Pagina 1 van 1

Verhoogde Toeristenbelasting bij hotelkamerveiling.nl

Geplaatst: 27 sep 2011 15:08
door jvschaik
Ik heb een hotelkamer in Rotterdam geboekt via hotelkamerveiling.nl. Allees leek duidelijk en prima te werken. Je koopt op de veiling een overnachting (80€ Inntel Rotterdam), je betaald 7,5€ aan de veiling en vervolgens betaal je de toeristenbelasting in het hotel. De toeristenbelasting in Rotterdam is 4,5% op de kamerprijs = 3,60€ (op basis van 80€). Tijdens de boekingsprocedure wordt opeens 9,90€ toeristenbelasting aangegeven! Ik bel voor 0,25€/minuut met het service nummer en spreek een zeer arrogante Jesse Smits. Als antwoord op de “normale vraag” waar dit aan ligt komt meteen het offensief “ik ga niet in discussie met je, dit bepaald het hotel – daar kan ik niets voor je doen”. Teneerste zou netjes U zeggen niet verkeerd zijn. Ten 2de had ik minimaal een bemiddeling verwacht aangezien hotelveiling.nl de aanbieder is en de afwikkeling verzorgt.

Gewenste oplossing
Ik verwacht dat hotelveiling.nl dit met het hotel bespreekt en corrigeert. Verder zou ik excuses verwachten voor de slechte service. Het is mij niet om het geld te doen maar om het principe. Zelfs de minuten die ik à 0,25€/minuut heb betaald hoef ik geen vergoeding voor te hebben. Voor alle andere klanten denk ik dat het waardevol zou zijn als hotelveiling.nl haar service zou verbeteren, dit is, zeker in de hotelerie, nodig. De hotels die via dit kanaal kamers verkopen wensen waarschijnlijk ook representatieve partners

Re: Verhoogde Toeristenbelasting bij hotelkamerveiling.nl

Geplaatst: 28 sep 2011 11:51
door Supporthkv
Geachte heer Van Schaik,
Wij vinden het vervelend te horen dat u niet tevreden bent.
Wij hebben contact opgenomen met het hotel en het bedrag is gecorrigeerd.
Hierbij bieden wij onze excuses aan en wij wensen u alsnog een prettig verblijf toe.
Met vriendelijke groet,
Het team van Hotelkamerveiling.nl

Re: Verhoogde Toeristenbelasting bij hotelkamerveiling.nl

Geplaatst: 28 sep 2011 16:55
door jvschaik
Goedemiddag, Ik waardeer uw hulp heel erg. Deze bad publicity had u overigens kunnen voorkomen door correct te handelen toen ik voor 0,25€/minuut met de klantenservice belde (uw collega Jesse). Ook had ik op uw website een klacht geschreven maar kreeg ik een fout melding bij het versturen.
Ik dank voor uw snelle reactie.