Pagina 1 van 2
geen reactie na klacht Roompot vakantie
Geplaatst: 29 sep 2011 13:41
door Monique_Nino
Ik heb 13 september een klacht gemaild naar Roompot vakanties en nog steeds geen reactie, gewoon A-sociaal dus.
Wanneer mensen naar onze vakantie vragen is het eerste wat ik zeg dat we (waarschijnlijk als enige in Nederland) heerlijk weer hebben gehad ,alleen jammer van het huisje
IK beveel het park dus ook niemand aan, vieze bende....
Hieronder de email die verstuurd is.
Code: Selecteer alles
Goede middag,
Ik heb bij roompot Weerterberg een week vakantie geboekt ,inmiddels weer achter de rug, en bij thuiskomst het tevredenheidsonderzoek ingevuld.
Helaas heb ik daar geen persoonlijke melding bij kunnen doen waardoor het een vertekend beeld geeft over hoe het daar was.
Bij aankomst is mijn dochter van twaalf met haar vriendin hun bedden gaan opmaken en vond tussen het dekbed een gebruikt maandverband....
Ook moesten we alles open zetten omdat er een verschrikkelijk vieze lucht hing.
De douche is ook niet erg schoon, onder de wasbak was het ronduit goor, alle resten van vele voor ons waren nog aanwezig, evenals stofrag, het douchgordijn zelf zit schimmel op ,evenals de kitranden.
Niet echt lekker fris dus.
Het toilet bleek met vochtig weer zelf ook vochtig te worden, onder de stortbak kwam water te liggen, zelf weggehaald,maar het begon te stinken.
En toen ik het raam boven de gootsteen open wilde doen, lagen op beide grendels van het raam dikke stofpluimen, waarna ik het raam maar dichthield.
Het park is erg leuk maar het huisje was gewoon niet schoon, dat vind ik heel erg, we gaan niet vaak ‘luxe’ op vakantie (zeker niet in het hoogseizoen) ik had meer verwacht van ons huisje met “extra comfort”
Ik hoop dat jullie iets gaan doen met deze klacht, zodat niet meer mensen een domper krijgen van hun vakantie en de huisjes beter schoongemaakt worden, in iedergeval ook onder de wasbak.
Met vriendelijke groet,
Fam. van Herp
Re: geen reactie na klacht Roompot vakantie
Geplaatst: 29 sep 2011 13:45
door bprosman
en vond tussen het dekbed een gebruikt maandverband....
Waarom wacht je met een klacht tot je thuis bent ?
Re: geen reactie na klacht Roompot vakantie
Geplaatst: 29 sep 2011 13:56
door Monique_Nino
Omdat ik eigenlijk niet zo'n zeikerd ben.
Maar nadat we thuiskwamen ik toch mijn klacht neer wilde leggen bij Roompot.
Re: geen reactie na klacht Roompot vakantie
Geplaatst: 29 sep 2011 17:57
door Just_Lizzle
Tsja... dus een tip voor de volgende keer (hopelijk komt die er niet!); Is er bij aankomst iets niet pluis of ronduit ranzig dan gelijk aangegeven bij de receptie.
Op die manier "gun" je ze nog een kans om het 1 en ander schoon te maken of te repareren of in het uiterste geval
een ander huisje.
Nu kunnen ze in principe niks ... en jij blijft zitten met dat rot gevoel.
Re: geen reactie na klacht Roompot vakantie
Geplaatst: 06 okt 2011 12:45
door JDII
Just_Lizzle schreef:Nu kunnen ze in principe niks ... en jij blijft zitten met dat rot gevoel.
Natuurlijk kunnen ze iets. Ze kunnen persoonlijk contact met je opnemen, hun spijt betuigen, en ook zouden ze een handreiking kunnen doen, iets uit coulance of zo.
Maar vergeet het gerust bij roompot. Het zijn heel gierige Zeeuwen die van het woord coulance nog nooit gehoord hebben. Alleen hun eigen regeltjes. En moeite voor je zullen ze echt echt niet doen. Klantvriendelijkheid is hen totaal onbekend.
Re: geen reactie na klacht Roompot vakantie
Geplaatst: 06 okt 2011 12:55
door Dirkie
Het zijn heel gierige Zeeuwen
Volgens mij ging dit verhaal over het park Weerterbergen en dat ligt voor zover als ik weet in Limburg en niet in Zeeland.
Re: geen reactie na klacht Roompot vakantie
Geplaatst: 06 okt 2011 13:04
door JDII
En van welk concern maakt het park Weerterbergen deel uit?
Dus toch Zeeuwen....
Excuses aanvaard....
Re: geen reactie na klacht Roompot vakantie
Geplaatst: 06 okt 2011 14:05
door Dirkie
Monique_Nino schreef:Omdat ik eigenlijk niet zo'n zeikerd ben.
Maar nadat we thuiskwamen ik toch mijn klacht neer wilde leggen bij Roompot.
Geloof me, dat heeft niets met zeuren te maken. De genoemde zaken zijn regelrechte klachten en konden waarschijnlijk ter plekke binnen een uur opgelost worden, terwijl U op het terras zat te genieten van het aangeboden kopje koffie (dat is toch het minste wat ze U op dat moment hadden kunnen aanbieden). Waarschijnlijk doen ze nu niets meer dan U bedanken voor de email.
Maar het kan ook zo zijn, dat ze meelezen in dit forum en dat de afdeling WebCare (welke zichzelf respecterende onderneming heeft tegenwoordig niet zo'n afdeling) met U in contact wil komen. En dan kunt U misschien nog iets bereiken.
Re: geen reactie na klacht Roompot vakantie
Geplaatst: 06 okt 2011 14:16
door sephora30
Wij zijn ook een aantal jaren geleden in Weerterbergen geweest en ook wij vonden het huisje niet je van het.
Niet dat het heel erg was, maar het was ook niet top. Alles was een beetje armoedig en niet helemaal schoon. De keuken+gerei was 3x niks, we hebben dan ook niet 1x in het huisje het avondeten genuttigd.
Sowieso vond ik het park niet zo veel aan, maar dat komt misschien omdat wij een hele week regen hadden.
We zijn dan ook een dag eerder naar huis vertrokken.
Ik vind het geen aanrader dat park.
Re: geen reactie na klacht Roompot vakantie
Geplaatst: 06 okt 2011 15:00
door kuilenburg
Wij hebben ook geen leuke herinneringen aan Roompot huisjes.
Wij zijn op verschillende parken van hun geweest.
Maar overal was wel weer wat.
Telkens maar weer terug naar de receptie.
Alleen 1 x keer is er een schoonmaak dienst gekomen om het goed schoon te maken. Wij komen ook nooit meer op een park van Roompot.
Re: geen reactie na klacht Roompot vakantie
Geplaatst: 06 okt 2011 15:04
door JDII
Dirkie schreef:Maar het kan ook zo zijn, dat ze meelezen in dit forum en dat de afdeling WebCare (welke zichzelf respecterende onderneming heeft tegenwoordig niet zo'n afdeling) met U in contact wil komen. En dan kunt U misschien nog iets bereiken.
Zoals ik al zei, bij Roompot moet klantvriendelijkheid en coulance nog uitgevonden worden. Een afdeling web-care hebben ze niet.
Er zijn meer opmerkingen geweest over deze organisatie bij Tros radar. Daar is nooit wat mee gedaan.
Het probleem bij Roompot m.b.t. de huisjes ligt er on der meer aan dat de bewoners ZELF voor de schoonmaak van hun huisje moeten zorgen of 65,- betalen en dan wordt het voor je gedaan. Omdat die 65,- euro uit te sparen (veel te hoog overigens dat bedrag) zuigen men snel een keer en gaat men een keer met een borstel door de wc...Na het weekje/weekendje wil je tenslotte snel naar huis.....
Re: geen reactie na klacht Roompot vakantie
Geplaatst: 06 okt 2011 16:21
door VioletPrue
Ik zou niet weten waarom Roompot uit 'coulance' TS tegemoet zou moeten komen.
Zij kunnen immers niet meer controleren of de klachten wel terecht zijn.
Door niet meteen naar de receptie te gaan heeft u niet alleen (naar hen toe) uw geloofwaardigheid verloren, maar heeft u Roompot ook de kans ontnomen nog in actie te komen en de problemen op te lossen.
Goede leer voor de volgende keer.
Re: geen reactie na klacht Roompot vakantie
Geplaatst: 07 okt 2011 12:45
door JDII
VioletPrue schreef:Ik zou niet weten waarom Roompot uit 'coulance' TS tegemoet zou moeten komen.
Zij kunnen immers niet meer controleren of de klachten wel terecht zijn.
Wat is coulance:
inschikkelijkheid, toegeeflijkheid
Vergoeding van de importeur/dealer voor reparaties die buiten de fabrieksgarantie vallen.
Coulance in dit geval is dat je een probleem ervaart met een bedrijf -in dit geval roompot-
die je niet in rechte kunt afdwingen en dat het bedrijf
inschikkelijkheid toont en uit
klantvriendelijkheid je tegemoet komt.
.....en ik zou niet weten waarom Roompot dat NIET zou kunnen doen zoals V.P. aangeeft.
Re: geen reactie na klacht Roompot vakantie
Geplaatst: 07 okt 2011 17:33
door VioletPrue
Bij toegeeflijkheid denk ik al gauw aan toegeven dat er iets mis is.
Of er iets mis is, is niet meer te controleren, dus lijkt mij coulance niet op zijn plaats.
Re: geen reactie na klacht Roompot vakantie
Geplaatst: 13 okt 2011 12:22
door leanneke
hallo,
wij zijn een paar jaar geleden naar volendam geweest en dat waren nieuwe huisjes en het zag er goed uit
alleen ook hier was het niet echt schoon en er zat een gat in een deur bestek klopte niet
wij naar de receptie en een klacht ingediend eerst werden we een beetje uitgelachen in ons gezicht dus hebben wij ook even goed boos gereageerd en toen kon ineens alles wel
we hebben foto;s gemaakt van de stofresten en dat opgestuurd naar roompot zelf
hier van kregen wij een excuus aangeboden en we kregen een kwitantie van 50 euro en daar konden we in een ander huisje uit eten gaan
dus dat is dus wel weer netjes van hun maar ze moeten beter personeel aannemen
Re: geen reactie na klacht Roompot vakantie
Geplaatst: 14 okt 2011 16:19
door Henri42
Bij vuile huisjes en vervuild beddengoed ( HOE KAN DIT EIGENLIJK),gelijk naar de receptie gaan om tesamen met het personeel het huisje te controleren en bij vuil constatering actie te ondernemen, het vervuild beddengoed had ik zo wie zo terug gebracht.
Wat moet het park nu met een mail achteraf?, vermoedelijk ging de mail linia directa naar de vuilnisbak.
Re: geen reactie na klacht Roompot vakantie
Geplaatst: 14 okt 2011 16:23
door stronkstronk
Henri42 schreef:
Wat moet het park nu met een mail achteraf?, vermoedelijk ging de mail linia directa naar de vuilnisbak.
Hoop dat die viespeuken de vuilnisbak wel legen. Bah!
Re: geen reactie na klacht Roompot vakantie
Geplaatst: 14 okt 2011 17:22
door Henri42
stronkstronk schreef:Henri42 schreef:
Wat moet het park nu met een mail achteraf?, vermoedelijk ging de mail linia directa naar de vuilnisbak.
Hoop dat die viespeuken de vuilnisbak wel legen. Bah!
welke viespeuk bedoel je
lol
Re: geen reactie na klacht Roompot vakantie
Geplaatst: 14 okt 2011 21:41
door armiva
Wij zijn ook al een paar keer naar een Roompark geweest.
Weerterbergen, Hunzedal, Lunsbergen, en helemaal geen klachten.
En als er iets was, vertelde in dat bij de receptie en het werd opgelost.
Maar als je na de tijd nog eens gaat klagen, kan men daar niets meer mee.
Ze kunnen het niet oplossen, terwijl ze dat wel kunnen als je het direct aangeeft.
Re: geen reactie na klacht Roompot vakantie
Geplaatst: 16 okt 2011 11:56
door Henri42
armiva schreef:Wij zijn ook al een paar keer naar een Roompark geweest.
Weerterbergen, Hunzedal, Lunsbergen, en helemaal geen klachten.
En als er iets was, vertelde in dat bij de receptie en het werd opgelost.
Maar als je na de tijd nog eens gaat klagen, kan men daar niets meer mee.
Ze kunnen het niet oplossen, terwijl ze dat wel kunnen als je het direct aangeeft.
Zo is het maar net, ik wilm het woord klagen vervangen door zeuren