Youfone abonnement voor blackberry proberen af te sluiten
Geplaatst: 08 okt 2011 15:57
Hallo,
Ik heb op 30 augustus 2011 een aanbieding van youfone geaccepteerd om een contract overname geaccepteerd van simyo naar youfone. de 9,95 inschrijfkosten zijn direct door youfone afgeschreven van mijn rekening. het is nu 8 oktober 2011 en ik heb helemaal niets van youfone ontvangen en kan dus ook niet bellen. Nu ik hier de andere reacties lees over youfone, heb ik spijt als haren op mijn hoofd.
Mijn nummer bij simyo is ook niet overgedragen naar youfone zoals afgesproken is heb gebeld met het telefoonnummer van youfone blackberry klantenservice
Op maandag 3 oktober heb ik contact opgenomen met allereerst het nummer 0900-6983663 daar heb ik het nummer van de klantenservice blackberry youfone: 010-2807026 gekregen en gebeld. Hier heb ik een medewerker gesproken met de vraag van de status van mijn bestelling omdat ik buiten de afschrijving van mijn rekening niets heb vernomen of ontvangen.
Ik zou van een medewerker van 010-2807026 een mail ontvangen maar tot op heden is dit ook niet gebeurt.
Mensen kijk dus uit voordat je probeert met youfone in zee te gaan, ze schrijven direct 9,95 af en je ontvangt helemaal niets! ook geen info over de status enz.
Ik heb op 30 augustus 2011 een aanbieding van youfone geaccepteerd om een contract overname geaccepteerd van simyo naar youfone. de 9,95 inschrijfkosten zijn direct door youfone afgeschreven van mijn rekening. het is nu 8 oktober 2011 en ik heb helemaal niets van youfone ontvangen en kan dus ook niet bellen. Nu ik hier de andere reacties lees over youfone, heb ik spijt als haren op mijn hoofd.
Mijn nummer bij simyo is ook niet overgedragen naar youfone zoals afgesproken is heb gebeld met het telefoonnummer van youfone blackberry klantenservice
Op maandag 3 oktober heb ik contact opgenomen met allereerst het nummer 0900-6983663 daar heb ik het nummer van de klantenservice blackberry youfone: 010-2807026 gekregen en gebeld. Hier heb ik een medewerker gesproken met de vraag van de status van mijn bestelling omdat ik buiten de afschrijving van mijn rekening niets heb vernomen of ontvangen.
Ik zou van een medewerker van 010-2807026 een mail ontvangen maar tot op heden is dit ook niet gebeurt.
Mensen kijk dus uit voordat je probeert met youfone in zee te gaan, ze schrijven direct 9,95 af en je ontvangt helemaal niets! ook geen info over de status enz.