| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TW STEEL horloge's kwaliteit matig tot slecht
TW STEEL horloge's kwaliteit matig tot slecht
als je een tw steel horloge in bijv. amsterdam (schiphol )koopt en hij gaat stuk wat meer regelmaat als uitzondering is bij dit merk en je brengt hem bijv. in capelle voor garantie dan proberen ze je eerst naar de winkel van aankoop te bonjouren maar na enig aandingen willen ze hem dan wel opsturen voor reparatie tegen betaling van 15 euro verzendkosten. ik heb dit bij andere merken nooit meegemaakt dat ik de verzendkosten moet betalen bij een garantieklus !
verder; kijk uit met het merk TW STEEL er gaat echt van alles aan stuk.
wijzers vallen spontaan van de asjes, al 2 x gebeurd in 2 jaar.
Ook een goede vriend van me had het probleem van de wijzers die los van de asjes kwamen bij zijn tw steel pruts, het is zeker niet incidentieel dus !
Ook raakt het uurwerk los in de behuizing, je horloge lijkt dan wel een rammelaar nu ook voor de 2e keer dat dit WEER is gebeurd, ze proberen je eerst zelf de schuld ervan te geven, ook zo lekker klantvriendelijk !! ik heb de 50 mm nordschleife 24H nurburgring die 380 euro heeft gekost , je betaald een serieuze prijs en krijgt vervolgens de kwaliteit van een horloge gewonnen uit de graaibak van de kermis. ( heden al 60 euro verzendkosten kwijt aan dit prul.) tw steel ik zeg NIET doen !
verder; kijk uit met het merk TW STEEL er gaat echt van alles aan stuk.
wijzers vallen spontaan van de asjes, al 2 x gebeurd in 2 jaar.
Ook een goede vriend van me had het probleem van de wijzers die los van de asjes kwamen bij zijn tw steel pruts, het is zeker niet incidentieel dus !
Ook raakt het uurwerk los in de behuizing, je horloge lijkt dan wel een rammelaar nu ook voor de 2e keer dat dit WEER is gebeurd, ze proberen je eerst zelf de schuld ervan te geven, ook zo lekker klantvriendelijk !! ik heb de 50 mm nordschleife 24H nurburgring die 380 euro heeft gekost , je betaald een serieuze prijs en krijgt vervolgens de kwaliteit van een horloge gewonnen uit de graaibak van de kermis. ( heden al 60 euro verzendkosten kwijt aan dit prul.) tw steel ik zeg NIET doen !
Laatst gewijzigd door hercu1965 op 12 jun 2012 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: TW STEEL horloge's kwaliteit matig tot slecht
Het is ook gewoon slecht spul en veel te duur voor de geboden kwaliteit.
Wordt niet voor niets op rtl mee doodgegooid tijdens waardeloze gesponsorde reclames/programma's als Autowereld. Ik zou er niet mee gezien willen worden.
Zijn zat echte horloge merken (dus niet dat chinese spul onder de vlag van luxe merknamen) die voor dat geld wel en goed horloge verkopen.
Wordt niet voor niets op rtl mee doodgegooid tijdens waardeloze gesponsorde reclames/programma's als Autowereld. Ik zou er niet mee gezien willen worden.
Zijn zat echte horloge merken (dus niet dat chinese spul onder de vlag van luxe merknamen) die voor dat geld wel en goed horloge verkopen.