Pagina 1 van 1

10 weken emailen over een defecte tv

Geplaatst: 08 okt 2011 11:24
door peterenjac
Ik heb op 1 augustus mijn tv defect gemeld bij wehkamp.Ik ben nu 10 weken verder en heb ongeveer 12 mailtjes heen en weer gestuurd over hoe de klacht op te lossen.
Tussendoor een keer gebeld met de klantenservice voor ca € 10,00

Code: Selecteer alles

en ook nog onbeschofd behandeld door een telefoniste.

Ecare gebeld, antwoord:De onderdelen zijn besteld ,we komen uw TV volgende week weer bij u thuis brengen!"

De TV hangt nog steeds defect bij mij thuis aan de muur[code], dus het zal niet meevallen om die terug te brengen als ie nog niet eens is opgehaald.

Twee weken terug e care weer gebeld.

Antwoord:"onderdeleen zijn besteld, uw TV wordt bij u thuis aanstaande week terplekke gerepareerd.

Wehkamp gemaild

Antwoord:Wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op .

Anderhalve week verder: niets van Wehakmp en nietds van E care gehoord.

Het is om moedeloos van te worden,wehkamp zal het geen zier intereseren, klanten genoeg.

Heb er deze morgen weer eens een email aan gewaagd, het begint bijna mijn hobby te worden.

Bellen heeft geen zin , meisje wat opneemt mag geen beslissing nemen en zegt alleen dat er binnen 2 dagen contact wordt opgenomen wat ook niet gebeurt.

Je kunt beter naar een reguliere zaak gaan om dit soort aankopen te doen, de slechtste service in een winkel is nog altijd 20 keer beter als dat je als een nummertje wordt behandeld.

Re: 10 weken emailen over een defecte tv

Geplaatst: 08 okt 2011 12:16
door sjoegel
Klopt, een fysieke winkel is dan prettiger. Wehkamp bestaat nog omdat je daar lekker op krediet kunt kopen. Betalen pas in 2000 zoveel. Voor veel mensen is dat belangrijk omdat die enkel "achteraf" kunnen sparen.

Re: 10 weken emailen over een defecte tv

Geplaatst: 08 okt 2011 13:22
door ronald g
Wehkamp geeft pas na goedkeuring!! een melding aan E-care die neemt het hele reparatie traject over en Wehkamp is klaar. E-care is degene die je aan het lijntje houdt. Wat je zou kunnen proberen is een nieuw reparatie verzoek indienen.
Wehkamp bestaat nog omdat je daar lekker op krediet kunt kopen. Betalen pas in 2000 zoveel. Voor veel mensen is dat belangrijk omdat die enkel "achteraf" kunnen sparen.
@sjoegel, niet iedereen over één kam scheren.

Re: 10 weken emailen over een defecte tv

Geplaatst: 08 okt 2011 16:00
door peterenjac
ronald g schreef:Wehkamp geeft pas na goedkeuring!! een melding aan E-care die neemt het hele reparatie traject over en Wehkamp is klaar. E-care is degene die je aan het lijntje houdt. Wat je zou kunnen proberen is een nieuw reparatie verzoek indienen.
Wehkamp bestaat nog omdat je daar lekker op krediet kunt kopen. Betalen pas in 2000 zoveel. Voor veel mensen is dat belangrijk omdat die enkel "achteraf" kunnen sparen.
@sjoegel, niet iedereen over één kam scheren.
Ik heb een overeenkomst met Wehkamp, niet met Ecare dus Wehkamp moet dit oplossen.Wehkamp heeft de reparatie pas na een week of 4 goedgekeurd dus de fouten stapelen zich maar op.Zowel E care als Wehkamp geven vaak niet thuis en houden me aan het lijntje.

Re: 10 weken emailen over een defecte tv

Geplaatst: 08 okt 2011 16:05
door JtC
Ja, maar toch heeft Sjoegel daar wel (gedeeltelijk) in gelijk. Voor de prijs van, en zeker als het gaat om apparatuur en computers, hoef je er dus echt niet te kopen. Ik bedoel, neem er een willekeurig artikel en ga dat op internet vergelijken, Wehkamp is altijd duurder of behoort tot de duursten, misschien een uitzondering daargelaten. De enige reden om daar dan toch nog iets aan te schaffen, ondanks de hogere prijs, is.. jawel, achteraf betalen of in termijnen, wat ook al pleuris-duur is.
ronald g schreef:Wehkamp geeft pas na goedkeuring!! een melding aan E-care die neemt het hele reparatie traject over en Wehkamp is klaar. E-care is degene die je aan het lijntje houdt. Wat je zou kunnen proberen is een nieuw reparatie verzoek indienen.
Wehkamp bestaat nog omdat je daar lekker op krediet kunt kopen. Betalen pas in 2000 zoveel. Voor veel mensen is dat belangrijk omdat die enkel "achteraf" kunnen sparen.
@sjoegel, niet iedereen over één kam scheren.

Re: 10 weken emailen over een defecte tv

Geplaatst: 10 okt 2011 10:43
door mihoen
vaak zitten daar primeline comfortcard en dergelijke achter. uitgesteld betalen en anders dik 20% rente. organisaties waar je zo weinig mogelijk mee te maken moet hebben als je niet heel goed met geld om kan gaan. nederlanders zijn toch zo een spaarzaam volkje zoals men zegt? eerst sparen, dan kopen lijkt me. je kunt geen geld uit geven wat je niet hebt.

Re: 10 weken emailen over een defecte tv

Geplaatst: 11 okt 2011 04:25
door peterenjac
mihoen schreef:vaak zitten daar primeline comfortcard en dergelijke achter. uitgesteld betalen en anders dik 20% rente. organisaties waar je zo weinig mogelijk mee te maken moet hebben als je niet heel goed met geld om kan gaan. nederlanders zijn toch zo een spaarzaam volkje zoals men zegt? eerst sparen, dan kopen lijkt me. je kunt geen geld uit geven wat je niet hebt.
Wehkamp is niets meer dan een financieringsmaatschappij die door middel van artikelen te verkopen financieringen verkoopt.Ik denk dat ze meer aan rente binnenhalen dan aan winst op artikelen.

Eerst sparen dan kopen????
Dat zou je de banken,verzekeringsmaatschappijen en de overheid
eens aan hun verstand moeten brengen ,dan zouden we een stuk minder belasting betalen.

Re: 10 weken emailen over een defecte tv

Geplaatst: 18 okt 2011 13:54
door Webcarewehkamp.nl
geachte "peterenjac"

Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: [email protected]

Re: 10 weken emailen over een defecte tv

Geplaatst: 19 okt 2011 19:17
door peterenjac
Ik heb ondertussen contact gehad met een heel aardige dame van de klantense ervice van wehkamp (Ank)en zij heeft het eindelijk netjes voor mij opgelost,dus bij deze mag dit topic worden gesloten.
Lang gewacht maar netjes opgelost en excuses aanvaard.

Re: 10 weken emailen over een defecte tv

Geplaatst: 19 okt 2011 21:45
door 16again
Moraal van het verhaal:
De ingang tot de Wehkamp klantenservice is niet per email naar Wehkamp, maar via dit forum.