T-Mobile geeft geen openheid in abonnementen.
Geplaatst: 27 sep 2011 21:20
Mijn moeder was toe aan een verlenging van haar abonnement, ik nog gewaarschuwt dat ze dat niet bij T-mobile moest doen.
Wat wil het geval.
Zij had een tijd lang een Sim only 400 Relax bundel en het verlengen was geen probleem, alleen hadden ze de 400 minuten niet meer dus dat werd dan de Sim only Relax 440 minuten voor €24.95, nou prima zo dacht mijn moeder, tot dat ze aardige afrekeningen te zien kreeg van T-mobile.
Ik voor haar kijken in My T-Mobile en wat zag ik?
Haar minutenbundel was verandert in een geld bundel en deze ging wel zeer hard en mijn moeder maar denken dat het om hetzelfde abonnement ging, terwijl er inhoudelijk wel degelijk veranderingen zijn aangebracht die niet in het contract vermeld stond.
Dit zelfde heb ik ook gehad.
Ik had zelf een Sim Only 300 minuten abonnement, waarvan ik wist dat er veranderingen in de abonnementen werden aangebracht, ik spreek nu over zeker 2 jaar terug.
Ik zei dat ik bij ze wilden blijven met hetzelfde abonnement, dat kan werd er gezegd tot ik mijn contract thuis kreeg waarop stond dat ik een voordeelsim abonnement was aangegaan, wat voordeel !!!, weg voordeel zou je bedoelen, vanwege het niet mee kunnen nemen van je belminuten naar de andere maand.
Ik vind het daar een stel boeven om op zo'n manier abonnementen te slijten.
Men wil ook niet mee in de annulering van haar abonnement, dus einde abonnement en er zijn vele anderen die er ook zo over denken volgens die mevrouw van T-Mobile, want mijn moeder bleek niet de enige te zijn die hier over viel.
Ze blijven ook maar abonnementen toevoegen, je ziet door de bomen het bos niet meer. T-mobile is ook niet zoals vroeger en heeft er maling aan of jij ontvreden bent of niet, waar je voorheen nog wel eens over kon praten met ze.
Trap niet in hun abonnementen, want er zijn veel goedkopere providers.
Wat wil het geval.
Zij had een tijd lang een Sim only 400 Relax bundel en het verlengen was geen probleem, alleen hadden ze de 400 minuten niet meer dus dat werd dan de Sim only Relax 440 minuten voor €24.95, nou prima zo dacht mijn moeder, tot dat ze aardige afrekeningen te zien kreeg van T-mobile.
Ik voor haar kijken in My T-Mobile en wat zag ik?
Haar minutenbundel was verandert in een geld bundel en deze ging wel zeer hard en mijn moeder maar denken dat het om hetzelfde abonnement ging, terwijl er inhoudelijk wel degelijk veranderingen zijn aangebracht die niet in het contract vermeld stond.
Dit zelfde heb ik ook gehad.
Ik had zelf een Sim Only 300 minuten abonnement, waarvan ik wist dat er veranderingen in de abonnementen werden aangebracht, ik spreek nu over zeker 2 jaar terug.
Ik zei dat ik bij ze wilden blijven met hetzelfde abonnement, dat kan werd er gezegd tot ik mijn contract thuis kreeg waarop stond dat ik een voordeelsim abonnement was aangegaan, wat voordeel !!!, weg voordeel zou je bedoelen, vanwege het niet mee kunnen nemen van je belminuten naar de andere maand.
Ik vind het daar een stel boeven om op zo'n manier abonnementen te slijten.
Men wil ook niet mee in de annulering van haar abonnement, dus einde abonnement en er zijn vele anderen die er ook zo over denken volgens die mevrouw van T-Mobile, want mijn moeder bleek niet de enige te zijn die hier over viel.
Ze blijven ook maar abonnementen toevoegen, je ziet door de bomen het bos niet meer. T-mobile is ook niet zoals vroeger en heeft er maling aan of jij ontvreden bent of niet, waar je voorheen nog wel eens over kon praten met ze.
Trap niet in hun abonnementen, want er zijn veel goedkopere providers.