Nou, wat ik hier lees is behoorlijk subjectief. Klopt dit allemaal wel?
Neem nu
gallery » 28 sep 2011: als je naar webhistory gaat (Google functie) is het volgende de constateren. De site heeft nooit een Thuiswinkel waarborg op zijn site gehad. tevens is het zo dat dit altijd een link is. Kijk die link van Wehkamp
https://beheer.thuiswinkel.org/certific ... 486cf71bb2 maar eens. dan zie je hoe dit werkt en dat dit dus nooit zal werken voor een site die niet aangesloten is bij welk waarborg dan ook. Gallery, heb je er wel eens aan gedacht om gewoon een brief te sturen naar het adres op de site?
Dan die aangiften: Waarom kan een bedrijf na 13 jaar nog steeds actief zijn en waarom kunnen die aangiften niet terug gevonden worden bij de politie? Omdat er misschien helemaal geen strafbare feiten gepleegd worden? Is hier nu niemand ook maar een beetje verbaasd?
@gallery 29 sep 2011: Als deze winkel niet klopt, waarom is t'ie dan zó goed vindbaar, met naam en toenaam? Met adres en telefoonnummers?
@nadanie » 13 feb 2012: Is dit niet ook een gevalletje waarbij het wachten wat lang duurt? Misschien zou @nadanie eens kunnen berichten hoe het afgelopen is?
En hoe is het met
@saenjo » 25 feb 2012 gegaan? misschien kan hij/zij ook eens hier laten weten hoe het afgelopen is... Heb je werkelijk geen spullen gehad of je geld terug? We zijn inmiddels al weer 7 maanden verder. Wel zo netjes om hier even te laten weten of het toch goed gekomen is.
@MAXIEM » 25 feb 2012 vermeld andere sites, heeft inhoudelijk niets toe te voegen anders dan drie URL's. Waarom MAXIEM? Waarom als annoniem een webwinkel waarvan de eigenaar beslist moet eten en zijn huur betalen, aan het kruis te nagelen? Wat zijn jou belangen hier, of ben je de Happy Competition die even iemands bestaansrecht mee het riool in wil helpen?
MAXIEM » 29 apr 2012 14:39
harimau-1
Je schreef:
Ik heb zo vaak ge e-maild maar ook geen antwoord gekregen.
Het is en blijft naar mijn mening een zeer onfatsoenlijke wijze van zaken doen als je nergens op reageert. Reden genoeg om 2 blokjes om te lopen en een volgende bestelling bij een andere webshop te plaatsen.
Maxiem.
Wauw MAXIEM, kun je het nog duidelijker maken dan dit?
Dan
harimau-1 (26-04-2012) Hij of zij besteld op vrijdag en krijgt op de donderdag de 4e dag na het weekeinde een annulering. Zo vreemd is dat niet. Veel mensen hebben in het weekeinde vrij. Dat zal hier beslist niet anders zijn. Om dan
op de 4e dag een reactie te krijgen waarbij gelijk geannuleerd is omdat het bestelde niet leverbaar is, klinkt toch heel logisch, toch? En dan al doen als of het oplichting is? Krijgt een webwinkel niet gewoon de tijd om uit te zoeken of iets leverbaar is? ik geef
Guardian72 geheel gelijk:
Da`s maar 6 dagen.. beetje vlot, niet?
abcdefghijklmnop » 17 jun 2012 die laatste post is werkelijk spreekwoordelijk. Zonder rechterlijk vonnis of zichtbaar bewijs, nagelt
"abcdefghijklmnop" deze winkel aan het kruis. Wauw Tros Radar, hoe staat het met jullie algemene voorwaarden?