TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..
Geplaatst: 17 okt 2011 18:53
Mijn dochter heeft van haar Opa al een hele poos een mobiel abonnement voor te bellen en te smsen,
nu was haar mobieltje aan vervanging toe, en dus kocht ze een nieuwe met alles er op en er aan,...
WIFI ingesteld voor thuis en bij haar vriendinnen, en uitgelegd dat ze voorlopig alleen van WIFI gebruik kan maken.
Contact gehad met opa, en die gaf aan dat het abbo waarschijnlijk verlengt kon worden,
dus zo snel mogelijk een afspraak gemaakt om met z'n drieën naar de TELFORT winkel te gaan voor verlenging,
en een internet abbo. Affin alles uiteindelijk geregeld, krijgt die man een rekening van 780,- Euro's !!!
blijkt dat m'n dochter waarschijnlijk of helemaal niet over WIFI heeft gecommuniceerd,
maar over het netwerk van TELFORT... Geen enkele melding van extreem data gebruik, geen SMS of waarschuwing,
nee,... een factuur voor datagebruik van 0,50 euro cent per MB dit betekent dat ze gewoon 50 X ZOVEEL EURO'S rekenen
per MB buiten een bundel,... nou ehhh eerlijk gezegd ken ik maar weinig mensen die met overwerk 50 X hun reguliere loon verdienen,...
Dit geeft me toch wel een vreemd gevoel over de mobiele telecom sector....
Maar ja, opa heeft zijn geld terug gevorderd, auto incasso's stop gezet, en is in de kelder gekropen....
Nog contact gehad met TELFORT, alles uitgelegd,.. veel begrip, medewerker vond het ook verschrikkelijk,
maar kon weinig betekenen,.. (Bel je naar een klantenservice voor een oplossing, het enige wat ze kunnen zeggen is tja,
vervelend zo'n hoge rekening, maar ik kan er niks aan doen...) Is er überhaupt iemand bij TELFORT die hier wel iets aan kan doen,...
Het moet toch zo zijn dat je een melding of waarschuwing krijgt bij het gebruiken van een nieuwe dienst,..
Of in ieder geval een waarschuwing bij een rekening die 10 of 20 X HOGER IS DAN DE MAANDELIJKSE FACTUUR???
Ik hoop dat hier een passende oplossing voor komt, want hierdoor zitten momenteel twee gezinnen behoorlijk in de stress.....!!!!
Vriendelijke groet,
Werner
nu was haar mobieltje aan vervanging toe, en dus kocht ze een nieuwe met alles er op en er aan,...
WIFI ingesteld voor thuis en bij haar vriendinnen, en uitgelegd dat ze voorlopig alleen van WIFI gebruik kan maken.
Contact gehad met opa, en die gaf aan dat het abbo waarschijnlijk verlengt kon worden,
dus zo snel mogelijk een afspraak gemaakt om met z'n drieën naar de TELFORT winkel te gaan voor verlenging,
en een internet abbo. Affin alles uiteindelijk geregeld, krijgt die man een rekening van 780,- Euro's !!!
blijkt dat m'n dochter waarschijnlijk of helemaal niet over WIFI heeft gecommuniceerd,
maar over het netwerk van TELFORT... Geen enkele melding van extreem data gebruik, geen SMS of waarschuwing,
nee,... een factuur voor datagebruik van 0,50 euro cent per MB dit betekent dat ze gewoon 50 X ZOVEEL EURO'S rekenen
per MB buiten een bundel,... nou ehhh eerlijk gezegd ken ik maar weinig mensen die met overwerk 50 X hun reguliere loon verdienen,...
Dit geeft me toch wel een vreemd gevoel over de mobiele telecom sector....
Maar ja, opa heeft zijn geld terug gevorderd, auto incasso's stop gezet, en is in de kelder gekropen....
Nog contact gehad met TELFORT, alles uitgelegd,.. veel begrip, medewerker vond het ook verschrikkelijk,
maar kon weinig betekenen,.. (Bel je naar een klantenservice voor een oplossing, het enige wat ze kunnen zeggen is tja,
vervelend zo'n hoge rekening, maar ik kan er niks aan doen...) Is er überhaupt iemand bij TELFORT die hier wel iets aan kan doen,...
Het moet toch zo zijn dat je een melding of waarschuwing krijgt bij het gebruiken van een nieuwe dienst,..
Of in ieder geval een waarschuwing bij een rekening die 10 of 20 X HOGER IS DAN DE MAANDELIJKSE FACTUUR???
Ik hoop dat hier een passende oplossing voor komt, want hierdoor zitten momenteel twee gezinnen behoorlijk in de stress.....!!!!
Vriendelijke groet,
Werner