Pagina 1 van 3

jubilee Europe schadeverzekeringen

Geplaatst: 30 sep 2011 12:10
door zonnetje66
hallo,
ik vroeg me af of er iemand is die net zoveel problemen heeft met jubilee europe als ik.
de uitbetalingen duren erg, erg lang en als je ze nodig hebt dan krijg je ze niet te pakken, want je kan maar 3 morgens in de week contact met ze krijgen. mijn man is afgekeurd en krijgt een vergoeding van onze hypotheek terug van de verzekering.
in het begin toen het nog geen jubilee was ging alles goed. netjes werd alles in de juiste periode verwerkt en hadden we het papier opgestuurd kregen we netjes een nieuwe terug.
ik heb nog niet anders meegemaakt dat ze minimaal 3 maanden in het achteren zijn met betalen, zeg je er wat van dan krijg je een grote mond. behalve wanneer je het geluk hebt dat je dhr matee treft.
dus is er iemand die ook zoveel last heeft en wat kan ik er aan doen.

gr zonnetje66

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Geplaatst: 21 okt 2011 12:23
door lolliepop40
hallo

Ook ik heb geen goed woord voor dit bedrijf
ze laten je maar wachten aan de telefoon
als je al iemand aan de lijn krijgt
en ja ook het betalen zijn ze erg traag mee
mijn moeder is overleden en die had daar een polis
alles keurig opgestuurd,hebben ze 3 weken min nodig
te gek voor woorden
ze weten wat ze moeten uitbetalen,als je vraagd waarom het dan zoveel tijd kost weten ze geen antwoord op
de regering zou deze bedrijven eens flink moeten aanpakken,zeker voor de kosten die je maakt aan de telefoon
en dan die tijden 3 keer in de week 3 uurtjes mag je bellen
dan zouden ze juist snel kunnen handelen
mails beantwoorden ze ook al niet,krijgt een aut bericht van ze
maar daarna nope
ik ga een klacht bij ze neer leggen,maar vrees ervoor
hoelang duurde het bij jullie uiteindelijk voor ze betaalden?
heel veel sterkte met de strijd

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Geplaatst: 12 dec 2011 14:21
door witterstraat
Een reactie op Jubilee Europe:

Ook ik had heel veel met ze te stellen maar nu loopt alles op rolletjes. Telefonisch was het onbeschoft in het begin en daarover heb ik een klacht ingediend, de medewerker heeft een aanzegging gehad(ga ik van uit). Ook hoe ze omgaan met door jou toegestuurde post en het wel of niet ontbreken van stukken of een handtekening, laten ze gewoon liggen totdat jij maar weer eens belt. Allerlei eisen hadden ze ook nog t.a.v. opsturen van in mijn ogen privezaken. Gewoon kijken wat er in de polis staat wat ze kunnen vragen en in mijn geval was dat NIKS. Behandelen net als elke andere koop die je hebt gesloten. Je hebt betaald dus tot op de punt/komma aanleveren en ze beginnen niks tegen je. Ik heb het Juridisch Loket bevraagd hierin, helpt.

Succes!!

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Geplaatst: 18 jan 2012 12:40
door joyce bos
Ik heb ook een hypotheek bescherming afgesloten bij Jubilee Europe en in september een melding gedaan van arbeidsongeschikheid. Tot op heden heb ik nog geen uitkering van Jubilee Europe ontvangen ze zijn door de beperkte spreekuren zeer slecht bereikbaar. Als je wel een medewerker aan de telefoon krijgt zijn de medewerkers super onbeschoft en laten duidelijk doorklinken dat je als client van Jubilee maar af moet wachten en niet moet zeuren.
Bij de aankoop van deze verzekering denk je dat je stukje zekerheid krijgt in geval van ziekte maar je koop er alleen gebakken lucht voor en schijn zekerheid. Ik heb de communicatie met Jubilee opgegeven heb er geen energie meer voor en het overgedragen aan mijn rechtsbijstand en ga de ombudsman inschakelen. Ik steek liever daar mijn energie in dan afgebekt te worden door een medewerker van Jubilee die i.p.v. een stukje service een van het kastje naar de muur beleid hanteerd.

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Geplaatst: 05 feb 2012 14:48
door JohanPeter
Ik had in 2009 via een hypotheek bij Cassidy Davis Europe BV een hypotheek protector afgesloten. Deze hypotheek heb ik omgezet naar een nieuwe hypotheek van de Rabobank, dus deze oude hypotheek is vervallen. Cassidy Davis Europe BV
bestaat niet meer en is Jubilee geworden. Ik wilde deze verzekering opzeggen maar kreeg een reactie terug dat deze hypotheek protector automatisch is overgegaan naar de Rabobank hypotheek dus ik kom hier niet meer vanaf. :evil:
Weet iemand of er toch nog een mogelijk is om van deze hypotheek protector af te komen? :|

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Geplaatst: 09 feb 2012 23:45
door Dina1987
Hallo,ook ik heb in 2008 een verzekering afgesloten bij jubilee, en heb vorig jaar 12 dec.2011 een schadeformulier opgestuurd voor arbeidsongeschiktheid. Tot vandaag de dag blijven ze ''informatie vragen'' waarvan ze al gelijk wisten dat die nodig was. En oja..mevrouw de beoordeling duurt ongeveer 3 a 4 weken komt goed...ook daarna bekten ze me totaal af omdat ik laatst belde en vroeg hoe het ervoor staat en zeiden daarna sorry? haha ..omdat ik om mijn eigen geld vraag:D. Nu komen ze weer..ja we hebben nu een onafhankelijke iemand gevraagd en die stuurt je een brief vul je ook maar in en stuur je terug.(ondanks dat ze alles hebben wat ik heb van uwv etc,en ik moet alvast ook mn huisarts bellen want ook die moet iets invullen)En dat vragen ze na 2 maanden pas erbij)Maar je hoeft niet te bellen als het te lang duurt mevrouw want die meneer kan het druk hebben en kan het uitlopen.. en omdat ik vroeg waarom ze hier nu pas mee komen...ja dat is ook nu nodig voor de beoordeling al betalen we e1000 of e2000 het MOET zeiden ze.(omdat ik zei dat het zonde geld is maarja)
Daarom heb ik ook het Juridisch Loket gebeld (en hun vermoeden net als ik dat ze tijd rekken) ja dat is duidelijk. afspraak gemaakt voor volgende week en kijken we wat de spelregels zijn want dit is echt belachelijk. Ook word je niet op de hoogte gehouden mits je zelf belt en hang je soms 20 min. aan de lijn tot ze oppakken en zijn ze nog niet vrolijk ook terwijl ze maar 3 ochtenden van 9.00 tot 12.00 werken, en daarna ''hard aan het werk zijn'' haha.
Maar goed ook hier zal een eind aan komen al krijg ik niks, Lieve onschuldige mensen van NL , neem nooit geen verzekering bij Jubilee Europe(hou je geld bij je), want ze putten je totaal uit en zeker in deze tijd mogen ze met je doen wat ze willen blijkbaar!!!!!

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Geplaatst: 10 feb 2012 16:20
door joyce bos
Ook ik heb pakken papier verstuurd naar Jubilee Europe en steeds hadden ze aanvullende informatie nodig. Daar kom je pas achter als je gaat bellen op een spreekuur natuurlijk want Jubilee Europe laat niets van zich horen. Dat verhaal met die huisarts moet je ook in de gaten houden want bij mij had de medische adviseur, van Jubilee Europe, advies uitgebracht op 30-12-2011. Daar kwam ik achter doordat ik op 25-1-2012 maar weer eens ben gaan bellen. Lag dus weer onder op de stapel. Op mijn vraag of Jubilee Europe met termijnen werkt waarin ze een schade melding moeten hebben afgehandelt werd ontkennend geantwoord.

Ik krijg nu een schade bedrag uitgekeerd maar Jubilee Europe neemt daarin de vrijheid om 2 maanden niet uit te keren excl mijn eigen risico omdat mijn schade te laat gemeld zou zijn. Ik zou eigenlijk recht op rente hebben met het delay wat Jubilee Europe bewust hanteerd. Ik ga hier ook niet mee akkoord, en blijf vechten ondanks dat ik daar door de chemokuren geen kracht voor heb.

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Geplaatst: 10 feb 2012 19:39
door Dina1987
Hoi, ja mijn vriend zei al dat ze een medisch adviseur naast ze hebben zitten, zo slim zijn ze wel. Ik weet nu uit jou verhaal voor je uitkeringen etc dat mij hetzelfde wel zal gebeuren. Ook heb ik zelf gevraagd hoe het zit met de beoordelingstermijn, en ja hoor...mevrouw wij hebben het recht hier 60 maanden over te doen tot uitbetaling en de termijn staat er niet in...''wat toevallig''.
Ik heb later de algemene voorwaarden van hun gelezen en daar staat in ...''binnen een redelijke termijn''.... en al ga je op je kop staan , ze blijven je net zo lang aan de neus trekken als ze willen.

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Geplaatst: 29 feb 2012 13:02
door wachten en wachten
Ik word ook gek van Jubilee Europe.
Ik heb mijn hypotheek indertijd afgesloten via vereniging eigen huis.Daar kreeg ik het advies om een hypotheekbeschermer af te sluiten.
Leek mij ook zinnig. Dus gedaan. Blij ik was verzekerd dat ik in mijn huis kon blijven wonen. Voelt velig en fijn.

In 2009 ben ik ziek geworden en in 2010 ging mijn tweede jaar in maar gelukkig ik had me verzekerd.
Bleek eerst al dat verzekering overgenomen was en daar had ik nooit bericht over gekregen maar goed uiteindelijk werd duidelijk dat ik nu bij Jubilee zat.
Onbeschoftheid aan de telefoon etc.
Uiteindelijk ging het wel lopen zonder problemen na zo'n maand of 4.Toen begon het gedonder weer opnieuw.
En nu ik in de wia zit (gedeeltelijk) heb ik al sinds oktober niets meer gekregen.
Na diverse kerren gebeld te hebben. Krijg ik eerst te horen dat alles is geautoriseerd en dat ze gelijk de afdeling financien gaan bellen om het in orde te brengen.....niets.
Weer bellen dan krijg je opeens midden in het telefoongesprek te horen dat je 's middags teruggebeld zal worden door iemand die meer verstand heeft van mijn dossier. ........Niets.
teruggebeld een paar dagen later. Excuses maar de persoon welke mij terug zou bellen was plotseling in vergadering geweest maar zou die zelfde middag terug bellen....niets.
Toen maar het juridisch loket gebeld. Deze adviseerde mij een schriftelijke klacht in te dienen (aangetekend) en als hier geen reactie op komt maar het KIFID in te schakelen.
Ik heb nul komma nul reactie gekregen van Jubilee. Ik heb zelfs geprobeerd weer te bellen maar ze nemen niet op. Je krijgt alleen een bandje dat je zo aan de beurt bent.
Ik ben een chronische zieke alleenstaande moeder met 2 kinderen waarvan 1 gehandicapt. Denk je de boel geregeld te hebben en dan krijg je dit !!
Ik vind het schandalig.
Mocht Jubilee denken dat ik geen recht meer te heb op een uitkering van de verzekering communiceer dit dat dan met je client. Of anders betaal gewoon. Dit is toch zeker het product dat ik heb gekocht.
NU maar het klachtenformulier invullen van het KIFID en maar weer afwachten wat daar uit rolt.
Ondertussen kan ik bijna niet meer rondkomen........
Iemand anders nog een ander advies?

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Geplaatst: 01 mar 2012 01:47
door Dina1987
Hoi, ik lees net je bericht. ''wachten en wachten'' ..ook ik heb ze honderdduizend keer gebeld, ik raad je aan ermee te stoppen , helpt echt niet. omdat ik ook bij het juridisch loket ben geweest heb ik gelijk erna mijn rechtsbijstand gebeld, en wat kreeg ik te horen...mevrouw er zijn honderden mensen op dit moment in de problemen met jubilee europe..ze gaan nu zelf met hun contact zoeken omdat ikzelf het niet meer doe. En als jubilee op rechtsbijstand nog niet wil reageren kan er een rechtzaak komen met iedereen erbij als jubilee erom vraagt! Jubilee zal je echt niet bellen, of iets sturen..ze zijn arrogant aan de telefoon,schreeuwen ook. ik zou 3 weken geleden een brief krijgen van de medische arts...nergens te bekennen..als je ze vraagt waar iets blijft zeggen ze...zal wel tussen de reclame liggen en heb je het gemist..jaja ..haha! ikzelf ben vanaf vorig jaar begin december met ze bezig voor een beoordeling. Schakel echt je rechtsbijstand in ..stuur ze wat nodig is en laat hun het afhandelen...neem dan echt rust want van die lui word je niet goed!

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Geplaatst: 01 mar 2012 13:17
door wachten en wachten
Hartelijk dank voor je tip.

Ik ga ook mijn rechtsbijstand inschakelen en ik leg een klacht neer bij het KIFID.

Wie weet zijn we samen sterk?????

Het zal wel heeeeeeel lang duren maar ik leg me er nit zomaar bij neer.

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Geplaatst: 06 mar 2012 16:37
door waarommoeilijk
ook wij hebben erg veel problemen met jubilee.
mijn man heeft kanker en krijgt terminale zorg.
jubilee blijft vragen om informatie over arborapportages die iedere zes weken plaats moeten vinden maar als je niet werkt valt er niets te rapporteren...
Dan vragen ze weer om een loonstrookje van mijn man, het is elke keer weer wat anders...
Als je belt sta je minimaal 20 min in de wacht voordat je te woord wordt gestaan als je kritische vragen stelt dan worden ze onbeschoft en zeggen ze domweg; u wilt toch geld dus als u nou gewoon meewerkt....
Iedere keer noemen ze een datum wanneer we behandeld worden als je een week na de datum belt ben je nog niet eens in behandeling en krijg je zo weer een andere datum te horen.
jubilee vraagt ook om medische gegevens terwijl deze volgens de wet niet eens opgevraagd mogen worden.
gelukkig heeft mijn man een fijne bedrijfsarts die ons daarop wees.
de arts van jubilee mag contact opnemen met de bedrijfsarts over de medische inhoud, het mooiste is alleen dat jubilee niet eens een arts heeft!!!!!
NOOIT je medische gegevens afgeven, je weet maar nooit wat ze daar mee gaan doen!
We hebben 2 kleine kinderen en willen de tijd die we samen hebben goed benutten maar het regelen van zulk onnodig papierwerk kost zoveel energie en dan hebben we nog niet eens over de financiele schade wat het is toch weer iedere maand een flink bedrag wat we missen maar wel behoren te krijgen.
Jubilee zou zich moeten schamen over hoe ze met zieke mensen omgaan!!

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Geplaatst: 07 mar 2012 12:08
door Mans33
Vanochtend, na dik een half uur in de wacht gestaan te hebben eindelijk iemand te pakken gehad. Ik vroeg wanneer mijn betaling gerealiseerd werd het antwoord was bij de volgende bult wordt deze meegenomen.
Ik heb nog maar weinig geld op de bank en vroeg kan het niet eerder....antwoord NEE. Ik ben de dupe omdat er wordt beweerd dat zij mijn schadevervolgpapier niet hebben ontvangen ..ik dacht afgelopen maandag na 2 weken staat er nog niks op ..ik ga maar weer bellen en ze vertelden we hebben niks ontvangen van...ik mocht het via de mail opnieuw opsturen.
Dit heb ik netjes gedaan en belde dus vandaag of mijn geld waar ik recht op heb vandaag gestort kon worden omdat ik anders geen geld heb om eten te kunnen kopen. Daar hebben deze heren blijkbaar totaal geen empathie voor want ik moet maar wachten totdat de volgende bult betaald wordt. Dat houd dus in volgende week dinsdag wordt het meegenomen en dan duurt het nog dagen voordat het bij mij erop staat.....Dus omdat zij zeggen dat ze niks hebben ontvangen moet ik dus een hele week zonder eten doorbrengen.....ongelooflijk hoe deze maatschappij met de medemens omgaat...ik heb gelijk de telefoniste gebeld dat ik het geld echt nodig heb anders ik een giga probleem heb en zij zou actie ondernemen naar de leidingevende en van mijn probleem hem hiervan op de hoogte stellen, gelukkig was die dame erg aardig. Nu afwachten of Jubliee europe mij laat verhongeren.....het is mijn geld en de heren beslissen erover of ik mag eten of niet.....het wordt steeds gekker. Wordt vervolgd....

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Geplaatst: 07 mar 2012 12:14
door Tijl0909
Beste forum,
Ik heb idd ook erg last van Jubilee/Cassidy Davis/Gema advies.
Al 2 jaar zit ik onnodig vast aan een kredietprotector waar ik zelfs na schiftelijke opzegging niet vanaf kom. Het was voor een auto die al 2 jaar totalloss is.
Helaas is dit onzin pakket via een tussenpersoon verlopen die vervolgens weer dit pakket heeft doorverkocht aan Cinjee Advies. Cinjee advies is echter failliet gegaan dus so far de tussen personen. Ik betaal nu al 2 jaar onnodig 22 euro per maand aan verzekerings premie. Jubilee kan, volgens hun, pas de verzeking beïndigen nadat ik een betalingsbewijs van aflossing heb overhandigd en een schiftelijk bewijs van BKR dat ik geen kredieten heb. Dit laatste kan alleen maar via een bank e.d. maar het is een generieke valkuil want je (ik) hebt altijd wel ergens iets van een krediet mogelijkheid lopen. Deze krediet mogelijkheden hebben helemaal niks te maken met deze onzin verzekering.
Wat nu ? Ik ga de algemene voorwaarden van Jubilee bestuderen om te kijken hoe ik dit kan beïndigen en wellicht betaalde premies terughalen. Indien dit helemaal dichtgetimmerd is dan is het tijd voor een advocaat. Liever €10.000 daar aan kwijt dat het spekken van smerige aftroggelaars.
Nooit meer tussenpersonen en altijd toch maar weer de kleine lettertjes lezen !
Sterkte allemaal.

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Geplaatst: 09 mar 2012 12:22
door Mans33
Nogmaals gebeld over mijn betaling....mevr......leidinggevende van de afdeling verteldde mij dat het overgemaakt wordt...gisteren gewacht niets nu is het 12 uur en ik wacht nog steeds opmijn geld....telefoniste gebeld maar helaas mevr...wilde mij niet meer spreken...., nogmaals gebeld en gevraagd of zij mij kon zeggen of mijn geld vandaag erop staat ...NEE...kon ze niet. Weer gevraagd en gesmeekt want ik heb geen geld om eten te kopen...dat maakt hun niet uit....ze doen niks en blijven wars en zeggen alleen we maken het over en ze vergeten erbij te zeggen of het dan ook daadwerkelijk op je rekening komt te staan....dus wat nu als ik het vandaag niet krijg heb ik dus geen geld en dus ook geen eten en moet ik het weekend zonder eten leven...hoe onmenselijk is dit..gisteren mevr....expliciet uitgelegd dat ik het broodnodig heb....maar zij kan zo naar huis en eten kopen en ik niks hoe hard en onmenselijk is deze organisatie....wordt weer vervolgd.....

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Geplaatst: 09 mar 2012 17:24
door clipper
Een ramp, dit bedrijf. En het is voor mij dan ook onbegrijpelijk dat een bank als SNS - die je doorstuurt naar Jubilee voor de schadeafhandeling - zich met zo'n bedrijf inlaat. De meest onbeschofte benadering die je maar voor kunt stellen, nooit antwoord op brieven, faxen of mails, en altijd maar weer nieuwe smoesjes op het moment dat het je wel eens lukt om ze aan de telefoon te krijgen. Want ook de hoorn ligt er zeven van de tien dagdelen op de haak. Ze hebben lak aan de wet, en het lijkt er op dat ze zelfs een niet BIG-geregistreerd "medicus" - die hooguit de mavo heeft afgemaakt - in je medische gegevens laten snuffelen. Dat is kennelijk hun "medisch adviseur". Ze weten niet eens dat dat strafbaar is, want het steeds weer wisselend personeel (geen mens houdt het kennelijk meer dan een paar maanden uit in een bedrijf met zo'n stelselmatige afbraakmentaliteit) kent zijn vak niet.

Sluit daarom ook maar geen woonlastenverzekering bij SNS-bank af, want zodra je schade hebt, of door ziekte of werkloosheid een beroep op je SNS-woonlastenverzekering moet doen, krijg je met Jubilee te maken, en weet je één ding zeker: Je krijgt geen cent, en als het wel lukt, duurt het jaren, en kost het je uiteindelijk meer dan het oplevert. En het ergste is dat als je de SNS-medewerkers er op aanspreekt, omdat die jou tenslotte die polis verkochten en met Jubilee in zee gingen, die opeens ook gewoon niet thuis geven, en hun handen in onschuld wassen.

Ik heb nog nooit zo'n schofterig bedrijf meegemaakt in de verzekeringswereld als Jubilee.

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Geplaatst: 12 mar 2012 19:51
door nancynanc
Helaas heb ik ook elke maand gestress met ze, ik ben in 2010 ziek geworden en zij betalen pas na een jaar. De eerste 3 maanden ging goed, nadat ik mijn arbeidsdeskundige onderzoek had opgestuurd lazen zij erin dat ik geschikt was voor passend werk duss 100% hersteld? Terwijl ik 12 uur werkte. Wat ik ook deed nee hoor de verzekering werd per omgaande gesloten, gelukkig had ik de arbeidsdeskundige die voor mij in de bres sprong en het tegenhield en weer lopend maakte. Maar nu een maand later begint het gezeik weer, afhankelijk van een verzekering waar je vet voor hebt betaald, gekort op salaris dus afhankelijk van dit geld....Excuus is voor de 2e keer dat ik het briefje 2 dagen te vroeg heb getekend hoe kortzichtig kunnen ze zijn. Zwaar aangetast in je zijn wordt je hier terwijl je ziek bent en je wilt richten op herstel...Ze hebben pas 5x betaald en nu gaat het al met zeer veel moeite terwijl ik recht heb op 3 jaar echter dat hoop ik niet te hoeven want gek wordt je van de stress. Vragen is om een wonder :( maar wat kan je verder nog? Telefoon bel ik met werktelefoon, mail beantwoorden ze niet maarja afhankelijk van het geld, terwijl het bizar is te moeten smeken om iets waar je vet voor hebt betaald :(

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Geplaatst: 12 mar 2012 23:52
door Dina1987
Mensen schakel je rechtsbijstand in , want met die lui valt niet te praten, ze laten je liever verhongeren!!!...Ik hoop dat radar er iets mee gaat doen. Die lui zijn echt verkeerd bezig.Ik heb ze zelf ook niet meer gebeld vanaf januari, zonde van mn geld...heb in nov/dec. 2011 schade gemeld. Heb nog geen cent gehad! Ga niet stressen , genieten ze van...laat heb over aan advocaten enz...ooit krijgen ze hun pak slaag ..dat tuig van een Jubilee!

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Geplaatst: 15 mar 2012 07:53
door clipper
Ook in de vakbladen staat Jubilee bekend als een bedrijf dat nooit een vinger uitsteekt, en stelselmatig probeert aan uitkeringen te ontkomen:

Mijn advies: aangifte doen ter zake oplichting, en de politie verzoeken te onderzoeken of zij gelden niet in eigen zak steken in plaats van uit te betalen aan rechthebbenden. Bij andere verzekeraars duurt het nooit zo lang om de zaak geregeld te krijgen:

Uit de vakpers, het Assurantiemagazine:

20-05-2011 •

Auteur
Esther Vuijsters

Eind vorig jaar raakte klant E. arbeidsongeschikt. Hij meldde zich bij ons kantoor en bleek te beschikken over maar liefst twee arbeidsongeschiktheidspolissen: één via ons bij Cardif en één rechtstreeks bij Jubilee Amsterdam, onderdeel van Lloyd’s of Londen (volgens internet gespecialiseerd in kidnapverzekeringen en betalingbeschermingsproducten, een heel bijzondere combinatie!). Om de klant zoveel mogelijk van dienst te zijn, namen wij beide claims in behandeling. Met Cardif waren we snel klaar; de zaak werd in behandeling genomen, er werd een vragenlijst opgestuurd en binnen een maand startten de uitkeringen.

Het contact met Jubilee verliep wat stroever. De klant ontving, na melding van de arbeidsongeschiktheid, een brief met het verzoek om “diverse bescheiden” op te sturen. Daarna: radiostilte. We belden Jubilee om te informeren naar de status-quo van de claim en wat bleek: men wilde “aanvullende bescheiden”.

De dag na ons telefoontje ontving de klant een brief waarin stond wélke aanvullende bescheiden. De klant stuurde, ik citeer: “wederom een duimdik pakket papieren” naar Jubilee. Daarna: radiostilte. We belden weer met Jubilee. En nog een keer. En nog een keer. “De claim ligt bij de afdeling autorisatie, het duurt nog even, uitslag volgt” deelde men ons telkens mede. Na het derde telefoontje lieten we ons niet meer afschepen. “Tja, dat kan wel twee weken duren, zo’n beoordeling,” zei een medewerker. Toen wij hem er vriendelijk op wezen dat er inmiddels twee máánden verstreken waren, reageerde hij als volgt: “Tja, ik weet natuurlijk ook niet precies hoe lang zoiets duurt.” Maar goed, hij was ‘de beroerdste niet’ en hij ging er een ‘spoedje’ van maken. Het hing er volgens hem om of er een medisch adviseur moest worden ingeschakeld en hij zou dit die middag laten uitzoeken.

Diezelfde dag kregen we bericht van Jubilee: er werd een medisch adviseur ingeschakeld. “Uiteraard”, schamperde mijn collega. “Ze traineren de zaak net zo lang tot de claimant aan zijn aandoening is overleden!” Na een week volgde een brief: de medisch adviseur wilde informatie opvragen bij de huisarts, daarna zou de zaak weer bekeken worden.

Cardif heeft intussen vijf termijnen uitbetaald. Bij Jubilee is de claim ‘as we speak’ nog in behandeling. Niemand weet hoelang het allemaal nog gaat duren. “Nog even”, mopperde mijn collega na het zoveelste telefoontje naar de onwillige maatschappij, “en dan kan de claim zijn vijf­jarig Jubilee vieren”.

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Geplaatst: 13 apr 2012 14:54
door wachten en wachten
Ik heb het Kifid ingeschakeld en nu heeft Jubilee Cunningham & Lindsey gevraagd namens hun mij een 2 machtigingen te ondertekenen opdat zij informatie krijgen van mijn huisarts en de UWV-arts vanaf (!) 1995.
Nu lees ik hier op het forum dat dit dus niet mag.Ze doen er werkelijk alles voor om maar niet te hoeven te betalen.
Ik heb ook bijna geen geld meer op rond te komen. Super zo'n verzekering.

Zakkenvullers zijn het! Bah! :twisted: