LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten met UPC? Zo los je ze op

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
tevreden klant
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 okt 2003 07:20

Klachten met UPC? Zo los je ze op

Ongelezen bericht door tevreden klant »

:cry: Ook ik heb mijn problemen met UPC gehad. Niet reageren op brieven, teveel geld geïnd, etc.

Aardige oplossing gevonden :D

Ga naar www.antwoordnummer.nl zoek op UPC en je krijgt alle antwoordnummers te zien die van UPC bekend zijn. (stuk of 12).

Zet op papier wat je klacht(en) is/zijn, uiteraard in briefvorm. Vermeld in je brief dat je tot je klachten naar behoren zijn opgelost, je de brief iedere dag naar alle jou bekende antwoordnummers zal sturen. Dit gaat UPC veel geld kosten, immers bij een antwoordnummer betaalt de ontvanger de portokosten. Draai de brief heel vaak uit, of kopieer ze. Dan kan het feest beginnen.

Zorg ervoor dat je ook daadwerkelijk iedere dag een brief stuurt naar alle adressen.

Bij mij duurde het net geen twee weken voordat alle grieven uit mijn brief naar behoren waren afgehandeld. Is sindsdien op het gebied van service ook niets meer misgegaan.

Gast

Re: Klachten met UPC? Zo los je ze op

Ongelezen bericht door Gast »

Jammer dat het voor mij geen zin meer heeft, omdat ik uit ongenoegen
alles heb opgezegd.
Ik vind het diep treurig, dat je als klant eerst dwangmiddelen moet
gebruiken, voordat ze je dan eindelijk eens serieus nemen.
Bij een goed bedrijf zal dat niet eens nodig hoeven te zijn.
Toch vind ik het een goede tip.En baat het niet, schaden doet het ook niet.
Laat ze maar lekker zweten die zakkenvullers.

Groeten Mart

tevreden klant
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 okt 2003 07:20

Re: Klachten met UPC? Zo los je ze op

Ongelezen bericht door tevreden klant »

Kan misschien ook handig zijn voor andere bedrijven.

Bedrijven waar je geen poot aan de grond krijgt totdat een consumentenprogramma als Radar, Kassa, Breekijzer etc zich ermee wil bemoeien.

Niet iedereen heeft de beschikking over dit soort drastische negatieve publiciteit.

En het blijft een feit, de enige manier om een bedrijf aan te pakken is "legaal" via hun eigen portemonnee.

jaap

Re: Klachten met UPC? Zo los je ze op

Ongelezen bericht door jaap »

ik heb al 500 brieven weggestuurt op antwoord nummer maar geen antwoord van upc de werknemers fatsoen leren is de enigste oplossing

Gast

Re: Klachten met UPC? Zo los je ze op

Ongelezen bericht door Gast »

15127 werkt

resp00121873

Re: Klachten met UPC? Zo los je ze op

Ongelezen bericht door resp00121873 »

UPC? 1 van De grootste Machtmisbruikers die er is!!
Mensen met kabel tv ,neem een schotel en kijk naar waar je voor betaald.
Upc betalen bij slechte service? niet doen!!
Upc betaald zelfs zijn rekeningen ook niet ,laat ze maar failliet gaan. :twisted:

Gast

Re: Klachten met UPC? Zo los je ze op

Ongelezen bericht door Gast »

Heb ik helemaal niets aan toe te voegen.
Inderdaad is de schotel het beste alternatief en een stuk voordeliger.
Groeten Mart

RXXXXXXR

Re: Klachten met UPC? Zo los je ze op

Ongelezen bericht door RXXXXXXR »

Nou ik heb gewerkt bij UPC (bij de afdeling die deur aan deur internet en UPC digital aanbieden) en als je ziet wat een drollen er op de helpdesk werken en uit wat voor halve garen het management team bestaat ga je alle problemen vanzelf begrijpen. Indien je verhaal wilt halen, rij dan even naar Capelle aan de IJssel, net na de Brienennoordbrug aan de linkerkant. 2e gebouw. Als iedereen die problemen heeft daar voor de deur gaat zitten, gaan ze je vanzelf helpen.
Over de afdeling door 2 door: daar wordt volop gefraudeert, contracten worden afgesloten met mensen die daar nog nooit voor benadert zijn (via de NAW-gegeven die de salesrep meekrijgt van de adressen die hij moet bezoeken) en er worden grove leugens verteld (je kan de digitalbox 10 dagen gratis op proef uitproberen, er wordt gezegd dat je chello na 3 maanden op proef te hebben gehad, weer kosteloos op kan zeggen, met teruggave van alle abeonnee-kosten) en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen. UPC DEUGT NIET, de service, de incasso´s kloppen niet, er wordt regelmatig malversatie gepleegd en er worden handtekeningen op contracten vervalst. Ik ben ontslagen omdat ik vermeende malversaties aan het licht heb willen stellen bij een aantal collega´s die op de bovenstaande manieren fraude hebben gepleegd. Men krijgt nl voor elke order een bonus, ook voor nep of spookorders.
Dus upc vult op alle fronten zijn zakken, om de € 10.000.000.000,00 af te lossen die ze rood staan.

Ik wil graag anoniem blijven, omdat ik een ex-werknemer ben van deze malafide onderneming en wil niet in de problemen komen.

#_#

Re: Klachten met UPC? Zo los je ze op

Ongelezen bericht door #_# »

Eigenlijk ben je een soort klokkenluider, als je echt bewijs hebt van wat je daar allemaal beweert moet je aangifte doen bij de politie.
-valsheid in geschrifte
-oplichting
om maar even een dwarsstraat te noemen.

Ik weet dat je daarmee meer mensen een plezier zou doen dan dat je er mensen mee beschadigt. Je werkt er toch niet meer.

GO FOR IT!

RXXXXXR

Re: Klachten met UPC? Zo los je ze op

Ongelezen bericht door RXXXXXR »

Dat zou ik wel willen, maar hoe bewijs je zoiets, de contracten zijn in handen van UPC. Misschien kan ik nog wat meer ex-collega´s opsporen om een verklaring af te leggen. Mijn ontslag heeft ze trouwens ook iets van € 10000 gekost :lol: . Maar ik heb nog sporadisch contact, we zouden een soort alliantie kunnen vormen... Alleen... geen HARD bewijs :?: :!: :?: :!: Wel kennis HOE de fraude gepleegd wordt..

#_#

Re: Klachten met UPC? Zo los je ze op

Ongelezen bericht door #_# »

Om te beginnen zou je contact op kunnen nemen met de redactie van radar en misschien is de consumentenbond ook wel geinteresseerd in je verhaal.

Daarnaast denk ik dat velen op dit forum bewijs in handen hebben dat UPC de adminstratie niet op orde heeft (ik druk me voorzichtig uit), het zou kunnen dat met jou verklaring één en twee bij elkaar worden opgeteld.

zoals ik al zei:

Go for it!

Gast

Re: Klachten met UPC? Zo los je ze op

Ongelezen bericht door Gast »

ik zou upc bellen en vragen naar de afdeling fraud detection...
daar je verhaal doen en wellicht heb je zo weer een baan bij joe-pie-zie
ik heb begrepen dat ze nog hele goede van deur tot deur colporteurs nodig hebben...

go-for-it-jeh

FIODliefhebber

Re: Klachten met UPC? Zo los je ze op

Ongelezen bericht door FIODliefhebber »

De afdeling Fraud Detection zal zelf wel druk zijn de zakken te vullen
van alle gedupeerden onder ons.
Ik zal de pers ervan in kennis stellen.Moet je eens kijken, als je een brief schrijft naar de Telegraaf.
Voordat je het weet,gaat het balletje rollen en wordt er berichtgeving
gedaan via alle soorten Media.
Ik denk, dat je hiermee een goede daad kan verrichten.Niet alleen
voor jezelf maar voor al die anderen, die door UPC via onrechtmatig
handelen een oor is aangenaaid.
Juist jij als klokkeluider kan daarmee een belangrijke stap zetten
naar gerechtigdheid.
Ik denk dat ik namens heel veel mensen spreek als ik je heel
veel succes wens met de beslissing, die je gaat nemen.
Zorg er ook voor, dat je zoveel mogelijk namen en/of afdelingen
weet,die zich eraan schuldig hebben bevonden.
Misschien is het wel eens handig voor de FIOD om daar een kijkje
te gaan nemen.
Heel veel dank namens een FIOD -liefhebber

yava

Re: Klachten met UPC? Zo los je ze op

Ongelezen bericht door yava »

Maar kijk uit. Hier in Nederland ben jij de klos en niet zij. Ik heb ook bij een bedrijf gewerkt,waar adressen werd gekocht. Terwijl in de voorschriften staat dat ze dat niet doen. Ook worden klanten belazerd.
Ik hoop dat je niets heb getekend,dat jij je mond moest houden.

MIjn bedrijf heb ik ook aangegeven en ze hebben er ook illegale software. Misschien moet ik dit ook maar eens melden.

bongerd2

Re: Klachten met UPC? Zo los je ze op

Ongelezen bericht door bongerd2 »

Hallo gast,hier een maitje van bongerd2,je weet wel die van die schotel,sorry dat ik wat onbeleefd was,weet jij als ex werknemer van upc misschien waarom upc reclame maakt voor bijvoorbeeld digital tewijl dit niet eens in heel nederland beschikbaar is,en kan ik daar als klant iets aan doen?

#_#
Berichten: 41
Lid geworden op: 31 okt 2003 14:08

Re: Klachten met UPC? Zo los je ze op

Ongelezen bericht door #_# »

Hallo Bonger

Het is niet raar dat een leveranncier reclame maakt voor zijn product, dat het niet overal leverbaar is doet er niet toe. Wees blij dat het bij jou niet leverbaar is, zorg ervoor dat als het wel leverbaar wordt je het ook niet neemt.
Wacht maar rustig op de advertentie die je op marktplaats hebt gezet, en zoek anders via Google naar aanbiedingen over schotels.

Suc^6

peter40

Re: Klachten met UPC? Zo los je ze op

Ongelezen bericht door peter40 »

Hoi,
dank voor je advies.
Ik ben inmiddels ook begonnen met mijn actie.
Ik ben gisteren begonnen met de eerste brieven te versturen.
dit ga ik volhouden tot ze me, maar vooral mijn kinderen weer tv hebben gegeven.
ik heb een afspraak met mijn advocaat gemaakt en maandag gaan we kijken welke gerechtelijke stappen kunnen nemen richting chello/ups.
Immers het geen ze nu doen is minder dan normaal.
en volgens mijn advocaat hebben ze hun actie nooit mogen ondernemen.
en dat mogen ze uit gaan leggen op het gerechtshof.
maar voor nu ben ik met mijn antwoord nummer van start gegaan.
ik vind het leuk en mijn kinderen vinden het ook erg leuk om te doen.
immers we hebben weer een doel nu we geen tv en radio hebben.
bedankt

Gast

Re: Klachten met UPC? Zo los je ze op

Ongelezen bericht door Gast »

He FIOD liefhebber, die FIOD van je zijn ook een stelletje van die corrupte ambtenaartjes die over de rug van iemand anders ( bv voetbalverenigingen) de publiciteit proberen te halen op basis van onjuiste feiten.


een ANTI- FIOD liefhebber

Peter1972

Re: Klachten met UPC? Zo los je ze op

Ongelezen bericht door Peter1972 »

Ik wil niet lullig doen, maar ik geloof er geen ZAK van wat jij hier loopt te verkondigen.

Als je daadwerkeljik wat zou weten zou je dat hier echt niet van de daken gillen.
Jammer dat de forum beheerders hier niet op controleren, want zo ziek heb ik de mensen hier nog niet meegemaakt.

Ikzelf heb ook chello gehad, ging ook niet altijd vlekkeloos, maar ik ben gelijk niet zo ziek in me kop dat ik dit soort dingen ga verzinnen.

Man, get a life, en ga ergens anders heen met die zielige verhalen van je.

Pff, door 2 door verkoper, ben je niets waard man, en ik denk dat JIJ degene bent die alles vervalst heeft en je daarom de laan uitgestuurd bent.

Gast

Re: Klachten met UPC? Zo los je ze op

Ongelezen bericht door Gast »

Peter1972 als je wat van externe verslaggeving weet, begrijp je misschien beter wat de andere peter bedoelt. Volgens UPC krijgen zij nog geld van me, bijna Euro 1000. Maar zij zijn na mijn opzegging gewoon doorgegaan met factureren. doe dit maal duizenden klanten en je zit op mischien wel tientallen miljoenen euros die te veel zijn verantwoord in de v&w rekening! een zaak voor de fiod dus!!!

Gesloten