moet ik aan Ziggo aansluitkosten betalen ?
Geplaatst: 26 sep 2011 14:06
Ik heb met mijn vrouw al jaren televisie via Ziggo.
Nu heb ik een smartcard en CI+module besteld bij ziggo, en dat zou niets extra kosten (behalve dan de eenmalige aanschaf). Smartcard keurig geleverd, maar nu krijg ik een brief van Ziggo dat ik 29,95 euro moet betalen voor aansluitkosten.
Wat moet ik nu doen ? Het lijkt me niet dat ik nu aansluitkosten hoef te betalen voor iets dat ik al heb ? Ziggo is telefonisch onbereikbaar, als je eindelijk het keuzemenu hebt doorlopen om iemand aan de telefoon te krijgen, wordt je in de wacht gezet en krijg je niemand te spreken. Na 20 minuten maar de hoorn erop gelegd. Later nog eens geprobeerd, idemdito
Als ik wil inloggen op Mijn Ziggo krijg ik de melding dat ik OF de verkeerde gegevens heb ingevuld OF dat er 2 klanten zijn geregistreed op het emailadres.
Ik ben bang dat nu het laatste het geval is : de facturen die we voorheen altijd kregen stonden namelijk nog op de meisjesnaam van mijn vrouw. (toen we gingen samenwonen heb ik mijn abonnement opgezegd , en zij heeft destijds een verhuizing doorgegeven). De CI+ module heb ik op mijn naam besteld.
Inloggen op mijn ziggo lukt dus ook al niet. Vervolgens het contactformulier ingevuld, krijg ik een reactie terug dat het antwoorden langer gaat duren dan normaal en dat ik misschien beter kan bellen of inloggen op mijn Ziggo.
Bellen lukt dus niet (tenzij je iets wil bestellen, dan heb je meteen iemand aan de lijn !)
Blijkbaar is er door ziggo een nieuw klantnummer aangemaakt op hetzelfde adres (na aanschaf smartcard), vandaar de aansluitkosten.
Iemand die me kan vertellen hoe ik verder moet handelen ? brief schrijven ? Misschien iemand van Ziggo die dit leest en me een tip kan geven ?
Bedankt alvast
Nu heb ik een smartcard en CI+module besteld bij ziggo, en dat zou niets extra kosten (behalve dan de eenmalige aanschaf). Smartcard keurig geleverd, maar nu krijg ik een brief van Ziggo dat ik 29,95 euro moet betalen voor aansluitkosten.
Wat moet ik nu doen ? Het lijkt me niet dat ik nu aansluitkosten hoef te betalen voor iets dat ik al heb ? Ziggo is telefonisch onbereikbaar, als je eindelijk het keuzemenu hebt doorlopen om iemand aan de telefoon te krijgen, wordt je in de wacht gezet en krijg je niemand te spreken. Na 20 minuten maar de hoorn erop gelegd. Later nog eens geprobeerd, idemdito
Als ik wil inloggen op Mijn Ziggo krijg ik de melding dat ik OF de verkeerde gegevens heb ingevuld OF dat er 2 klanten zijn geregistreed op het emailadres.
Ik ben bang dat nu het laatste het geval is : de facturen die we voorheen altijd kregen stonden namelijk nog op de meisjesnaam van mijn vrouw. (toen we gingen samenwonen heb ik mijn abonnement opgezegd , en zij heeft destijds een verhuizing doorgegeven). De CI+ module heb ik op mijn naam besteld.
Inloggen op mijn ziggo lukt dus ook al niet. Vervolgens het contactformulier ingevuld, krijg ik een reactie terug dat het antwoorden langer gaat duren dan normaal en dat ik misschien beter kan bellen of inloggen op mijn Ziggo.
Bellen lukt dus niet (tenzij je iets wil bestellen, dan heb je meteen iemand aan de lijn !)
Blijkbaar is er door ziggo een nieuw klantnummer aangemaakt op hetzelfde adres (na aanschaf smartcard), vandaar de aansluitkosten.
Iemand die me kan vertellen hoe ik verder moet handelen ? brief schrijven ? Misschien iemand van Ziggo die dit leest en me een tip kan geven ?
Bedankt alvast