Wida Rijssen komt geen afspraken na
Geplaatst: 12 okt 2011 19:28
hallo
ik heb in september 2009 een bed gekocht van de wida
we hadden al wat leverings problemen met hun waardoor we lang moesten wachten tot we alles compleet hadden.
3 maand later hadden we scheuren in het matras zitten in alle 2 dit was nog nooit voor gekomen en zouden ze zo snel mogelijk verhelpen.
tevens kraakte het bed en zouden ze dat ook direct maken.
zo gezegt zo gedaan.
6 weken wachten en nog niks gehoord dus ik ging bellen het was de nalevering wat niet goed was gegaan.
nog eens 2 weken gewacht en het was eindelijk binnen. afspraak gemaakt alles klaar gezet en wachten wachten meneer kwam niet opdagen,
volgende dag gebeld waar hij bleef, het was hem er helemaal bij in geschoten en zou die dag nog langs komen. om halv 8 afspraak gemaakt, wederom wachten het was halv 10 toen hij weer langs kwam en hij heeft geprobeert de problemen te verhelpen.
vanaf dat moment slapen wij op 2 verschillende matrassen waar hij van zegt dat het niet kan en dat het de zelfde matrassen zijn.
nu 8 weken geleden ben ik door de lattenbodem gezakt
weer een afspraak gemaakt waar hij niet kwam opdagen. dus heb hem thuis opgezocht en zei dat hij het was vergeten en dat het nooit eerder gebeurt was bij geen 1 van zijn klanten. dus eindelijk bij ons thuis was zijn conclusie dat het
natuurlijk nog nooit eerder was gebeurt en zouden ze dat zo snel mogelijk oplossen oorzaak volgens hem was het dat er te weinig steun onder het bed zat wel geschikt voor electrische bodem maar eigenlijk niet voor normale bodem
verder zou het toch maar een andere matras er bij halen na enig aandringen. en een extra dwarsbalk maken en iets doen wederom aan het kraken.
tot op de dag van vandaag heb ik nogsteeds niks gehoord.
help mij wat kan ik hier aan doen want ik begin er wel aardig zat van te worden het was geen goedkoop bed +- 2600 euro
ik heb in september 2009 een bed gekocht van de wida
we hadden al wat leverings problemen met hun waardoor we lang moesten wachten tot we alles compleet hadden.
3 maand later hadden we scheuren in het matras zitten in alle 2 dit was nog nooit voor gekomen en zouden ze zo snel mogelijk verhelpen.
tevens kraakte het bed en zouden ze dat ook direct maken.
zo gezegt zo gedaan.
6 weken wachten en nog niks gehoord dus ik ging bellen het was de nalevering wat niet goed was gegaan.
nog eens 2 weken gewacht en het was eindelijk binnen. afspraak gemaakt alles klaar gezet en wachten wachten meneer kwam niet opdagen,
volgende dag gebeld waar hij bleef, het was hem er helemaal bij in geschoten en zou die dag nog langs komen. om halv 8 afspraak gemaakt, wederom wachten het was halv 10 toen hij weer langs kwam en hij heeft geprobeert de problemen te verhelpen.
vanaf dat moment slapen wij op 2 verschillende matrassen waar hij van zegt dat het niet kan en dat het de zelfde matrassen zijn.
nu 8 weken geleden ben ik door de lattenbodem gezakt
weer een afspraak gemaakt waar hij niet kwam opdagen. dus heb hem thuis opgezocht en zei dat hij het was vergeten en dat het nooit eerder gebeurt was bij geen 1 van zijn klanten. dus eindelijk bij ons thuis was zijn conclusie dat het
natuurlijk nog nooit eerder was gebeurt en zouden ze dat zo snel mogelijk oplossen oorzaak volgens hem was het dat er te weinig steun onder het bed zat wel geschikt voor electrische bodem maar eigenlijk niet voor normale bodem
verder zou het toch maar een andere matras er bij halen na enig aandringen. en een extra dwarsbalk maken en iets doen wederom aan het kraken.
tot op de dag van vandaag heb ik nogsteeds niks gehoord.
help mij wat kan ik hier aan doen want ik begin er wel aardig zat van te worden het was geen goedkoop bed +- 2600 euro