Pagina 1 van 1

T-Mobile geeft geen openheid in abonnementen.

Geplaatst: 27 sep 2011 21:20
door Bert2004
Mijn moeder was toe aan een verlenging van haar abonnement, ik nog gewaarschuwt dat ze dat niet bij T-mobile moest doen.
Wat wil het geval.
Zij had een tijd lang een Sim only 400 Relax bundel en het verlengen was geen probleem, alleen hadden ze de 400 minuten niet meer dus dat werd dan de Sim only Relax 440 minuten voor €24.95, nou prima zo dacht mijn moeder, tot dat ze aardige afrekeningen te zien kreeg van T-mobile.
Ik voor haar kijken in My T-Mobile en wat zag ik?
Haar minutenbundel was verandert in een geld bundel en deze ging wel zeer hard en mijn moeder maar denken dat het om hetzelfde abonnement ging, terwijl er inhoudelijk wel degelijk veranderingen zijn aangebracht die niet in het contract vermeld stond.

Dit zelfde heb ik ook gehad.
Ik had zelf een Sim Only 300 minuten abonnement, waarvan ik wist dat er veranderingen in de abonnementen werden aangebracht, ik spreek nu over zeker 2 jaar terug.
Ik zei dat ik bij ze wilden blijven met hetzelfde abonnement, dat kan werd er gezegd tot ik mijn contract thuis kreeg waarop stond dat ik een voordeelsim abonnement was aangegaan, wat voordeel !!!, weg voordeel zou je bedoelen, vanwege het niet mee kunnen nemen van je belminuten naar de andere maand.
Ik vind het daar een stel boeven om op zo'n manier abonnementen te slijten.
Men wil ook niet mee in de annulering van haar abonnement, dus einde abonnement en er zijn vele anderen die er ook zo over denken volgens die mevrouw van T-Mobile, want mijn moeder bleek niet de enige te zijn die hier over viel.
Ze blijven ook maar abonnementen toevoegen, je ziet door de bomen het bos niet meer. T-mobile is ook niet zoals vroeger en heeft er maling aan of jij ontvreden bent of niet, waar je voorheen nog wel eens over kon praten met ze.
Trap niet in hun abonnementen, want er zijn veel goedkopere providers.

Re: T-Mobile geeft geen openheid in abonnementen.

Geplaatst: 28 sep 2011 09:25
door Daan_1978
En kloppen de definitieve facturen ook niet dan?
De belminuten op de site bij my t-mobile kloppen meestal de eerste maand niet, maar na de eerste factuur op het nieuwe abonnement kloppen ze weer wel.
Dus, graag verduidelijken of de definitieve factuur wel of niet klopt. ( Of heb je die nog niet eens gehad?? )

Re: T-Mobile geeft geen openheid in abonnementen.

Geplaatst: 28 sep 2011 14:58
door Miepje1
Datzelfde probleem heb ik ook. Er loopt een draadje over. Ik kijk met spanning uit naar 5 oktober, want dan is de eerste maand van mijn nieuwe abonnement afgelopen.
De stand van zaken is inmiddels dat ik nog géén uur zelf heb gebeld omdat ik het geld a.h.w. zie wegsmelten. Erg onhandig als je niet meer durft te bellen. Gelukkig zit ik er maar een jaar aan vast. Tenzij het helemaal goedkomt natuurlijk :wink:

Re: T-Mobile geeft geen openheid in abonnementen.

Geplaatst: 29 sep 2011 21:31
door Bert2004
Ik hou u op de hoogte met de rekeningen.
Tot nu toe gaat de geldbundel sneller dan de minutenbundel van voorheen en net als Miepje1 is mijn moeder te bang om nog te bellen.

Re: T-Mobile geeft geen openheid in abonnementen.

Geplaatst: 21 okt 2011 07:58
door Chanmaster
U bent toch niet te schuchter om te vragen waar u recht op hebt of hoe bepaalde zaken tot stand komen?