Pagina 1 van 1

Ongevraagd Ziggo abonnement internet z1

Geplaatst: 22 sep 2011 21:42
door kooimanjn
Ik heb een brief van Ziggo ontvangen met als onderwerp "bevestiging aanvraag".

Daarin staat dat ik aangegeven zou hebben gebruik te willen gaan maken van internet van Ziggo en internet z1 heb besteld.

Ik weet echter van niets. Ik heb niet eens contact gehad met Ziggo.

Men zet aan het eind van de brief dat je binnen 7 dagen kan annuleren.

Ik snap niet dat dit mag. Ik moet dus anneleren, terwijl ik niets heb besteld.
Schandalig van Ziggo.

Heeft iemand anders hier ervaring mee?

JN Kooiman

Re: Ongevraagd Ziggo abonnement internet z1

Geplaatst: 23 sep 2011 09:55
door ciske
geen ervaring mee , maar hoe komen ze aan je adres en gegevens dan?

trouwens niks besteld dan zou ik niks laten anuleren, tis hun pakkie aan dan.

Re: Ongevraagd Ziggo abonnement internet z1

Geplaatst: 23 sep 2011 19:35
door LadyDaisy
Wel bellen!
Geef aan dat jij je niet hebt aangemeld, en hoe ze daarbij komen.

Wanneer je niet reageert dan ga je akkoord met de aanmelding.
Nu kun je het nog rechtzetten zonder rompslomp, straks na de 'annuleringsperiode' niet meer.

Re: Ongevraagd Ziggo abonnement internet z1

Geplaatst: 25 sep 2011 09:26
door Ziggo Webteam Erwin
Ìn dit geval lijkt het me toch verstandig contact op te nemen met onze klantenservice om dit te laten annuleren.

Dit is de snelste en meest effectieve manier om dit op te lossen.

Op de vraag hoe dit mogelijk is zonder dat u hiervoor gebeld heeft of uw gegevens door heeft gegeven moet ik u het antwoord helaas schuldig blijven.

Re: Ongevraagd Ziggo abonnement internet z1

Geplaatst: 26 sep 2011 11:57
door Guardian72
Ziggo Webteam Erwin schreef: Op de vraag hoe dit mogelijk is zonder dat u hiervoor gebeld heeft of uw gegevens door heeft gegeven moet ik u het antwoord helaas schuldig blijven.
Ziggo`s nieuwe policy ? opt-out pakketten?

Re: Ongevraagd Ziggo abonnement internet z1

Geplaatst: 26 sep 2011 14:57
door marietje1
Iemand die jou een hak wil zetten misschien?
Je kan via de site jezelf of iemand anders aanmelden.
idd even annuleren anders zit je er aan vast.

Re: Ongevraagd Ziggo abonnement internet z1

Geplaatst: 26 sep 2011 15:01
door Pareltje31
zou zeker bellen als je niets doet krijg je meer ellende

laat ze maar bewijzen dat je je heb aangemeld

Re: Ongevraagd Ziggo abonnement internet z1

Geplaatst: 29 sep 2011 21:11
door kooimanjn
Op vrijdag 23 september heb ik telefonisch geannuleerd en via een aangetekende brief. Een medewerker van Ziggo, Andy Bogerd, heeft mij - als het goed is - geanuuleerd. Een bewijs hiervan wilde Ziggo niet versturen.

Tot mijn grote verbazing heb ik vandaag het Internet Z1 pakket ontvangen.
Dit ga ik morgen meteen terugsturen. Dit kost mij zo ontzettend veel tijd.

Zouden ze dat abonnement dan toch niet geannuleerd hebben?

Jan Kooiman

Re: Ongevraagd Ziggo abonnement internet z1

Geplaatst: 30 sep 2011 06:30
door LadyDaisy
Daar kun je alleen maar achter komen door weer te bellen.

Re: Ongevraagd Ziggo abonnement internet z1

Geplaatst: 30 sep 2011 07:51
door Guardian72
kooimanjn schreef:Op vrijdag 23 september heb ik telefonisch geannuleerd en via een aangetekende brief. Een medewerker van Ziggo, Andy Bogerd, heeft mij - als het goed is - geanuuleerd. Een bewijs hiervan wilde Ziggo niet versturen.

Tot mijn grote verbazing heb ik vandaag het Internet Z1 pakket ontvangen.
Dit ga ik morgen meteen terugsturen. Dit kost mij zo ontzettend veel tijd.

Zouden ze dat abonnement dan toch niet geannuleerd hebben?

Jan Kooiman
Is de brief aangekomen (Track & Trace)?
Zorg ook voor een Track & Trace code voor het pakje...

En stuur ze een rekening voor jouw tijd.

Re: Ongevraagd Ziggo abonnement internet z1

Geplaatst: 02 okt 2011 20:41
door kooimanjn
Het installatiepakket was bij de buren afgeleverd, omdat ik overdag niet thuis was. Daarom kon ik het pakket niet al bij de deur weigeren.

Ik heb het pakket bij Postnl afgeleverd, welke uiteraard zonder kosten werd teruggestuurd naar Ziggo. Ik heb er een track-code van ontvangen.

Ik heb Ziggo gebeld en gevraagd waarom ze het installatiepakket - ondanks de annulering - hebben verstuurd. Men zei: de bestelling is geannuleerd; dat artikel stond al op de verzendlijst en is er niet afgehaald.

Wat een werkwijze binnen Ziggo: men doet maar wat en intern is er geen communicatie.

Ik zal hen een declaratie sturen voor de gemaakte kosten en bestede uren.

Jan Kooiman