Kruidvat folderaanbiedingen onjuist
Geplaatst: 28 sep 2011 13:57
Ik ben nu verschillende keren naar het Kruidvat gegaan om een folderaanbieding aan te schaffen.
Enkele keren bleek de aanbieding niet op voorraad te zijn.
Ook is het mij enkele keren overkomen dat de prijs in de folder niet klopte en dat ze een beroep deden op tekst en drukfouten.
Voorbeeld.
in de folder van deze week staat de volgende aanbieding.
2 x 10 postzegels.
Koop je postzegels bij het Kruidvat. Bij aankoop van 2 vellen Beatrix postzegels ontvang je gratis een zak Kruidvat Winegums 500 gram t.w.v. €1.19
2 pak €7,90
Het leek mij al stug dat ze korting konden geven op postzegels, maar ik ging toch maar naar de winkel. Daar bleken ze geen winegums op voorraad te hebben en kosten de velletjes met postzegels gewoon €4,60 per velletje. Een duo verpakking is er sowieso niet in de winkel te vinden en de aanbieding blijkt naar zeggen,een foutje te zijn.
De in de folder genoemde €7,90 wordt dus €9,20.
Dit wordt later per mail ook aan mij gemeld door de klantenservice, die een mail stuurt waarop ik niet kan antwoorden, en als ik wil bellen om een fout van hun te melden moet ik een betaalnummer bellen, en dat heet dan klantenservice.
Ik mag de zegels kopen voor de normale prijs en krijg daar dan een zak drop bij, omdat er geen winegums zijn.
Een andere keer kom ik op een aanbieding voor de behandeling van kalknagels.
het product , wat werd aangeboden met 50% korting, blijkt niet op voorraad, zal de volgende dag komen, maar is er dan ook niet. Dan wordt beloofd dat het er de dag daarna zal zijn, maar als ik dan kom blijkt er die dag helemaal geen leveringen zijn, en dat de toezegging niet gedaan had mogen worden.
Een andere keer kom ik voor een aanbieding van Amando eau de toilette, welke er niet blijkt te zijn. Er zal worden geïnformeerd bij een ander filiaal en ik zal gebeld worden, wat niet gebeurd.
Als ik in mijn omgeving dit vertel, komt iedereen met voorbeelden van momenten dat ook zij voor niets naar het Kruidvat zijn gegaan voor een aanbieding die er niet bleek te zijn of die niet bleek te kloppen.
Wie heeft nog meer voorbeelden, wellicht kunnen we eens een leuke lijst op stellen.
Het lijkt er op dat het structureel voorkomt en niet meer gaat om incidenten.
Ik ben benieuwd naar uw ervaringen.
Enkele keren bleek de aanbieding niet op voorraad te zijn.
Ook is het mij enkele keren overkomen dat de prijs in de folder niet klopte en dat ze een beroep deden op tekst en drukfouten.
Voorbeeld.
in de folder van deze week staat de volgende aanbieding.
2 x 10 postzegels.
Koop je postzegels bij het Kruidvat. Bij aankoop van 2 vellen Beatrix postzegels ontvang je gratis een zak Kruidvat Winegums 500 gram t.w.v. €1.19
2 pak €7,90
Het leek mij al stug dat ze korting konden geven op postzegels, maar ik ging toch maar naar de winkel. Daar bleken ze geen winegums op voorraad te hebben en kosten de velletjes met postzegels gewoon €4,60 per velletje. Een duo verpakking is er sowieso niet in de winkel te vinden en de aanbieding blijkt naar zeggen,een foutje te zijn.
De in de folder genoemde €7,90 wordt dus €9,20.
Dit wordt later per mail ook aan mij gemeld door de klantenservice, die een mail stuurt waarop ik niet kan antwoorden, en als ik wil bellen om een fout van hun te melden moet ik een betaalnummer bellen, en dat heet dan klantenservice.
Ik mag de zegels kopen voor de normale prijs en krijg daar dan een zak drop bij, omdat er geen winegums zijn.
Een andere keer kom ik op een aanbieding voor de behandeling van kalknagels.
het product , wat werd aangeboden met 50% korting, blijkt niet op voorraad, zal de volgende dag komen, maar is er dan ook niet. Dan wordt beloofd dat het er de dag daarna zal zijn, maar als ik dan kom blijkt er die dag helemaal geen leveringen zijn, en dat de toezegging niet gedaan had mogen worden.
Een andere keer kom ik voor een aanbieding van Amando eau de toilette, welke er niet blijkt te zijn. Er zal worden geïnformeerd bij een ander filiaal en ik zal gebeld worden, wat niet gebeurd.
Als ik in mijn omgeving dit vertel, komt iedereen met voorbeelden van momenten dat ook zij voor niets naar het Kruidvat zijn gegaan voor een aanbieding die er niet bleek te zijn of die niet bleek te kloppen.
Wie heeft nog meer voorbeelden, wellicht kunnen we eens een leuke lijst op stellen.
Het lijkt er op dat het structureel voorkomt en niet meer gaat om incidenten.
Ik ben benieuwd naar uw ervaringen.