LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TRAVELKING BEDRIEGT, SLECHTE ERVARINGEN IN HOTEL KANDELOR
TRAVELKING BEDRIEGT, SLECHTE ERVARINGEN IN HOTEL KANDELOR
Ik ben dit jaar (all-inclusive) op huwlijksreis geweest naar Alanya (Turkije) Daar aangekomen was All inclusive vooral Lots excluded. Voor 10.00 geen drankjes, Beach bar not included, Na 23.00 geen drankjes (bar was wel open, maar betalen ad 6 euro per drankje), geen jus d'orange (geen lokale drank???) en worden overgeslagen bij bediening. Daarnaast werd er gegoocheld met prijzen en kwamen er beestjes uit de douche
Hebben daar een klacht ingediend,maar nooit meer iets van Travelking gehoord. Wel gezien dat er in 1 week minstens 13 gezinnen bij hostessen van diverse reisorganisaties klachten hebben ingediend. U misschien ook?? Of misschien ook zo'n ervaring met Travelking???
Zet het op dit forum
Hebben daar een klacht ingediend,maar nooit meer iets van Travelking gehoord. Wel gezien dat er in 1 week minstens 13 gezinnen bij hostessen van diverse reisorganisaties klachten hebben ingediend. U misschien ook?? Of misschien ook zo'n ervaring met Travelking???
Zet het op dit forum
Re: TRAVELKING BEDRIEGT, SLECHTE ERVARINGEN IN HOTEL KANDELOR
Bij de all in hotels is het altijd zo dat de bar pas na 10.00 open gaat dit omdat er in het restaurant ontbijt ,koffie en vruchtenlimonade geserveerd wordt.Jus d'orange en Cappucino zijn luxe produkten en valen niet binen de all in.Beach bars vallen alleen in de all in als dit ook staat aangegeven in de brochure.Verder is het bij ieder hotel gebruikelijk dat er en einde aan de all in komt en bij de meeste hotels is dit tussen 23.00 en 24.00.De Nederlander wil altijd graag de goedkoopste all in maar bij een drie sterren mag je geen 5 sterren verwachtingen hebben.Misschien een tip boek volgende keer een 5 sterren ultra all in dan is alles wel de hele dag door beschikbaar.
Wij gaan 3 keer per jaar naar dit hotel met Travelking en hebben nog nooit problemen of klachten gehad.Misschien viel de huwelijksnacht wat tegen en dan ga je al gauw een excuus zoeken.
Wij gaan 3 keer per jaar naar dit hotel met Travelking en hebben nog nooit problemen of klachten gehad.Misschien viel de huwelijksnacht wat tegen en dan ga je al gauw een excuus zoeken.
Beste Positivo,
Als jij niet een medewerker of directielid van Travelking bent dan eet ik mijn schoen op.
Als jij niet een medewerker of directielid van Travelking bent dan eet ik mijn schoen op.
Beste Positivo. Naar aanleiding van je reactie een aantal opmerkingen. Ten eerste is dit hotel ons aangeboden als een 3*+ hotel. In eerste instantie waren we van plan een ander 4* hotel te boeken, maar Travelking zei dat Kandelor veel beter was en eigenlijk een 4* hotel. Daarnaast is het niet zo dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten, maar voor 700 euro per persoon mag je best wel wat verwachten. Trouwens als een reis goedkoop is mag je nog steeds verwachten dat het een bepaalde standaard heeft. En als ze nou de eerste dag duidelijk verteld hadden wat wel en wat niet, maar het heeft dus 4 dagen van verbazing en stress geduurt voordat we de limits van All-inclusive wisten. Daarnaast is het zo dat de informatie die gegeven werd niet compleet. Zo stond op de duitse uitleg wel dat de beachbar er niet bijhoort, maar op de aan ons uitgereikte engelse versie waren ze het vergeten, en wel omdat dit vroeger wel erbij hoorde en ze eerst de oude briefjes wilden opmaken. Ook verklaar je niet het feit dat er veel meer klachten waren en dat wij en andere all-inclusive gasten werden overgelagen bij de bediening. Het is zelfs gebeurt dat een duitser geen drankje voor zijn vrouw mocht bestellen omdat het glas naar de mening van de ober nog niet leeg genoeg was.
En jus d'orange is echt geen luxedrank. ik weet niet waar je vandaan komt maar............
Als je 3 x per jaar naar dit hotel gaat is het misschien een tip om eens een ander te proberen. Kan je misschien nog wat leren en geld besparen, aangezien het normaal bij all-inn zo is dat er de hele dag eten staat, je een polsbandje om krijgt en vrij kan drinken(de hele dag door) Niet zoals nu met opgave van kamernummer. Ik heb trouwens een gesprek gehad met de kleinzoon van de eigenaar en die vertelde dat dit in opdracht is van Travelking.
Ook verklaar je niet de beestjes die uit de douche kropen. Heb ik een mooie foto van, en van de zwarte schimmel in de douche ook.
Verder ben ik blij dat je zo bezorgd bent over mijn huwelijksnacht, maar die was prima.
Oh ja, en dan waren er natuurlijk de mensen (met 15 maanden oude baby) die om 23.35 vertrokken van schiphol (eerste dag 25 minuten, aankomst hotel om 6.45) en moesten vertrekken om 0.20 vanaf het hotel wat ze 's avonds na 21.00 uur te horen kregen(laatste dag). Ik weet dat het mag maar toch.
Ik verwijt het personeel niets, maar wel het management van kandelor en travelking. Dus als je erheen gaat doe ze maar de groeten van de dreadlock.
Wij zijn daar ook geweest en waren zeer tevreden over de huwelijksnacht. Omdat wij dierenvrienden zijn vonden we het heel leuk.
Pietje
Pietje
Ben zelf 2 maal in Kandelor geweest, was zeer tevreden. Personeel is ook erg vriendelijk.
Ben al 3 maal in kandelor geweest en nog nooit klachten gehad.De service is erg goed en het eten ook.
-
Ook wij zijn in Kandelor geweest en echt naar volle tevredenheid! We kunnen niet meepraten over het All- inclusive beleid, maar de service was er prima! Geen beestjes ontdekt, misschien gewoon pech voor jullie maar het werd er prima schoongehouden!
Vorig jaar dachten we eens in een ander leuk hotel te gaan verblijven, nou we wilden wel op onze handen en voeten weer naar Kandelor.
BOEK NOOIT BIJ HOTEL KLEOPATRA INN, want je wordt genaaid waar je bij staat.
We werden al gewaarschuwd door andere gasten voor overboekingen, en ja hoor, ook van onze "lichting" gasten konden er mooi de helft niet terecht en werd je in een derderangs appartement ondergebracht.
Maar goed, ik dwaal af, voor ons is Kandelor prima!!
Vorig jaar dachten we eens in een ander leuk hotel te gaan verblijven, nou we wilden wel op onze handen en voeten weer naar Kandelor.
BOEK NOOIT BIJ HOTEL KLEOPATRA INN, want je wordt genaaid waar je bij staat.
We werden al gewaarschuwd door andere gasten voor overboekingen, en ja hoor, ook van onze "lichting" gasten konden er mooi de helft niet terecht en werd je in een derderangs appartement ondergebracht.
Maar goed, ik dwaal af, voor ons is Kandelor prima!!
1 keer een slechte ervaring en het bedrijf bedriegt de boel meteen weer.
Wel eens bij nagedacht dat sommige mensen nooit tevreden zijn?
Dat sommige mensen alleen maar gelukkig zijn wanneer ze tegen andere kunnen zeuren?
Volgens mij ben jij namelijk zo'n type, Ariwo.
Wel eens bij nagedacht dat sommige mensen nooit tevreden zijn?
Dat sommige mensen alleen maar gelukkig zijn wanneer ze tegen andere kunnen zeuren?
Volgens mij ben jij namelijk zo'n type, Ariwo.
Jij hebt makkelijk praten gast van daarnet. je zal maar een paar duizend euro uitgegeven hebben voor wat een mooie reis of vakantie had moeten worden en je krijgt zoiets. Nou, jij moet het maar eens meemaken dan!
Ik meen trouwens dat Travelking ook niet meer bestaat, maar dit terzijde.
Ik meen trouwens dat Travelking ook niet meer bestaat, maar dit terzijde.
De ene keer valt het mee, de andere keer tegen.
Zal je mee moeten leren leven.
En je denkt dat ik nooit iets heb meegemaakt, doe ff normaal zeg.
Heb het ook wel eens meegemaakt hoor, dat het niet helemaal aan de verwachtingen voldeed.
Kan je heel lang over door lopen mekkeren of je kan er gewoon het beste van maken.
Gaat erom dat een bedrijf dan meteen weer de boel heeft lopen bedriegen en dat klopt niet.
Een bedrijf kan nu eenmaal niet iedereen tevreden stellen, dat lukt nooit.
Maar daarom hoeven ze nog geen bedriegers te zijn.
1 iemand maakt het mee dat het tegenvalt.
Had er meer van verwacht.
Verder alleen maar positieve reacties.
Tja, aan wie zou het dan liggen?
Zal je mee moeten leren leven.
En je denkt dat ik nooit iets heb meegemaakt, doe ff normaal zeg.
Heb het ook wel eens meegemaakt hoor, dat het niet helemaal aan de verwachtingen voldeed.
Kan je heel lang over door lopen mekkeren of je kan er gewoon het beste van maken.
Gaat erom dat een bedrijf dan meteen weer de boel heeft lopen bedriegen en dat klopt niet.
Een bedrijf kan nu eenmaal niet iedereen tevreden stellen, dat lukt nooit.
Maar daarom hoeven ze nog geen bedriegers te zijn.
1 iemand maakt het mee dat het tegenvalt.
Had er meer van verwacht.
Verder alleen maar positieve reacties.
Tja, aan wie zou het dan liggen?
het bureau waar hier over gesproken wordt, travel king dus, is een paar maanden geleden failliet verklaard en bestaat dus niet meer.
Goed lezen dames en heren en vooraf kijken op vakantiereiswijzer wat anderen er van vinden.Er zijn 5 sterrenhotels met 24 uur koffie etc
zelf capp met slagroom om 5 of 6 uur in de ochtend en tot diep in de nacht.
Als je goed wilt zitten neem je een 5 sterren hotel en ook daar is dag en nacht verschil in. Je kan het aardig zien aan de prijzen en de omschrijving.
kees
zelf capp met slagroom om 5 of 6 uur in de ochtend en tot diep in de nacht.
Als je goed wilt zitten neem je een 5 sterren hotel en ook daar is dag en nacht verschil in. Je kan het aardig zien aan de prijzen en de omschrijving.
kees
Hallo allemaal,
Ik heb hier al veel negatieve dingen over hotels gelezen. Natuurlijk is er verschil tussen een 3* en een 5* hotel en ook daar zitten onderling erg veel verschillen in. Als je een vakantie wil boeken kijk dan eens op www.vakantiereiswijzer.nl daar kunnen mensen hun ervaringen met hotels beschrijven. Zo krijg je van te voren en objectief beeld en kan je aan de hand daarvan misschien wel of niet boeken. Deze site is er ook in Duitsland nl. www.holidaycheck.de waar je heel veel dezelfde hotels tegen komt. Misschien kan je daar ook zelf een recensie geven over de hotels waar jullie zijn geweest, daar help je weer andere mensen mee.
We willen allemaal een leuke vakantie!
groetjes
Fantine
Ik heb hier al veel negatieve dingen over hotels gelezen. Natuurlijk is er verschil tussen een 3* en een 5* hotel en ook daar zitten onderling erg veel verschillen in. Als je een vakantie wil boeken kijk dan eens op www.vakantiereiswijzer.nl daar kunnen mensen hun ervaringen met hotels beschrijven. Zo krijg je van te voren en objectief beeld en kan je aan de hand daarvan misschien wel of niet boeken. Deze site is er ook in Duitsland nl. www.holidaycheck.de waar je heel veel dezelfde hotels tegen komt. Misschien kan je daar ook zelf een recensie geven over de hotels waar jullie zijn geweest, daar help je weer andere mensen mee.
We willen allemaal een leuke vakantie!
groetjes
Fantine
Geinig om de reacties te lezen, maar jammer dat mijn verhaal niet goed is gelezen. Dus een paar nuances
1/ ik verwijt het personeel niets, die hebben hun best gedaan.
2/ Ik zeur niet over alles, maar verwacht gewoon een normale service voor een normale prijs. De zoon van de eigenaar (met wie ik heb gesproken) heeft zelf toegegeven dat zaken niet klopte.
3/ Er zijn in de periode dat ik er ben geweest (10 dagen) dagelijks hostessen bezig geweest met het invullen van meerdere klachtenformulieren. Helaas reageren deze mensen niet op dit forum. Maar ik weet heel zeker dat ik niet de enige ben die klachten heeft (gehad)
4/Over mijn huwelijksnacht en huwelijk heb ik nog steeds niets te klagen
Verder gun ik iedereen die daar of waar dan ook heen gaat een prima vakantie.
1/ ik verwijt het personeel niets, die hebben hun best gedaan.
2/ Ik zeur niet over alles, maar verwacht gewoon een normale service voor een normale prijs. De zoon van de eigenaar (met wie ik heb gesproken) heeft zelf toegegeven dat zaken niet klopte.
3/ Er zijn in de periode dat ik er ben geweest (10 dagen) dagelijks hostessen bezig geweest met het invullen van meerdere klachtenformulieren. Helaas reageren deze mensen niet op dit forum. Maar ik weet heel zeker dat ik niet de enige ben die klachten heeft (gehad)
4/Over mijn huwelijksnacht en huwelijk heb ik nog steeds niets te klagen
Verder gun ik iedereen die daar of waar dan ook heen gaat een prima vakantie.