www.sneakzshop.com heeft de zaken netjes opgelost!
Geplaatst: 04 okt 2011 22:15
Geachte medemens,
Bij deze wil ik u waarschuwen voor de webwinkel van sneakzshop.com en wel om de volgende reden:
Op de webwinkel worden schoenen verkocht waarbij staat dat ze op voorraad zijn. Na bestelling en lang wachten op de levering blijkt echter dat de schoenen niet op voorraad waren en dus niet geleverd konden worden. Helaas moet je bij bestelling direct geld overmaken. Wanneer je dit in vertrouwen heb gedaan is je geld weg, maar heb je ook geen schoenen. Een vervelende situatie, maar dat is een probleem dat opgelost kan worden...tenminste...dat denk je.
(PS: om erachter te komen dat de schoenen niet op voorraad zijn moet je via vele omwegen contact weten te leggen met het bedrijf)
Om contact te krijgen met de klantenservice moet je e-mailen, maar e-mails worden niet beantwoord. Ook het telefoonnummer dat op de website staat vermeld is onbereikbaar. Nou blijkt op internet zelfs dat het hele pand (dat op internet vermeld staat als de winkel) te huur staat bij een makelaar? Het is dus haast onmogelijk om te informeren hoe het met de bestelling gaat en waar en hoe je je geld terugkrijgt.
Na eerdere berichten heb ik inmiddels netjes mijn geld teruggekregen. Erg fijn dat deze webwinkel moeite heeft gedaan om de zaken goed af te handelen. Wel een tip voor het bedrijf om de informatie en de communicatie naar de klant toe duidelijker te maken.
Bij deze wil ik u waarschuwen voor de webwinkel van sneakzshop.com en wel om de volgende reden:
Op de webwinkel worden schoenen verkocht waarbij staat dat ze op voorraad zijn. Na bestelling en lang wachten op de levering blijkt echter dat de schoenen niet op voorraad waren en dus niet geleverd konden worden. Helaas moet je bij bestelling direct geld overmaken. Wanneer je dit in vertrouwen heb gedaan is je geld weg, maar heb je ook geen schoenen. Een vervelende situatie, maar dat is een probleem dat opgelost kan worden...tenminste...dat denk je.
(PS: om erachter te komen dat de schoenen niet op voorraad zijn moet je via vele omwegen contact weten te leggen met het bedrijf)
Om contact te krijgen met de klantenservice moet je e-mailen, maar e-mails worden niet beantwoord. Ook het telefoonnummer dat op de website staat vermeld is onbereikbaar. Nou blijkt op internet zelfs dat het hele pand (dat op internet vermeld staat als de winkel) te huur staat bij een makelaar? Het is dus haast onmogelijk om te informeren hoe het met de bestelling gaat en waar en hoe je je geld terugkrijgt.
Na eerdere berichten heb ik inmiddels netjes mijn geld teruggekregen. Erg fijn dat deze webwinkel moeite heeft gedaan om de zaken goed af te handelen. Wel een tip voor het bedrijf om de informatie en de communicatie naar de klant toe duidelijker te maken.