problemen met me Inspiron One 2310-desktop van DELL
Geplaatst: 22 sep 2011 16:49
na veel zoeken en vergelijken dacht ik de juiste beslissing te hebben genomen door een Inspiron One 2310-desktop aan te schaften.
er was gelijk al een defect aan de computer.
probleem met uw remote control.
die deed niets.
oke nou dan maar bellen met dell.
na ruim een uur aan de telefoon te hebben gewacht werd me gezegt dat ik een nieuwe afstandsbediening zou krijgen omdat dat het probleem zou zijn.
goed die kwam maar het probleem was er nog steeds.
oke weer bellen na anderhalf uur in de wacht te hebben gezeten kreeg ik een code zodat hun in mijn computer konden kijken of alle software oke was.
nou niets gevonden,alles leek oke.
nou dan maar op laten halen.
dan komen ze eerst lang met een vrachtwagen een doos brengen,oke prima als het maar opgelost word.
dan komt het ------- op die brief staan duidelijk vermeld geen accessoires mee zenden.
goed dat doen we dan ook niet.
dan moet je bellen naar een nr wat op de brief vermeld staat.
krijg ik door dat dat nr niet bestaat.
nou weer bellen naar dell,na een uur in de wacht te hebben gezeten krijg ik een ander nr..........ja hoor dat nr klopt ook niet.
het was ook een nr uit duitsland zeiden ze aan de telefoon van dell.
goed weer bellen na drie kwartier iemand aan de lijn en het probleem uitgelegd
oke zij gaan mijn bellen om een afspraak te maken om de computer op te halen.
nou gelukkig belden ze dat die zelfde dag nog en de computer werd twee dagen later op gehaald.
en na drie dagen kreeg ik hem terug.
en ja je raad het al nog steeds met het zelfde probleem.
goed ik weer bellen na ruim een uur in de wacht eindelijk iemand te spreken.
als reden gaven ze op dat ,,,,er zat geen afstandsbediening bij.
geen accessoires mee sturen zeiden ze toch.
ik werd echt woest maar bleef beleef en rustig.
oke dan sturen ze een monteur.
na twee dagen komt hij en moet een kabel vervangen dat defect is.
ja hoor en dan is het probleem nog niet verholpen.
oke dan drie dagen later komt er weer een monteur en die gaat er een nieuw moederbord inzetten.
maar nog steeds het zelfde probleem.
dell zou mijn bellen om een oplossing te zoeken.
nee ik werd niet gebeld maar kreeg een mail of ik een programma wilde downloaden en dan zou het probleem wel eens opgelost kunnen zijn.
oke niet mijn taak maar goed ik word het ook spuugzat en doe wat me gevraagd word.
ja en natuurlijk nog steeds niet opgelost.
ik weer mailen dat het probleem er nog is.
krijg ik weer een mail dat ze een verouderd programma hadden gestuurd en of ik a.u.b het nog een keer wilde doen.oke is goed.
kan ik die link niet openen.grrrrrrrrr
oke mailen maar weer.
oke ze hadden vergeten de tag er bij te zetten.
goed ik weer aan de slag.
en wat denk je neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee het help allemaal niets.
ik ben zoooooooo gestrest door dit alles.
spijt dat ik een dell heb gekocht.
oke mailen maar weer.
nu word er een aanvraag ingediend of de computer omgeruild mag worden voor een nieuwe.
nou ik wacht af.
...................................
hoe het afloopt laat ik jullie zeker weten.
er was gelijk al een defect aan de computer.
probleem met uw remote control.
die deed niets.
oke nou dan maar bellen met dell.
na ruim een uur aan de telefoon te hebben gewacht werd me gezegt dat ik een nieuwe afstandsbediening zou krijgen omdat dat het probleem zou zijn.
goed die kwam maar het probleem was er nog steeds.
oke weer bellen na anderhalf uur in de wacht te hebben gezeten kreeg ik een code zodat hun in mijn computer konden kijken of alle software oke was.
nou niets gevonden,alles leek oke.
nou dan maar op laten halen.
dan komen ze eerst lang met een vrachtwagen een doos brengen,oke prima als het maar opgelost word.
dan komt het ------- op die brief staan duidelijk vermeld geen accessoires mee zenden.
goed dat doen we dan ook niet.
dan moet je bellen naar een nr wat op de brief vermeld staat.
krijg ik door dat dat nr niet bestaat.
nou weer bellen naar dell,na een uur in de wacht te hebben gezeten krijg ik een ander nr..........ja hoor dat nr klopt ook niet.
het was ook een nr uit duitsland zeiden ze aan de telefoon van dell.
goed weer bellen na drie kwartier iemand aan de lijn en het probleem uitgelegd
oke zij gaan mijn bellen om een afspraak te maken om de computer op te halen.
nou gelukkig belden ze dat die zelfde dag nog en de computer werd twee dagen later op gehaald.
en na drie dagen kreeg ik hem terug.
en ja je raad het al nog steeds met het zelfde probleem.
goed ik weer bellen na ruim een uur in de wacht eindelijk iemand te spreken.
als reden gaven ze op dat ,,,,er zat geen afstandsbediening bij.
geen accessoires mee sturen zeiden ze toch.
ik werd echt woest maar bleef beleef en rustig.
oke dan sturen ze een monteur.
na twee dagen komt hij en moet een kabel vervangen dat defect is.
ja hoor en dan is het probleem nog niet verholpen.
oke dan drie dagen later komt er weer een monteur en die gaat er een nieuw moederbord inzetten.
maar nog steeds het zelfde probleem.
dell zou mijn bellen om een oplossing te zoeken.
nee ik werd niet gebeld maar kreeg een mail of ik een programma wilde downloaden en dan zou het probleem wel eens opgelost kunnen zijn.
oke niet mijn taak maar goed ik word het ook spuugzat en doe wat me gevraagd word.
ja en natuurlijk nog steeds niet opgelost.
ik weer mailen dat het probleem er nog is.
krijg ik weer een mail dat ze een verouderd programma hadden gestuurd en of ik a.u.b het nog een keer wilde doen.oke is goed.
kan ik die link niet openen.grrrrrrrrr
oke mailen maar weer.
oke ze hadden vergeten de tag er bij te zetten.
goed ik weer aan de slag.
en wat denk je neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee het help allemaal niets.
ik ben zoooooooo gestrest door dit alles.
spijt dat ik een dell heb gekocht.
oke mailen maar weer.
nu word er een aanvraag ingediend of de computer omgeruild mag worden voor een nieuwe.
nou ik wacht af.
...................................
hoe het afloopt laat ik jullie zeker weten.