Pagina 1 van 1

Dell NIEUW geleverd is stuk en GEEN service of oplossing

Geplaatst: 06 okt 2011 15:31
door Masterunix
Ik heb een PC gekocht van Dell en heb hem nog geen dag in mijn bezit. Echter was de doos al bij aankomst ZONDER plastic of bubbeltjes verpakt ... je kan gewoon door de doos heen kijken en de Dell machine aanraken.

Tijdens het uitpakken van de doos zat de voor kap van de machine al los en viel er zo meteen af. PC aangesloten en nog geen 15 minuten draaiende liep hij vast tot 15 keer toe. Of je nou bestanden sleept of muziek afspeeld alles valt uit en loopt vast. Ook van binnen maakt de PC lawaai alsof de fan los zit of hard gevallen is de machine. Ook de beloofde software zoals powerdvd en microsoft office was niet aanwezig, dus er is iets fouts bij de uitrol van deze machine zowel software als hardware matig.

Een NIEUW product van nog geen dag oud die zo geleverd word en NIET werkt.

Ik heb mijn geld terug geeist of een nieuwe machine en we zijn nu 5 dagen verder zonder resultaat!

Uiteraard vermeld ik er wel bij dat het om een ZAKELIJKE aankoop gaat waardoor ik mij niet kan beroepen op de wet kopen op afstand aangezien ik niet als consument word gezien!

Ik heb ook met [Persoonsgegevens verwijderd] gesproken die dit zou oplossen en die hing gewoon de hoorn neer!!!

Wij eisen onze geld terug of een nieuwe machine en gaan sowieso door met procederen, omdat dit niet kan. U hoort nog wel van mijn advocaten en schakelen ook TROS RADAR in!


- Geld terug

- Omruilen voor een nieuwe machine (zelfde type of hoger)

Order: 615701571 (KMM387629​06I57L0KM)

Factuur: 5402424648

Klant nummer: NL3573061



Klachten adres:



Dell B.V.
Antwoordnummer 45307

Postcode 1040 VD
te Amsterdam



De gene die het zou afhandelen heet [Persoonsgegevens verwijderd]

Zie ook deze link:

http://www.klacht.nl/dell/klacht/dell-n ... oplossing/

Re: Dell NIEUW geleverd is stuk en GEEN service of oplossing

Geplaatst: 09 okt 2011 13:38
door madfred
Vooropgesteld wil ik zeggen dat het natuurlijk heel vervelend is wat U is overkomen. Ik zou zelf ook mijn geld terug willen hebben, of een nieuwe PC krijgen.
Maar dan nog vind ik het niet netjes dat U naam en toenaam van deze mensen hier vermeld. Ik zie hier de toegevoegde waarde niet van in. Het bedrijf vermelden kan (en moet) natuurlijk wel, maar persoonlijke gegevens van werknemers vermelden, nou nee.

Re: Dell NIEUW geleverd is stuk en GEEN service of oplossing

Geplaatst: 09 okt 2011 13:43
door sjoegel
Dat is het voordeel van een echte fysieke winkel te opzichte van een webshop. Je loopt altijd risico wanneer je het zo in ontvangst neemt en niet terug kunt. Nu heeft U dikke pech en zie het maar weer eens recht te breien.

Het geeft veel frustratie. Sterkte.