00.47am 0.00 online zette, staat op site Hollandse Nieuwe ineens-<<<Wegens onderhoud is onze site tijdelijk niet bereikbaar.
Probeer het later nog eens.>>> :roll: Dat is toevallig,zouden ze nu "HN is een aanrader consumentenbond ""verwijderen,we zullen zien
.(net stond t er nog).
Ze houden dit forum dan zelfs snachts in de gaten.Tip voor directie- :oops: -eerlijkheid duurt t langst-Jullie en technisch personeel zyn toch niet incapable :oops: .
Vraag :wie weet wie rechtspersonen hollandse nieuwe zijn :mrgreen:

Re: Hollandse Nieuwe mobiel is zure haring

Geplaatst: 21 sep 2011 05:17
door zureharing
Mijn mobiel heb nog geen bereik ,maar nu is Hollandse Nieuwe site is weer online,t staat er nog-....Hollandsenieuwe is nog steeds een aanrader consumentenbond

misleidend,je zou denken dat is garantie dat t goed is,alleen 2 verschillende lettertypes in 1 woord,dus feitelijk is t dan niet consumentenbond,of dat is dan misbruik van t vertrouwen in goede naam van consumentenbond.
Ik heb inmiddels ook andere site gevonden met veel klachten over Hollands Nieuwe,ook heel veel over geen bereik op 20-9 -11tot ...?????????

Re: Hollandse Nieuwe mobiel is zure haring

Geplaatst: 21 sep 2011 07:33
door esmeelove
kan verdorrie nog niet bellen baal hier goed van

Re: Hollandse Nieuwe mobiel is zure haring

Geplaatst: 21 sep 2011 08:16
door desiderata
Al vanaf het begin klant bij Hollands Nieuwe, tot gisteren tot volle tevredenheid. Ik vermoed dat het netwerk er uit ligt, want andere HNklanten die ik ken, kunnen momenteel ook niet bellen of gebeld worden. Vanaf gistermiddag is het mis. Wel vreemd dat er geen mededeling op de site staat.

In het verleden ook met andere providers last gehad, dus niets nieuws onder de zon. Ze zullen er zelf ook niet blij mee zijn en er alles aan doen om het probleem te verhelpen, naar ik aanneem.

Re: Hollandse Nieuwe mobiel is zure haring

Geplaatst: 21 sep 2011 08:25
door esmeelove
heb gisterenavond wel gelezen dat er storing was bij klanten service maar dat het weer opgelost was en dat het nog uren kon duren dat er bereik was maar vind het wel lang duren baal hier goed van dat ik nu niet kan bellen en gebeld kan worden

Re: Hollandse Nieuwe mobiel is zure haring

Geplaatst: 21 sep 2011 08:59
door aerassan
Mijn vrouw en ik maken ook gebruik van HN en tot gistermiddag heel erg tevreden geweest.
Nu hebben we allebei ook geen netwerk??
Zie ook niks op hun site dat ze een storing hebben oid, en ik heb de telefoon hard nodig voor mijn werk...
Heeft iemand nog tips, van HN krijg alleen maar een reply dat ze mijn mail hebben ontvangen.

Re: Hollandse Nieuwe mobiel is zure haring

Geplaatst: 21 sep 2011 09:18
door desiderata
TIP

Gewoon even geduld hebben. Dat is de keerzijde van de technologische ontwikkeling; er kan iets misgaan. Als je auto niet meer start door een mankement ga je toch ook niet zeggen dat dat merk gewoon vervelend is:)
Het is vervelend dat we zo gewend zijn aan het bereikbaar zijn dat we niet meer zonder kunnen.

Ik kan me zo voorstellen dat ze zelf ook balen als een stekker en er de hele nacht mensen mee bezig zijn geweest om het te verhelpen.... iedereen weet dat HN van Vodafone is, en die kijken wel uit dat ze negatieve reclame krijgen!

Re: Hollandse Nieuwe mobiel is zure haring

Geplaatst: 21 sep 2011 09:21
door esmeelove
heb ook al mails gestuurt maar hoor niks daarvan als je inlogt op hun site daar stond gisteren dat ze storing hadden en dat het was opgelost en dat het nog uren kon duren dat je weer kon bellen het is nu 9uur geweest en nog doet hij het niet ook staat er niks meer op een site over een storing slechte service hoor

Re: Hollandse Nieuwe mobiel is zure haring

Geplaatst: 21 sep 2011 09:28
door aerassan
@Desiderata

Daar heb je ook gelijk in, en zei ook dat we tot gisteren geen klachten hebben.
Het zou alleen verstandig zijn geweest dat HN/Vodafone melding maken als er een storing is aan het netwerk.
En je moet je klanten toch enigzins op de hoogte houden dat je er mee bezig bent ipv de mensen te laten hangen.

Re: Hollandse Nieuwe mobiel is zure haring

Geplaatst: 21 sep 2011 09:37
door Haagje
Ook ik heb sinds gisterennamiddag geen enkel bereik meer. Hier baal ik goed van. Tot gisteren had maar enkele uren per dag geen internet of helemaal geen netwerk maar nu is het goed mis.
Ik heb weinig hoop dat daar snel iets aan wordt gedaan.

Waarschuw vrienden en bekenden voor deze profider. Ze hebben een fantastisch concept maar voor de rest is het niets.

Groet, Haagje

Re: Hollandse Nieuwe mobiel is zure haring

Geplaatst: 21 sep 2011 09:41
door GodsSon
Helpt het niet om de telefoon helemaal uit te zetten?
Of eventueel tijdens het aanstaan de batterij eruit te halen?

Re: Hollandse Nieuwe mobiel is zure haring

Geplaatst: 21 sep 2011 09:46
door aerassan
uit en aan zetten heb ik al een paar keer gedaan en de batterij eruit halen
gaat niet met een iphone helaas.
ik hoop gewoon dat het een storing is die ze zsm verhelpen

Re: Hollandse Nieuwe mobiel is zure haring

Geplaatst: 21 sep 2011 09:59
door esmeelove
handige linksopwaarderen

verbruik bekijken

simkaart blokkeren

toestelinstellingen

extra simkaart bestellen

klantenservicestel een vraag of vul een zoekterm in



Update storing 9.15

Het network probleem waar hollandsnieuwe en andere MVNO’s mee kampen is opgelost. Echter, doordat veel mensen tegelijk proberen te bellen en sms’en is er een soort file ontstaan in het netwerk waardoor veel klanten nog geen gebruik kunnen maken van onze service. Daarom worden nu mondjesmaat klanten geactiveerd op het netwerk. Verwachting is dat in de loop van de ochtend iedereen weer kan bellen.

Re: Hollandse Nieuwe mobiel is zure haring

Geplaatst: 21 sep 2011 10:33
door Mewh
Sinds een uur staat er weer Hollandse Nieuwe in plaats van no service, maar er is nog steeds no service. Kan niet bellen of gebeld worden. Een storing kan gebeuren, maar houdt je klanten dan wel goed op de hoogte! Heb 3 maanden geleden voor mijn zoon dit afgesloten (hij had eerst een prepaid kaart en belt niet zoveel) maar al regelmatig geen bereik. Had ik niet verwacht van een Vodafone dochter. Goedkoop toch duurkoop? Beng bang van wel. Je zit er echter wel een jaar aan vast.

Re: Hollandse Nieuwe mobiel is zure haring

Geplaatst: 21 sep 2011 11:30
door De Fruitmand
Ook ik heb vervelende ervaringen met Hollands Nieuwe. Mijn telefoon, de Galaxy S2, geeft telkens de melding: Sim-gegevens vernieuwen. Daarna ben ik de verbinding met het netwerk en met internet kwijt. Zijn er andere mensen die de klacht herkennen en een oplossing weten? De klantenservice is een drama, ik ben een keer teruggebeld door een vrouw. Die kon mij vervolgens niet helpen met mijn eerder genoemde klacht. Ik ga deze week nog bellen met de OPTA met mijn problemen.


Daarnaast zit ik ook al langer dan een dag zonder netwerk. Erg vervelend.

Re: Hollandse Nieuwe mobiel is zure haring

Geplaatst: 21 sep 2011 11:47
door esmeelove
tjonge duurt wel erg lang zeg pffff

Re: Hollandse Nieuwe mobiel is zure haring

Geplaatst: 21 sep 2011 12:10
door Mewh
En we zijn weer terug bij af.....geen service in beeld!

Re: Hollandse Nieuwe mobiel is zure haring

Geplaatst: 21 sep 2011 12:12
door Haagje
@ De Fruitmand
Ook ik heb een Galaxy S2 en exact hetzelfde probleem. Heel vaak geen verbinding met internet. Ook kan ik heel zelden gebeld worden.
Hierdoor heb ik al verscheidene afspraken gemist. Per volgende maand heb ik een andere provider. HN is echt niets. Veel service heb ik niet nodig, wel een netwerk dat betrouwbaar is. Het wordt aangegeven dat het Vodafone netwerk gebruikt wordt maar van Vodafoneklanten hoor ik weinig klachten. Ik ga ervan uit dat te weinig bandbreedte beschikbaar is en dan vallen de "goedkope" klanten buiten de boot.

Re: Hollandse Nieuwe mobiel is zure haring

Geplaatst: 21 sep 2011 12:26
door esmeelove
pfff einderlijk weer bereik zeg

Re: Hollandse Nieuwe mobiel is zure haring

Geplaatst: 21 sep 2011 13:30
door robertjg
Hallo, Ik ben in het bezit van een HTC hd2 Sinds 2 maanden gebruik ik HN en dit gaat waardeloos mijn telefoon schakelt telkens uit en moet ik hem opnieuw opstarten, dit tot nu toe wel meer dan 20 keer gemeld maar HN reageert niet of steeds na verloop van dagen. Ik heb ze meer dan 10 keer verzocht mij te bellen maar dit verdommen ze gewoon ook op de specifieke vraag waarom ze me niet bellen wordt niet gereageerd !! Vragen die je beantwoord wordt veelal niet op teruggekomen en als je een keer een antwoord krijgt worden vragen opnieuw gesteld die je al hebt beantwoord, men houdt dus ook geen historie bij van de klant met een klacht. Heel gemakkelijk wordt gesteld dat het een toestel probleem is, maar als je de kaart in een samsung galaxy S stopt geeft hij hetzelfde probleem. IS ER IEMAND MET DEZELFDE ERVARING ???? of evt suggesties??Heb al van alles gedaan tot instelling handmatig veranderd en providers update gedaan, maar niks !! Ze geven nu aan dat ze niks meer kunnen betekenen en ik moet gewoon mn contract uitdienen, veel succes verder !!! Niet te geloven hoe je zo met klanten omgaat. Ik geef een ieder aan begin er niet aan die HN !!! :evil: