LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN BelZakelijk pakket 25 + ISDN opzegger krijgt schop nà!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Leolo

KPN BelZakelijk pakket 25 + ISDN opzegger krijgt schop nà!

Ongelezen bericht door Leolo »

Aangezien de nota's BelZakelijk elke 2 maanden nooit onder de 150€ uitkwamen en ik genoodzaakt ben te bezuinigen was het voordeel over te stappen op 'UPC onbeperkt bellen met nummerbehoud'. Opzegging KPN heb ik in augustus jl. via UPC gedaan en de ISDN is in september afgesloten. UPC werkt naar behoren voor 20% van de belkosten die KPN rekent, geslaagd bezuinigd dus. Krijg ik op 13 oktober de slotnota in de bus van KPN, alles wat nog gebeld is in de periode gespecificeerd, dat is terecht en dan onderaan 'Diversen', (slik!!) 'Kosten n.a.v. opzegtermijn' €403,29. Pas na telefonisch contact (ook inkomsten KPN 10€ct/min) krijg ik te horen dat dit de 10 maanden ISDN kosten zijn die tot mei 2012 betaald moeten worden! Nee meneer, voor bespreking hiervan kunt u ons niet bellen maar schrijven op Postbus 90052, 52000 HD den Bosch. Tijd voor actie dus, :?: Ik storneer onmiddellijk de afschrijving en laat KPN het document sturen waarop staat dat ik in mei destijds ben aangesloten, specificatie berekening van de €403,29 en waar de verplichting staat het jaar uit te dienen. Leveringsvoorwaarden geven weer : "U kunt het BelZakelijk Pakket op ieder moment beëindigen. Uw BelZakelijk Pakket wordt binnen 8 werkdagen beëindigd." Heeee, hoe hoe zit dat KPN??? Ronduit schofterig om zulke kosten zonder uitleg te factureren en zo kort op datum te posten dat reageren niet meer kan op de vervaldatum van 14 oktober!!! Niet te geloven, is dit strategie om onwetenden en 'laat maar zitten' geld uit de zak te kloppen? zou KPN gewoon alleen degenen die reageren ‘Diversen’ de meerkosten weer terugdraaien??? Als het in de factuur staat maar niet in de voorwaarden denk ik van wel. Heeft u dit ook aan de hand?, vraag dan precies zoals ik schriftelijke bevestiging op alle hier genoemde punten dmv een aangetekend schrijven. Ik laat weten wat ik heb bereikt, doet u dat ook. Mogelijk kunnen wij opzeggers een vuist maken tegen deze oplichtingspraktijk van KPN!!!

cootje_cjj

Re: KPN BelZakelijk pakket 25 + ISDN opzegger krijgt schop nà!

Ongelezen bericht door cootje_cjj »

Hai Leolo,
hoe is het afgelopen? Mijn ouders zitten nu in hetzelfde schuitje. E395,- omdat hun abonnement nog tot dec 2012 zou moeten lopen...

Gesloten