| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oproep VPRO Televisie
-
VPRO Thema
Oproep VPRO Televisie
VPRO Thema is op zoek naar mensen die mee willen werken aan een uitzending over 'het humeur van Nederland'. Nederland heeft een slecht humeur. Achter de voordeur voelen we ons nog wel gelukkig, maar eenmaal buiten ergeren we ons aan hoe de samenleving er voor staat. We ergeren ons aan elkaar, aan de politiek, aan de elite, aan de linkse kerk of aan de rechtse graaiers, aan iedereen die ons voor de voeten loopt. Gemeenschapsgevoel dreigt te verdwijnen en veel Nederlanders keren zich van de samenleving af, of keren zich er actief tegen door hun boosheid te uiten. We zijn steeds sneller lichtgeraakt en verongelijkt. Er worden analyses losgelaten op de veenbrand die maar blijft woeden, maar zelden of nooit krijgen de maatschappelijk teleurgestelden zelf de ruimte om hun verhaal te doen. In VPRO Thema komen de humeurigen – uit alle gedelingen van de samenleving - eindelijk uitgebreid aan het woord. Wat is hun verhaal en wat gaat er schuil achter hun boosheid? Wilt u uw verhaal doen? Stuur dan een e-mail naar [email protected]. Bedankt alvast!
Laatst gewijzigd door VPRO Thema op 07 nov 2011 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Oproep VPRO Televisie
Ik wil hier wel aan meewerken, maar dan als presentator. Is dat ook in orde?
Mijn kwaliteiten zijn top natuurlijk, want ik ben nu eenmaal top! Ook dat komt door deze heerlijke maatschappij
Dus, zal ik mijn C.V. maar even opsturen dan?
Mijn kwaliteiten zijn top natuurlijk, want ik ben nu eenmaal top! Ook dat komt door deze heerlijke maatschappij
Dus, zal ik mijn C.V. maar even opsturen dan?
-
jeanne-veghel
Ik wil wel meewerken aan de uitzending en vertellen
waarom ik zo boos ben.
Geen probleem.
waarom ik zo boos ben.
en vervolgens wordt er niets mee gedaan. De wereld blijft graaien en n*****, links lullen en rechts vullen.
Daarom is het met dit soort programma's ook juist zo leuk om het te mogen presenteren! Flinke vleug sarcasme erboven op en je hebt precies een programma op niveau wat volgens mij toch redelijk bekeken gaat worden.
-
jeanne-veghel
Ik heb me aangemeld en we zullen afwachten.
-
jeanne-veghel
JDII schreef:en vervolgens wordt er niets mee gedaan. De wereld blijft graaien en n*****, links lullen en rechts vullen.
Dat zal de toekomst moeten uitwijzen? We blijven positief
Sorry geen interesse. Er wordt al genoeg gepraat, maar niks gedaan.
-
witte angora
Dat is zeker de reden dat ongeveer één derde van de huwelijken strandt?Achter de voordeur voelen we ons nog wel gelukkig,
Maar goed, ik heb eigenlijk geen zin om mijn verhalen op TV te vertellen (zie er het nut niet van in) en ik heb nog minder zin om op TV de verhalen van anderen aan te horen (zie daar het nut helemáál niet van in).
-
jeanne-veghel
Men bepaalt toch zelf welke programma's er worden opgezet.witte angora schreef:Dat is zeker de reden dat ongeveer één derde van de huwelijken strandt?Achter de voordeur voelen we ons nog wel gelukkig,
Maar goed, ik heb eigenlijk geen zin om mijn verhalen op TV te vertellen (zie er het nut niet van in) en ik heb nog minder zin om op TV de verhalen van anderen aan te horen (zie daar het nut helemáál niet van in).
Niemand wordt verplicht tot iets.
Heel veel mensen vinden zulke uitzendingen wel interesant, genoeg programma's waar het om anderman's leed draait.witte angora schreef:Dat is zeker de reden dat ongeveer één derde van de huwelijken strandt?Achter de voordeur voelen we ons nog wel gelukkig,
En als problemen kunnen worden opgelost waarom niet, de mensen zijn er vrij in om zich aan te melden, is geen verplichting.
Maar Witte Angora dit forum bestaat ook voor 95% uit problemen, mensen die hun probleem opgelost willen hebben of hier op het forum hun probleem melden.
Laatst gewijzigd door Chocomelk op 06 okt 2011 17:28, 2 keer totaal gewijzigd.
-
jeanne-veghel
Er is gelukkig genoeg keus op de TV en iedereen zal dat
voor zichzelf kunnen bepalen en als iemand zich geroepen
voelt om zich aan te melden voor een programma, OOK Goed.
-
jeanne-veghel
Een enkele keer krijgen we hier te horen dat iets fatsoenlijk is opgelost.Chocomelk schreef:Heel veel mensen vinden zulke uitzendingen wel interesant, genoeg programma's waar het om anderman's leed draait.witte angora schreef:Dat is zeker de reden dat ongeveer één derde van de huwelijken strandt?Achter de voordeur voelen we ons nog wel gelukkig,
En als problemen kunnen worden opgelost waarom niet, de mensen zijn er vrij in om zich aan te melden, is geen verplichting.
Maar Witte Angora dit forum bestaat ook voor 95% uit problemen, mensen die hun probleem opgelost willen hebben of hier op het forum hun probleem melden.![]()
De rijdende rechter is een programma dat ook goed wordt bekeken
en er wordt in ieder geval geluisterd naar de problemen.
Als onderwerpen me niet liggen, zoek ik ze ook niet op.
jeanne-veghel schreef: Een enkele keer krijgen we hier te horen dat iets fatsoenlijk is opgelost.
Als onderwerpen me niet liggen, zoek ik ze ook niet op.
Deze instelling zouden meer mensen moeten hebben, i.p.v onzin neer te pennen, om gewoon het aantal berichtjes op te krikken.
-
witte angora
Dat klopt, maar hier kun je nog een bijdrage leveren om die problemen op te lossen. Kijken naar een TV-programma, daar wordt ik niet beter van, en degene die zijn verhaal verteld ook niet, lijkt me zo.Maar Witte Angora dit forum bestaat ook voor 95% uit problemen, mensen die hun probleem opgelost willen hebben of hier op het forum hun probleem melden.![]()
Overigens, vind niemand het opvallend dat de VPRO een oproep doet op een forum van de Tros?
-
witte angora
Klopt als een bus, maar ik geef gewoon antwoord op de oproep van de VPRO. Meer is het niet.jeanne-veghel schreef:Er is gelukkig genoeg keus op de TV en iedereen zal dat
Ik wil ook wel meedoen met de VPRO nu het nog kan 
-
VPRO Thema
Beste zeeman-b, als u serieus bent, kunt u contact opnemen via [email protected]. Bedankt!
-
jeanne-veghel
Wie bepaalt dan of iets onzin is? Voor degene die het "neerpent" kansecondadvies schreef:jeanne-veghel schreef: Een enkele keer krijgen we hier te horen dat iets fatsoenlijk is opgelost.
Als onderwerpen me niet liggen, zoek ik ze ook niet op.![]()
![]()
Deze instelling zouden meer mensen moeten hebben, i.p.v onzin neer te pennen, om gewoon het aantal berichtjes op te krikken.
het bericht waarde hebben
Ik laat iedereen in zijn waarde, ook wat berichten neerzetten betreft.
Niemand kan beoordelen wat hij/zij voelt en als iemand van mening is
die zo'n bericht leest dat het "Onzin" is, ga dan verder op het forum en
hou je bezig met onderwerpen die mogelijk vallen onder de noemer
"Geen onzin". Dat is denk ik zeer persoonlijk.
Dat is mijn mening hierover en iedereen moet maar gewoon doen
wat zijn gevoel hem ingeeft. Ik vind wel dat er respect kan zijn
voor de mening/bericht van iemand anders.
Laatst gewijzigd door jeanne-veghel op 07 okt 2011 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar geen presentators meer nodig dus? Ik hou me nog steeds aanbevolen!VPRO Thema schreef:Beste zeeman-b, als u serieus bent, kunt u contact opnemen via [email protected]. Bedankt!