Kpn digitenne geen klant wel geld afgeschreven
Geplaatst: 27 sep 2011 21:44
Zojuist ben ik mijn vader's afschriften aan het bekijken en zag dat er elke maand dmv automatische incasso geld afgeschreven wordt. Hij is nogal oud en regelt zijn zaken erg slecht. Daarom betaalt hij slechts enkele diensten via automatische incasso. Nog verder te zoeken zag ik dat het al vanaf 2009 gaande is. Nu is het zo dat hij altijd al tv van upc heeft gehad. Van kpn gebruikt hij slechts hun telefoondienst. Hij heeft zelfs die apparaat wat digitenne ook gebruikt nooit ontvangen. Ik weet dat sommige bedrijven hun producten ongevraagd aan mensen opdringen, maar ze sturen tenminste nog iets op. Nu heb ik kpn gebeld en alles uitgelegd, maar werd direct in de wacht gegooid en na lang wachten werd de connectie verbroken. Ik verwacht al niet veel van kpn, maar dat er zo met hun klanten omgaan. Dit slaat echt alles! Maar ik zal het blijven proberen.
Heeft iemand hier vergelijkbare ervaringen en hoe ik van hun af kun komen? Het enige wat ik nu kan doen is hun afschrijvingen storneren.
Hun telefoonnummer kost 10cent/minuut. Heeft iemand een alternatieve nummer? Het wordt erg prijzig als ik elke keer zo verbroken word.
Heeft iemand hier vergelijkbare ervaringen en hoe ik van hun af kun komen? Het enige wat ik nu kan doen is hun afschrijvingen storneren.
Hun telefoonnummer kost 10cent/minuut. Heeft iemand een alternatieve nummer? Het wordt erg prijzig als ik elke keer zo verbroken word.