LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] blackberry prepaid kpn

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
davega82
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 aug 2011 13:44

blackberry prepaid kpn

Ongelezen bericht door davega82 »

He hallo, nog ff een vraagje. ik wil graag een bold 9900, maar met die nieuwe datalimiet van kpn enzo ben ik niet zo blij, dus ik denk dat ik m met dit blackberry prepaid dingetje neem. maar nou vroeg ik me af of die nieuwe bold niet té snel is voor dat prepaid, want ik kan me voorstellen dat wanneer alle volledige pagina's worden geladen, dat je datalimiet zo overschreden is (tegoed op)... of kan je sommige toepassingen wellicht uitzetten? en ik hoorde dat de zoomfunctie ontbreekt bij os7, is dat zo?

jackvdW
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 nov 2010 17:15

Re: blackberry prepaid kpn

Ongelezen bericht door jackvdW »

davega82 schreef:He hallo, nog ff een vraagje. ik wil graag een bold 9900, maar met die nieuwe datalimiet van kpn enzo ben ik niet zo blij, dus ik denk dat ik m met dit blackberry prepaid dingetje neem. maar nou vroeg ik me af of die nieuwe bold niet té snel is voor dat prepaid, want ik kan me voorstellen dat wanneer alle volledige pagina's worden geladen, dat je datalimiet zo overschreden is (tegoed op)... of kan je sommige toepassingen wellicht uitzetten? en ik hoorde dat de zoomfunctie ontbreekt bij os7, is dat zo?
is idd zo, vraag me niet waarom, camera is wél VEEL beter! en als je een smartphone hebt, moet je eigenlijk gewoon een internetabo nemen, anders moet je gaan letten op wat je verbruikt...

Gesloten