| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] is deze vordering van dexia verjaard
is deze vordering van dexia verjaard
In 2003 heb ik een Korting Kado overeenkomst met Dexia gesloten en tevens in dat jaar weer opgezegd. Nu krijg ik in september een aanmaning via een incassobureau dat ik per ommegaande een nog open staande vordering moet voldoen.
Tussen 2003 en september 2011 heb ik taal nog teken van Dexia gehoord. Vraag: is de vordering van de schuldeiser dan niet verjaard, want er zijn meer dan vijf jaar verstreken.
Tussen 2003 en september 2011 heb ik taal nog teken van Dexia gehoord. Vraag: is de vordering van de schuldeiser dan niet verjaard, want er zijn meer dan vijf jaar verstreken.
-
Ad Verkaad
Re: is deze vordering van dexia verjaard
Ik zou in ieder geval richting het incassobureau de stelling innemen dat er van verjaring sprake is; laat hen maar bewijzen dat er tussentijds is gestuit.keecie schreef:In 2003 heb ik een Korting Kado overeenkomst met Dexia gesloten en tevens in dat jaar weer opgezegd. Nu krijg ik in september een aanmaning via een incassobureau dat ik per ommegaande een nog open staande vordering moet voldoen.