| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Internet
KPN Internet
Beste mensen, 15 dec 2010 ben ik overgestapt van de KPN naar Ziggo alles in een. Ziggo heeft alles voor mij geregeld opgezegd , en ik kreeg van de KPN een brief dat ze het betreurden dat ik was overgestapt maar als mij het niet beviel dan kon ik zo weer naar hun KPN terug. Oke ook heb ik nog het laatste bedrag dat ik verschudigd was begin febr aan KPN overgemaakt. Tot mijn grote verbazing werd er in mrt 2011 33.95 van mijn rekening afgeschreven voor internet, ik heb de KPN gebeld dat dat niet juist was, waarop ze antwoorden klopt u bent niet meer bij ons en KPN zou een evt restitutie eindafrekening van 41.00 euro naar mijn overmaken, dat is ook gebeurt, dus ik dacht nu ben ik van de KPN af. Maar tot op heden wordt er steeds elke maand vanaf mrt t/m heden elke maand een bedrag van 33.95 euro afgeschreven, dat ik steeds weer laat storneren, ook heb ik KPN begin aug jl een intrekking machtiging gestuurd maar tot op heden doen ze er niets aan. Wel kreeg ik een brief dat ik per 11 okt jl geen diensten meer van de KPN kon verwachten en ze mij af zouden afsluiten van de KPN diensten. Dat kan natuurlijk niet want ik zit bij ziggo. Kortom na vele telefoontjes om de twee maand en maar wachten wachten aan de telefoon zou het opgelost worden maar ze blijven maar afschrijven en ik maar storneren. (ook krijg je mensen aan de telefoon van KPN die amper weten niet waar je het over hebt). Een grote grote ergenis die KPN. Mijn vraag wat kan ik hieraan nog verder doen, ik ben het zo zat
Re: KPN Internet
Naar je bank gaan en een selectieve blokkade voor kpn aanvragen.
Kunnen ze niets meer afschrijven.
Kunnen ze niets meer afschrijven.