eerst wehkamp.nl maar voor ons als laatste
Geplaatst: 13 okt 2011 23:01
Vorige week donderdag hebben wij bij wehkamp een computer besteld, wij hadden deze nodig voor ons bedrijf en omdat wehkamp vermelde dat als je 's avonds voor 22 uur besteld het artikel de volgende dag in huis hebt, wel nog even voor de zekerheid gebeld of dat echt ging lukken en dat was geen probleem.
Vrijdag werd alleen de computer niet geleverd en wij gebeld toen werd ons verteld dat wij even moesten afwachten en dat hij zeker kwam, na later tegen de avond weer gebeld te hebben bleek dat zei hem niet hadden verstuurd omdat wij voor een acceptgiro betaling hadden gekozen en ze eerst een vragenbrief naar ons toe gingen sturen, alleen wij hebben toen verteld dat dit te lang ging duren omdat we de computer vorig weekend al nodig hadden.
Toen is ons verteld dat wij hem die vrijdag dan beter opnieuw konden bestellen en direct per ideal betalen, dit hebben wij gedaan, de computer zou dan de volgende dag bezorgd worden, helaas werd deze zaterdag niet bezorgd,
wij op maandag weer bellen en de computer zou dan die dag komen, aan het eind van de dag weer geen computer..
Ik zal het verhaal verders niet te lang maken maar inmiddels is het Donderdag en wachten wij nog steeds op een computer die binnen een dag geleverd zou worden, tot nu toe hebben wij veertien keer een medewerker van wehkamp gesproken en de één maakt het nog gekker als de andere, de één verteld dat hij drie keer is opgestuurd en drie keer is kwijt geraakt, de ander verteld dat wij rustig af moeten wachten en nog weer een andere maakt het helemaal mooi, die verteld dat het uit handen is gegeven aan de afdeling fraude (ze noemen hun klanten dus fraudeurs)
Het treurige is ook dat de klantenservice niet voor een oplossing kan zorgen en ze zeggen van gewoon blijven wachten, maar ik ben mijn geld kwijt en heb ook nog eens geen computer, van de klanten service per mail ene Ellen Boone word je helemaal niks wijzer want zei stuurt alleen standaard mails, vanmiddag reageerde ze als volgt op mijn klacht:
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij bieden u onze excuses aan voor de late reactie. Volgens onze gegevens is de kwestie inmiddels opgelost.
Met vriendelijke groet,
Namens
Ellen Boone
Hoofd Klantenservice
Wehkamp.nl
Wat moet ik hiermee want het is nog steeds niet opgelost en mijn bestelling is nog niet in huis en zelfs niet eens verstuurd door wehkamp, de volgende keer rij ik weer lekker naar bcc en neem de computer binnen vijf minuten mee naar huis,
ohja frits pieters van wehkamp die hier steeds op het forum zit reageerd ook niet op mijn mail..
Een bedrijf staat met goed personeel en een goede service, hun roepen eerst wehkamp.nl op tv maar voor mij echt als laatste wehkamp.nl
met vriendelijke groeten: John
Vrijdag werd alleen de computer niet geleverd en wij gebeld toen werd ons verteld dat wij even moesten afwachten en dat hij zeker kwam, na later tegen de avond weer gebeld te hebben bleek dat zei hem niet hadden verstuurd omdat wij voor een acceptgiro betaling hadden gekozen en ze eerst een vragenbrief naar ons toe gingen sturen, alleen wij hebben toen verteld dat dit te lang ging duren omdat we de computer vorig weekend al nodig hadden.
Toen is ons verteld dat wij hem die vrijdag dan beter opnieuw konden bestellen en direct per ideal betalen, dit hebben wij gedaan, de computer zou dan de volgende dag bezorgd worden, helaas werd deze zaterdag niet bezorgd,
wij op maandag weer bellen en de computer zou dan die dag komen, aan het eind van de dag weer geen computer..
Ik zal het verhaal verders niet te lang maken maar inmiddels is het Donderdag en wachten wij nog steeds op een computer die binnen een dag geleverd zou worden, tot nu toe hebben wij veertien keer een medewerker van wehkamp gesproken en de één maakt het nog gekker als de andere, de één verteld dat hij drie keer is opgestuurd en drie keer is kwijt geraakt, de ander verteld dat wij rustig af moeten wachten en nog weer een andere maakt het helemaal mooi, die verteld dat het uit handen is gegeven aan de afdeling fraude (ze noemen hun klanten dus fraudeurs)
Het treurige is ook dat de klantenservice niet voor een oplossing kan zorgen en ze zeggen van gewoon blijven wachten, maar ik ben mijn geld kwijt en heb ook nog eens geen computer, van de klanten service per mail ene Ellen Boone word je helemaal niks wijzer want zei stuurt alleen standaard mails, vanmiddag reageerde ze als volgt op mijn klacht:
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij bieden u onze excuses aan voor de late reactie. Volgens onze gegevens is de kwestie inmiddels opgelost.
Met vriendelijke groet,
Namens
Ellen Boone
Hoofd Klantenservice
Wehkamp.nl
Wat moet ik hiermee want het is nog steeds niet opgelost en mijn bestelling is nog niet in huis en zelfs niet eens verstuurd door wehkamp, de volgende keer rij ik weer lekker naar bcc en neem de computer binnen vijf minuten mee naar huis,
ohja frits pieters van wehkamp die hier steeds op het forum zit reageerd ook niet op mijn mail..
Een bedrijf staat met goed personeel en een goede service, hun roepen eerst wehkamp.nl op tv maar voor mij echt als laatste wehkamp.nl
met vriendelijke groeten: John