Pagina 1 van 1

afmelden dienste future target / target media

Geplaatst: 13 okt 2011 19:54
door buiksloot
Hoi,

Ik krijg al twee maanden niet te traceren kostenposten op mijn telefoonrekening (Vodafone) vermeld: allen vallen onder Future Target BV, en de omschrijving is 241 WAP Payment en 241 payinfo.mobi. Elke keer wordt er 6,303 euro in rekening gebracht. Ik weet echt niet wat ik hiervoor krijg en vooral: wat ik moet doen om deze diensten te blokkeren. Ik wil hier echt graag van af!

Vodafone heeft voor mij via http://www.smsdienstenfilter.nl alle betaalde sms diensten geblokkeerd, (per 20 september jl) echter op de factuur van deze maand staan opnieuw dezelfde kosten en vermeldingen!

Via http://www.payinfo.mobi.nl kom ik ook niet verder, ze herkennen mijn nummer niet en aangezien mijn sms diensten zijn geblokkeerd kunnen ze me ook geen toegangscode sms-en. Via http://www.mijnmobielebetalingen.mobi loop ik tegen hetzelfde probleem aan!

Wie o wie weet raad? Alle tips en reacties meer dan welkom!
Dank alvast,
:P

Re: afmelden dienste future target / target media

Geplaatst: 17 okt 2011 15:03
door JeroenWeb
Beste Buiksloot

Ik ken deze diensten toevallig vrij goed, en de betalingen voor deze dienst betreffen een abonnement dat via het mobiele internet is aangegaan.

- het uitgeschrijven voor deze dienst zou inderdaad moeten werken door met de mobiele-wapbrowser naar http://www.payinfo.mobi te gaan.
- indien je dit via je WAP browser met VodafoneLive APN doet dan zou je direct al je lopende abonnementen en betalingen kunnen zien en je daar afmelden.

- Het kan inderdaad zo zijn dat je niet herkent wordt (doordat je bijvoorbeeld via WIFI gaat), en dan zou je na intypen van je 06nummer een pincode moeten ontvangen.
- deze zou niet tegengehouden moeten worden door het SMSdienstenfilter, maar ik zal dat persoonlijk even doorsturen naar de platformaanbieder van Payinfo.nl en indien nodig laten oplossen.

Indien je wilt kan Vodafone dit internet-abonnement ook voor je stopzetten door contact op te nemen met aanbieder van deze dienst ( FutureTarget).
Het beste kun je dan even van http://www.vodafone.nl/smsklacht even een mailtje sturen met daarin je telefoonnummer, en de vermelding dat je je je wilt afmelden voor de diensten van FutureTarget.

Hopelijk is het bovenstaande duidelijk, en helpt dit je om van de diensten af te komen, zo niet dan hoor ik het graag.

mvg
JeroenWeb

Re: afmelden dienste future target / target media

Geplaatst: 29 aug 2012 11:44
door jan25td
Beste Jeroen Web
Ik ben helaas tegen dezelfde problemen aangelopen als de heer/mevrouw buiksloot
zou je voor mij ook iets kunnen betekenen. ik heb inmiddels wel een klacht neergelegt bij vodafone Klantenservice maaar helaas antwoord is er nog niet

Re: afmelden dienste future target / target media

Geplaatst: 24 jul 2013 22:42
door suzannekeer
Beste Jeroen,

ook ik kreeg kosten via mijn vodafone abonnement van gogogy en future target.
Ik hoop dat ik me net dankzij jou goede en duidelijke uitleg heb kunnen afmelden hiervoor.
Dank je wel!

Groet Suzanne

Re: afmelden dienste future target / target media

Geplaatst: 25 feb 2014 21:14
door josedevogel
Ik krijg al twee maanden niet te traceren kostenposten op mijn telefoonrekening (Vodafone) vermeld: allen vallen onder Future Target BV, en de omschrijving is 241 WAP Payment en 241 payinfo.mobi. Ik heb nog nooit gehoord van Future Target BV. Ik krijg nu een rekening van Vodafone met extra kosten van dit bedrijf. Wat moet ik doen?

[email protected]

Re: afmelden dienste future target / target media

Geplaatst: 25 feb 2014 22:24
door bokkel
Ik zou tegen Voda zeggen dat je niet met die factuur akkoord gaat en dat ze je een gecorrigeerde mogen sturen.

Re: afmelden dienste future target / target media

Geplaatst: 16 apr 2014 14:21
door sonja1969
Ik heb de facturen uitgeprint en zag nu pas dat er bedragen worden afgeschreven voor Future Target BV
Ik heb Vodafone hierover gebeld en zij gaven aan dat je dan je eigen ergens onbewust hebt aangemeld voor een dienst. Op de facturen van februari maart april is mij op gevallen dat de diensten alle op een zaterdag worden gedaan met dezelfde tijden 07:10 of 07:06 met de omschrijving xs1.mobi/827
Maar het gekke is nog als ik de factuur bekijk met de data verkeer internet zie je duidelijk geen datum en tijd ertussen staan met de internetactiviteit op die betreffende datum. Dus Vodafone zou dit dus kunnen controleren of de klant hiervan gebruik heeft gemaakt. Ik vind dat Vodafone hiervoor verantwoordelijk !!! Zag vandaag pas de regen met klachten hierover waarom is hier nog niks mee gedaan !!!

Re: afmelden dienste future target / target media

Geplaatst: 08 mei 2014 17:13
door Herwin1973
Bij is hetzelfde gebeurt. Sinds begin dit jaar wordt er 5 euro per week (incl BTW) in rekening gebracht voor diensten waar ik niet om heb gevraagd en ook niet wenselijk vindt. Onderzoek leerde dat het gaat om App-inspector. Die helpt je zoeken naar apps in de playstore. Wat een onzin is dat!
Nu maak ik geen gebruik van het mobiele netwerk voor mijn dataverkeer. Dus dat verbaasd mij nog veel meer! Vodafone zegt inderdaad niets te kunnen doen, maar ik vraag het mij toch af.

Alles wat je kunt vinden over klachten geven mij het idee dat hier enorm veel geld in omgaat. Mensen betalen blijkbaar voor diensten die ze niet gevraagd hebben en komen er in een laat stadium achter. Dit is crimineel gedrag!

Re: afmelden dienste future target / target media

Geplaatst: 18 jul 2014 23:02
door KenO
Een terugkerend probleem! Al 2maanden wordt een bedrag geeist voor een ongewenst internet abonnement. De details van de zogenaamd vrijwillige aankopen toon ik hier zodat er wat kan worden gedaan. Vodafone zegt niets te kunnen doen behalve de diensten te blokeren. Ze gaven aan dat via payinfo.nl zelf de mobiele internet betalingen ook moeten worden stopgezet. Maar afmelden schijnt onmogelijk te zijn! Ik ben erachter gekomen dat de betaling een hernieuwd abonnement betreft op een pornosite.
Schijnbaar wordt steeds op dezelfde tijdstippen, soms 2x per dag, een bedrag van 5€ afgeschreven hiervoor.

Gevolg op de specificatie van juni 2014:
Content (aankopen via mobiel internet)
Overige content - details op http://www.payinfo.nl €95,04 2 1 %

Gevolg op de specificatie van juli 2014:
Content (aankopen via mobiel internet)
Overige content - details op http://www.payinfo.nl €140,49 2 1 %

Vodafone specificatie betreffende dienst/abonnement:
21.06.2014 00:05 Future Target BV GeileTravoSletjes.co €4,132
21.06.2014 19:36 Future Target BV ero247.mobi/3373 €4,132
22.06.2014 00:05 Future Target BV GeileTravoSletjes.co €4,132
etc.!

Details via payinfo.nl:

Betaling inzake geiletravosletjes.co
Prijs: €5,00
Transactiedatum: 12-07-2014 00:00
Soort transactie: Abonnement vernieuwd
Website dienst: http://geiletravosletjes.co
Aanbieder: Mr Media Ltd
Website aanbieder: http://geiletravosletjes.co
Helpdesk aanbieder: [email protected]
Betaalplatform: TargetMedia

En ook:

Betaling inzake Barely 18 videos Videos
Prijs: €5,00
Transactiedatum: 28-06-2014 19:31
Soort transactie: Abonnement vernieuwd
Website dienst: http://ero247.mobi/3373
Aanbieder: Odori Tech Ltd
Website aanbieder: http://ero247.mobi/3373
Helpdesk aanbieder: [email protected]
Betaalplatform: TargetMedia

Nergens heb ik een oplossing gevonden tegen deze oplichting, dus ook weer dezelfde vraag om advies, raad en hulp om het geld terug te krijgen!
Nogmaals gaan wij bij Vodafone klagen, maar wij hopen dat er al een zaak is gestart.
Zo niet, is dat niet eens tijd??

Re: afmelden dienste future target / target media

Geplaatst: 04 sep 2014 14:40
door jud
Helemaal gek wordt ik ervan....heb alle ongevraagde diensten van april 2014 t/m juli 2014 (content aankopen) op laten zeggen in de Vodafonewinkel en nog is er in augustus weer € 16,53 afgeschreven voor deze niet verklaarbare diensten. Dit geintje heeft me al €111,57 gekost!!!
Vanmiddag weer maar eens naar Vodafone...wordt vervolgd!
Heeft iemand inmiddels een definitieve oplossing???