Telfort stapelt fout op fout en biedt geen enkele service
Geplaatst: 29 sep 2011 10:43
Na aanleiding van deze klacht: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 5&t=102504
heeft Telfort de volgende compensatie geboden:
Maar weer gebeld met de helpdesk. De helpdeskmedewerker kwam er niet meer uit (ze kon me niet eens vertellen waarom er uberhaupt incasso's plaatsvinden terwijl automatische incasso uitstaat!), maar was bereid om me door te verbinden met de backoffice. Vervolgens kreeg ik een mevrouw aan de lijn die meende dat ik niet doorverbonden had mogen worden, die mij niet kon helpen omdat het systeem eruit lag (wat een toeval!) en die niet bereid was om mij terug te bellen. Tot zover de service van Telfort.
Dus nu maar weer een bericht op het Radar-forum, want dat was de vorige keer ook de enige manier om beweging in de zaak te krijgen. Ik wil iedereen waarschuwen voor de fouten van Telfort; ze stapelen fout op fout en kunnen vervolgens niets terugboeken, niet de incassowijze wijzigen, niet in hun systeem kijken en zelfs niet even terugbellen. Dit is de slechtste administratie én de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt.
Zijn er mensen die ervaring hebben met het juridisch laten ontbinden van een contract als de provider er zo'n soepzooitje van maakt?
heeft Telfort de volgende compensatie geboden:
En een maand later werd er weer vrolijk honderden euro's van mijn rekening afgehaald, krijg ik tegenstrijdige sms'jes, worden er crediteringen uitgevoerd waarbij de abonnementskosten weer wél in rekening worden gebracht. De 50 euro vergoeding zijn ze ook vergeten, enz, enz.Telfort heeft met u afgesproken dat de maandelijkse abonnementskosten tot 13-10-2011 niet in rekening worden gebracht. Abonnementskosten van de afgelopen twee maanden en de aansluitkosten wordt middels een creditering/vergoeding op de komende factuur in mindering gebracht. Daarnaast is Telfort bereid om de rente over het geïncasseerd bedrag en €50 voor het bellen naar onze Klantenservice te vergoeden.
De betaalwijze van uw facturen hebben wij gewijzigd van ‘automatisch’ naar ‘acceptgiro’. Vanaf heden worden facturen niet automatisch geïncasseerd.
Maar weer gebeld met de helpdesk. De helpdeskmedewerker kwam er niet meer uit (ze kon me niet eens vertellen waarom er uberhaupt incasso's plaatsvinden terwijl automatische incasso uitstaat!), maar was bereid om me door te verbinden met de backoffice. Vervolgens kreeg ik een mevrouw aan de lijn die meende dat ik niet doorverbonden had mogen worden, die mij niet kon helpen omdat het systeem eruit lag (wat een toeval!) en die niet bereid was om mij terug te bellen. Tot zover de service van Telfort.
Dus nu maar weer een bericht op het Radar-forum, want dat was de vorige keer ook de enige manier om beweging in de zaak te krijgen. Ik wil iedereen waarschuwen voor de fouten van Telfort; ze stapelen fout op fout en kunnen vervolgens niets terugboeken, niet de incassowijze wijzigen, niet in hun systeem kijken en zelfs niet even terugbellen. Dit is de slechtste administratie én de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt.
Zijn er mensen die ervaring hebben met het juridisch laten ontbinden van een contract als de provider er zo'n soepzooitje van maakt?