afsluiten internet door KPN
Geplaatst: 05 okt 2011 19:05
Bij terugkomst van vakantie bleek ons internet niet meer te werken, en omdat tegenwoordig alle betalingen via internet moeten gaan ( klantvriendelijk? ) is toegang belangrijk.
Na informatie bij onze provider xs4all, blijkt dat KPN de lijn afgesloten heeft.
Aangezien wij geen achterstand in betaling hebben en ook nooit hebben gehad , maar even met KPN gebeld.
Na veel bellen blijken wij als wanbetaler aangemerkt te zijn en daarom afgesloten.
Het blijkt dat door een interne fout bij abonnementen van KPN, men de verkeerde heeft afgesloten.
We hebben 14 dagen lang regelmatig gebeld of dit kon worden hersteld, dat zou allemaal snel gebeuren en met excusses voor het ongemak.
Al dat bellen heeft echter niet tot resultaat geleidt, bij het laatste kontact werd mij om mijn telefoonnummer gevraagd met de mededeling dat ik zou worden teruggebeld.
Dat heeft mij eerder 2 dagen wachten, (zonder terug gebeld te worden) gekost
Dus ik wilde niet terug gebeld worden maar direct geholpen worden, daarop werd er door de KPN medewerker de verbinding verbroken.
Daarmede heeft hij die lijn ook definitief afgebroken, ik heb direct een UPC abonnement Bellen en internet genomen en binnen 4 uur konden we weer op internet, en konden we onze rekeningen weer betalen.
Communiceren is bij KPN een moeilijk woord waarvan men de betekenis niet kent.
Na informatie bij onze provider xs4all, blijkt dat KPN de lijn afgesloten heeft.
Aangezien wij geen achterstand in betaling hebben en ook nooit hebben gehad , maar even met KPN gebeld.
Na veel bellen blijken wij als wanbetaler aangemerkt te zijn en daarom afgesloten.
Het blijkt dat door een interne fout bij abonnementen van KPN, men de verkeerde heeft afgesloten.
We hebben 14 dagen lang regelmatig gebeld of dit kon worden hersteld, dat zou allemaal snel gebeuren en met excusses voor het ongemak.
Al dat bellen heeft echter niet tot resultaat geleidt, bij het laatste kontact werd mij om mijn telefoonnummer gevraagd met de mededeling dat ik zou worden teruggebeld.
Dat heeft mij eerder 2 dagen wachten, (zonder terug gebeld te worden) gekost
Dus ik wilde niet terug gebeld worden maar direct geholpen worden, daarop werd er door de KPN medewerker de verbinding verbroken.
Daarmede heeft hij die lijn ook definitief afgebroken, ik heb direct een UPC abonnement Bellen en internet genomen en binnen 4 uur konden we weer op internet, en konden we onze rekeningen weer betalen.
Communiceren is bij KPN een moeilijk woord waarvan men de betekenis niet kent.