ABN-AMRO bank / relatiesplitsingen
Geplaatst: 17 okt 2003 00:41
Vorig jaar ben ik bij mijn ex-partner weggegaan, alles hebben we toen geregeld bij de bank, en alles zou volgens hun in orde komen, ik heb hun mijn nieuwe adres doorgegeven. Het contact tussen mij en mijn ex is bar-slecht, het is er niet dus.
Dit jaar mei heb ik ineens het incasso-buraeu op de stoep staan , of ik even 3500,- EUR wou schokken.
Als ik geen opvraag had gedaan bij het BKR te Tiel, hoe ik ervoor stond, had ik hier niets van geweten.
Ik had Status A, en ik dacht dat alles in orde was.
Kortom : de schulden die mijn ex en ik waren zijn op ons beider namen blijven staan, terwijl ik mijn ex afbetaald had. De bank had vergeten de 'relatiesplitsing' door te voeren, ze hebben me het wel toegezegd.
Nooit heb ik wat ontvangen over achterstanden totdat er betaald moest worden. Na een heel geschil met de bank, heb ik mij er maar bij neer gelegd, en ten laatste verzoek aan de bank gevraagd (schriftelijk) (omdat het toch nog op mijn naam stond) , in juli dit jaar, of ze mij dan ook alle correspondentie betreffende dit geval wouden toesturen.
En wat denk je, ik heb nog steeds niets van hun gehoord (ik weet dat de brief aangekomen is, want ik heb hem persoonlijk afgegeven). Halverwege vorige maand heb ik hun weer een brief geschreven (weer persoonlijk afgegeven), met hetzelfde verzoek. En wat denk je, ik heb nog steeds niets gehoord.
Ik wacht nog even af, en dan ...
ja dan...
...
wie kan mij helpen , heeft hetzelfde of iets vergelijkbaars meegemaakt met de ABN-AMRO, en wil mij (met) het e.e.a. helpen/vertellen...
Mijn mailadres is [email protected], of [email protected]
Alvast bedankt...
Ilse
Dit jaar mei heb ik ineens het incasso-buraeu op de stoep staan , of ik even 3500,- EUR wou schokken.
Als ik geen opvraag had gedaan bij het BKR te Tiel, hoe ik ervoor stond, had ik hier niets van geweten.
Ik had Status A, en ik dacht dat alles in orde was.
Kortom : de schulden die mijn ex en ik waren zijn op ons beider namen blijven staan, terwijl ik mijn ex afbetaald had. De bank had vergeten de 'relatiesplitsing' door te voeren, ze hebben me het wel toegezegd.
Nooit heb ik wat ontvangen over achterstanden totdat er betaald moest worden. Na een heel geschil met de bank, heb ik mij er maar bij neer gelegd, en ten laatste verzoek aan de bank gevraagd (schriftelijk) (omdat het toch nog op mijn naam stond) , in juli dit jaar, of ze mij dan ook alle correspondentie betreffende dit geval wouden toesturen.
En wat denk je, ik heb nog steeds niets van hun gehoord (ik weet dat de brief aangekomen is, want ik heb hem persoonlijk afgegeven). Halverwege vorige maand heb ik hun weer een brief geschreven (weer persoonlijk afgegeven), met hetzelfde verzoek. En wat denk je, ik heb nog steeds niets gehoord.
Ik wacht nog even af, en dan ...
ja dan...
...
wie kan mij helpen , heeft hetzelfde of iets vergelijkbaars meegemaakt met de ABN-AMRO, en wil mij (met) het e.e.a. helpen/vertellen...
Mijn mailadres is [email protected], of [email protected]
Alvast bedankt...
Ilse