UPC Klantenservice!!!!!!!!??????monepolie misbruik!!!
Geplaatst: 28 sep 2011 18:02
We hebben dit jaar 2 x een storing gehad, zodat we 2 perioden zonder televisie hebben gezeten.
De eerste keer was in juni terwijl we op vakantie waren belde onze zoon, dat hij geen ontvangst had.
Heeft toen de UPC klantenservice gebeld, waar eerst ca.10 minuten aan de lijn hangt(á € 0,10 per minuut) dan krijg je eerst iemand ervoor die je door het menu van je televisie wil leiden, want daar zal het wel aan liggen.
Niet dus,kon ook niet want we hebben 4 televisie´s en ze deze het allemaal niet.
Dan krijg je te horen dat er een monteur langs komt.
Ca.4 a 5 dagen later, je moet dan ´s middags van 12.00 uur tot 18.00 uur thuis zijn, erg lastig.
Wat is er gebeurd de man komt net langs terwijl mijn zoon net even op het toilet was.
Dus gemist en maar weer gebeld, duurde weer 4 a 5 dagen.
Toen bleek het probleem te zijn dat onze kabel bij het kastje in de straat er uit gehaald was i.p.v. iemand anders.
Dus conclusie fout van UPC.
15 september j.l. weer geen ontvangst, weer bellen, weer wil men door het menu van de televisie.
op 19 september kon er pas een monteur komen, weer van 12.00 uur tot 18.00 uur wachten!!!!.
Bleek mee te vallen, de monteur stond om 13.00 uur bij ons voor de deur.
Eerst binnen de boel controleren, alles in orde.
Met de monteur naar het kastje buiten, bleek weer onze aansluiting eruit te zijn,
ipv iemand anders die afgesloten had moeten worden.
Draad omwisselen een alles weer in orde.
Monteur zei nog wel: Het is een puinhoop met de codering van de aansluitingen in deze kast.??
Dus conclusie weer een fout van UPC
Krijg ik 28 september mijn factuur van het vierde kwartaal, staat daar een eenmalig post op van € 35,=voorrijkosten klant niet thuis tijdens kantooruren.
Nee dat klopt ook wel tussen 12.00 uur en 18.00 uur, zul je wel eens naar het toilet moeten!!!
Weer de UPC klantenservice bellen, weer ca. 10 minuten wachten, het verhaal vertellen.
Men geeft duidelijk toe dat het probleem niet door ons, maar door UPC is veroorzaakt.
Ik kan voor elke dag dat ik geen ontvangst had € 1,-- terug krijgen, echter de voorrijkosten moet we betalen!!!!!!
Heb ca. 4 x gezegd dat ik het er niet mee eens was.
Heeft echter geen effect, staat zo in de regels omschreven en kan niet van afgeweken worden.
Heb toen om de man z'n directe chef gevraagd, was niet mogelijk, kon ook niet teruggebeld worden, moest dan maar een brief schrijven.
Heb toen maar het gesprek beëindigd.
Al met al moet ik dus betalen voor een probleem wat ik zelf niet veroorzaakt heb en een klacht daarover kan ik dus ook niet kwijt.
Ben dus ook nog ca. € 10,= aan telefoonkosten kwijt, buiten alle ergernis
Conclusie: UPC is een waardeloos bedrijf en gaat op een schandalige wijze met z'n klanten om.
De eerste keer was in juni terwijl we op vakantie waren belde onze zoon, dat hij geen ontvangst had.
Heeft toen de UPC klantenservice gebeld, waar eerst ca.10 minuten aan de lijn hangt(á € 0,10 per minuut) dan krijg je eerst iemand ervoor die je door het menu van je televisie wil leiden, want daar zal het wel aan liggen.
Niet dus,kon ook niet want we hebben 4 televisie´s en ze deze het allemaal niet.
Dan krijg je te horen dat er een monteur langs komt.
Ca.4 a 5 dagen later, je moet dan ´s middags van 12.00 uur tot 18.00 uur thuis zijn, erg lastig.
Wat is er gebeurd de man komt net langs terwijl mijn zoon net even op het toilet was.
Dus gemist en maar weer gebeld, duurde weer 4 a 5 dagen.
Toen bleek het probleem te zijn dat onze kabel bij het kastje in de straat er uit gehaald was i.p.v. iemand anders.
Dus conclusie fout van UPC.
15 september j.l. weer geen ontvangst, weer bellen, weer wil men door het menu van de televisie.
op 19 september kon er pas een monteur komen, weer van 12.00 uur tot 18.00 uur wachten!!!!.
Bleek mee te vallen, de monteur stond om 13.00 uur bij ons voor de deur.
Eerst binnen de boel controleren, alles in orde.
Met de monteur naar het kastje buiten, bleek weer onze aansluiting eruit te zijn,
ipv iemand anders die afgesloten had moeten worden.
Draad omwisselen een alles weer in orde.
Monteur zei nog wel: Het is een puinhoop met de codering van de aansluitingen in deze kast.??
Dus conclusie weer een fout van UPC
Krijg ik 28 september mijn factuur van het vierde kwartaal, staat daar een eenmalig post op van € 35,=voorrijkosten klant niet thuis tijdens kantooruren.
Nee dat klopt ook wel tussen 12.00 uur en 18.00 uur, zul je wel eens naar het toilet moeten!!!
Weer de UPC klantenservice bellen, weer ca. 10 minuten wachten, het verhaal vertellen.
Men geeft duidelijk toe dat het probleem niet door ons, maar door UPC is veroorzaakt.
Ik kan voor elke dag dat ik geen ontvangst had € 1,-- terug krijgen, echter de voorrijkosten moet we betalen!!!!!!
Heb ca. 4 x gezegd dat ik het er niet mee eens was.
Heeft echter geen effect, staat zo in de regels omschreven en kan niet van afgeweken worden.
Heb toen om de man z'n directe chef gevraagd, was niet mogelijk, kon ook niet teruggebeld worden, moest dan maar een brief schrijven.
Heb toen maar het gesprek beëindigd.
Al met al moet ik dus betalen voor een probleem wat ik zelf niet veroorzaakt heb en een klacht daarover kan ik dus ook niet kwijt.
Ben dus ook nog ca. € 10,= aan telefoonkosten kwijt, buiten alle ergernis
Conclusie: UPC is een waardeloos bedrijf en gaat op een schandalige wijze met z'n klanten om.