LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vraag betreft Deurwaarder

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
tjaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 sep 2011 12:33

Re: Vraag betreft Deurwaarder

Ongelezen bericht door tjaa »

Jolijn schreef:Sephora

TS schreef eerder : Ik heb het even nagekeken dit bedrag is van november dit jaar 2 jaar geleden dus misschien heb ik wel een betalingsbrief gehad maar een vonnis betwijfel ik zeer!!

Er zit een jaar tussen.

TS ik neem aan dat je wel ondertussen iets (of de hoofdsom)betaald hebt of een betalingsregeling gevraagd en in afwachting daarvan alvast een bedrag hebt overgemaakt?

Ja er is vanmiddag gebeld volgende midden van de maand volgt er een betaling.
Morgen ochtend wordt er weer gebeld naar rosmalen voor copie vonnis

tjaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 sep 2011 12:33

Re: Vraag betreft Deurwaarder

Ongelezen bericht door tjaa »

sephora30 schreef:Het kan nooit dat de spullen gekocht zijn in November en dat er dan een maand later een vonnis is dus ergens zit een fout.

Heb je die spullen bij een postorder ofzo gekocht en nooit betaald?
Heb je nog bewijzen van aankoop waar een datum op staat?
Een fout is menselijk en kan gemaakt worden!we zullen zien zodra ik de copie vonnis in huis heb.
Doet er niet toe waar het gekocht is,ik ben druk bezig om alle papieren bij elkaar te zoeken dus ook de betaling!
Weet je het is 2 jaar geleden mocht het mijn fout zijn prima ik betaal er ken mijn fout dan!
Maar als blijkt dat ik wel heb betaald dan tja

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Vraag betreft Deurwaarder

Ongelezen bericht door sephora30 »

Jolijn schreef:Sephora

TS schreef eerder : Ik heb het even nagekeken dit bedrag is van november dit jaar 2 jaar geleden dus misschien heb ik wel een betalingsbrief gehad maar een vonnis betwijfel ik zeer!!

Er zit een jaar tussen.
Van ts:Daarnaast volgens die mevr is er vonnis in dec 2010 geweest,dat lijkt me sterk aangezien het product in november is aangekocht!!

tjaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 sep 2011 12:33

Re: Vraag betreft Deurwaarder

Ongelezen bericht door tjaa »

sephora30 schreef:
Jolijn schreef:Sephora

TS schreef eerder : Ik heb het even nagekeken dit bedrag is van november dit jaar 2 jaar geleden dus misschien heb ik wel een betalingsbrief gehad maar een vonnis betwijfel ik zeer!!

Er zit een jaar tussen.
Van ts:Daarnaast volgens die mevr is er vonnis in dec 2010 geweest,dat lijkt me sterk aangezien het product in november is aangekocht!!
Wat wil je hier nou mee zeggen Sephora?

joko99
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2011 09:42

Re: Vraag betreft Deurwaarder

Ongelezen bericht door joko99 »

Beste Tjaa,

Controleer je administratie goed en bekijk wat het openstaande bedrag is. Regel eventueel betalingsregeling of leen bij je familie, vrienden en/of kennissen.
Wat ik wil zeggen: voorkom je de beslaglegging!
Want het beslaglegging heeft, lijkt mij, zoveel impact op je sociale leven en het welzijn. Ik zou zelf 's nachts geen ogen dicht kunnen doen en dan heb ik nog niet eens over "de schaamte". Want als er eenmaal beslaglegging plaatsvindt zal dit niet ongemerkt voorbij gaan.

Als ik alles goed lees is nu echt 5 voor 12.

Ik wil nog een ding aan je meegeven. Tijdens het stress situatie: hou je hoofd koel en denk goed na. Want als een kat in nauw zit.....


Heel veel succes en sterkte!

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Vraag betreft Deurwaarder

Ongelezen bericht door Emmy75 »

joko99 schreef:Controleer je administratie goed en bekijk wat het openstaande bedrag is. Regel eventueel betalingsregeling ...
Volgens mij is het voor deze opties te laat. Ik neem aan dat de rechter de vordering al heeft toegewezen, anders zal deze geen beslaglegging toewijzen, lijkt mij. Tevens denk ik dat de deurwaarder ook niet meer akkoord zal gaan met een betalingsregeling.

kuklos
Berichten: 9806
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Vraag betreft Deurwaarder

Ongelezen bericht door kuklos »

tjaa schreef:Weet je het is 2 jaar geleden mocht het mijn fout zijn prima ik betaal er ken mijn fout dan!
Is het nu 2 jaar geleden? En dus november 2009? Of is het november 2010 en dus 1 jaar geleden?

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Vraag betreft Deurwaarder

Ongelezen bericht door snepke »

tjaa schreef:
Ow had ik dan ook moeten vertellen dat mijn neefje geboren is in dec 2010 en dat ik in nov 2010 spullen had gekocht?

Rosmalen heeft dec 2010 gezegt en aangezien ik nog steeds niets aan mijn oren mankeer heb ik dat dus goed gehoord.

kuklos schreef:
tjaa schreef:Weet je het is 2 jaar geleden mocht het mijn fout zijn prima ik betaal er ken mijn fout dan!
Is het nu 2 jaar geleden? En dus november 2009? Of is het november 2010 en dus 1 jaar geleden?

Het is telkens anders

Gesloten