LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 13 okt 2011 12:42
- Locatie: Leiden
TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..
Mijn dochter heeft van haar Opa al een hele poos een mobiel abonnement voor te bellen en te smsen,
nu was haar mobieltje aan vervanging toe, en dus kocht ze een nieuwe met alles er op en er aan,...
WIFI ingesteld voor thuis en bij haar vriendinnen, en uitgelegd dat ze voorlopig alleen van WIFI gebruik kan maken.
Contact gehad met opa, en die gaf aan dat het abbo waarschijnlijk verlengt kon worden,
dus zo snel mogelijk een afspraak gemaakt om met z'n drieën naar de TELFORT winkel te gaan voor verlenging,
en een internet abbo. Affin alles uiteindelijk geregeld, krijgt die man een rekening van 780,- Euro's !!!
blijkt dat m'n dochter waarschijnlijk of helemaal niet over WIFI heeft gecommuniceerd,
maar over het netwerk van TELFORT... Geen enkele melding van extreem data gebruik, geen SMS of waarschuwing,
nee,... een factuur voor datagebruik van 0,50 euro cent per MB dit betekent dat ze gewoon 50 X ZOVEEL EURO'S rekenen
per MB buiten een bundel,... nou ehhh eerlijk gezegd ken ik maar weinig mensen die met overwerk 50 X hun reguliere loon verdienen,...
Dit geeft me toch wel een vreemd gevoel over de mobiele telecom sector....
Maar ja, opa heeft zijn geld terug gevorderd, auto incasso's stop gezet, en is in de kelder gekropen....
Nog contact gehad met TELFORT, alles uitgelegd,.. veel begrip, medewerker vond het ook verschrikkelijk,
maar kon weinig betekenen,.. (Bel je naar een klantenservice voor een oplossing, het enige wat ze kunnen zeggen is tja,
vervelend zo'n hoge rekening, maar ik kan er niks aan doen...) Is er überhaupt iemand bij TELFORT die hier wel iets aan kan doen,...
Het moet toch zo zijn dat je een melding of waarschuwing krijgt bij het gebruiken van een nieuwe dienst,..
Of in ieder geval een waarschuwing bij een rekening die 10 of 20 X HOGER IS DAN DE MAANDELIJKSE FACTUUR???
Ik hoop dat hier een passende oplossing voor komt, want hierdoor zitten momenteel twee gezinnen behoorlijk in de stress.....!!!!
Vriendelijke groet,
Werner
nu was haar mobieltje aan vervanging toe, en dus kocht ze een nieuwe met alles er op en er aan,...
WIFI ingesteld voor thuis en bij haar vriendinnen, en uitgelegd dat ze voorlopig alleen van WIFI gebruik kan maken.
Contact gehad met opa, en die gaf aan dat het abbo waarschijnlijk verlengt kon worden,
dus zo snel mogelijk een afspraak gemaakt om met z'n drieën naar de TELFORT winkel te gaan voor verlenging,
en een internet abbo. Affin alles uiteindelijk geregeld, krijgt die man een rekening van 780,- Euro's !!!
blijkt dat m'n dochter waarschijnlijk of helemaal niet over WIFI heeft gecommuniceerd,
maar over het netwerk van TELFORT... Geen enkele melding van extreem data gebruik, geen SMS of waarschuwing,
nee,... een factuur voor datagebruik van 0,50 euro cent per MB dit betekent dat ze gewoon 50 X ZOVEEL EURO'S rekenen
per MB buiten een bundel,... nou ehhh eerlijk gezegd ken ik maar weinig mensen die met overwerk 50 X hun reguliere loon verdienen,...
Dit geeft me toch wel een vreemd gevoel over de mobiele telecom sector....
Maar ja, opa heeft zijn geld terug gevorderd, auto incasso's stop gezet, en is in de kelder gekropen....
Nog contact gehad met TELFORT, alles uitgelegd,.. veel begrip, medewerker vond het ook verschrikkelijk,
maar kon weinig betekenen,.. (Bel je naar een klantenservice voor een oplossing, het enige wat ze kunnen zeggen is tja,
vervelend zo'n hoge rekening, maar ik kan er niks aan doen...) Is er überhaupt iemand bij TELFORT die hier wel iets aan kan doen,...
Het moet toch zo zijn dat je een melding of waarschuwing krijgt bij het gebruiken van een nieuwe dienst,..
Of in ieder geval een waarschuwing bij een rekening die 10 of 20 X HOGER IS DAN DE MAANDELIJKSE FACTUUR???
Ik hoop dat hier een passende oplossing voor komt, want hierdoor zitten momenteel twee gezinnen behoorlijk in de stress.....!!!!
Vriendelijke groet,
Werner
-
- verified
- Berichten: 959
- Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..
Graag bekijk ik voor u wat de mogelijkheden zijn. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.
Laïla
Laïla
Re: TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..
Lijkt me een typische gebruikersfout maar u heeft gelijk, hier zou zeker een waarschuwing op z'n plaats geweest zijn van Telfort. Misschien was die er wel maar werd gemist?siconsolutions schreef: WIFI ingesteld voor thuis en bij haar vriendinnen, en uitgelegd dat ze voorlopig alleen van WIFI gebruik kan maken.
...
blijkt dat m'n dochter waarschijnlijk of helemaal niet over WIFI heeft gecommuniceerd,
maar over het netwerk van TELFORT...
I weet dat beide abonnementen van mijn kids maandelijks via het online verbruiksportal van Ben gechecked worden - door mij of door hun moeder - en dat bij overmatig gebruik meteen ingegrepen dient te worden. Dat geldt trouwens ook voor gespeksminuten en sms'jes buiten de bundel en uiteraard ook met internet verbruik.
Weet niet of Telfort ook zo'n portal heeft met up-to-date verbruiksinfo maar dat zou het overwegen waard zijn.
Laten we maar eens zien waar Telfort nu mee komt maar ik huil niet al bij voorbaat met de wolven mee. Eén zielig verhaal met opa's en kleindochters maakt nog géén telecom-zomer...
Re: TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..
Ja Telfort heeft ook zo'n portaal. Het is een gebruikersfout.
Ik zeg ga NOOIT internet voor je verlenging is ingegaan.
De internetbundel gaat pas in op de datum dat daadwerkelijk je oude abo afloopt en nieuwe (met internet) in gaat. Staat ook in de AV dat je TOT die tijd gewoon per MB betaald. Ik denk dat Telfort hier niets mee gaat doen.
Ik zeg ga NOOIT internet voor je verlenging is ingegaan.
De internetbundel gaat pas in op de datum dat daadwerkelijk je oude abo afloopt en nieuwe (met internet) in gaat. Staat ook in de AV dat je TOT die tijd gewoon per MB betaald. Ik denk dat Telfort hier niets mee gaat doen.
Re: TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..
Een nutsbedrijf zoals Telfort heeft zorgplicht. Buitensporig gebruik van de dienstverlening is een reden tot het geven van een waarschuwing. Laat telfort bewijzen dat ze die heeft verzonden. Zoniet dan heeft telfort niet aan haar zorgplicht gedaaan en kun je zeker een deel van de kosten terugvorderen.siconsolutions schreef:Mijn dochter heeft van haar Opa al een hele poos een mobiel abonnement voor te bellen en te smsen,
nu was haar mobieltje aan vervanging toe, en dus kocht ze een nieuwe met alles er op en er aan,...
WIFI ingesteld voor thuis en bij haar vriendinnen, en uitgelegd dat ze voorlopig alleen van WIFI gebruik kan maken.
Contact gehad met opa, en die gaf aan dat het abbo waarschijnlijk verlengt kon worden,
dus zo snel mogelijk een afspraak gemaakt om met z'n drieën naar de TELFORT winkel te gaan voor verlenging,
en een internet abbo. Affin alles uiteindelijk geregeld, krijgt die man een rekening van 780,- Euro's !!!
blijkt dat m'n dochter waarschijnlijk of helemaal niet over WIFI heeft gecommuniceerd,
maar over het netwerk van TELFORT... Geen enkele melding van extreem data gebruik, geen SMS of waarschuwing,
nee,... een factuur voor datagebruik van 0,50 euro cent per MB dit betekent dat ze gewoon 50 X ZOVEEL EURO'S rekenen
per MB buiten een bundel,... nou ehhh eerlijk gezegd ken ik maar weinig mensen die met overwerk 50 X hun reguliere loon verdienen,...
Dit geeft me toch wel een vreemd gevoel over de mobiele telecom sector....
Maar ja, opa heeft zijn geld terug gevorderd, auto incasso's stop gezet, en is in de kelder gekropen....
Nog contact gehad met TELFORT, alles uitgelegd,.. veel begrip, medewerker vond het ook verschrikkelijk,
maar kon weinig betekenen,.. (Bel je naar een klantenservice voor een oplossing, het enige wat ze kunnen zeggen is tja,
vervelend zo'n hoge rekening, maar ik kan er niks aan doen...) Is er überhaupt iemand bij TELFORT die hier wel iets aan kan doen,...
Het moet toch zo zijn dat je een melding of waarschuwing krijgt bij het gebruiken van een nieuwe dienst,..
Of in ieder geval een waarschuwing bij een rekening die 10 of 20 X HOGER IS DAN DE MAANDELIJKSE FACTUUR???
Ik hoop dat hier een passende oplossing voor komt, want hierdoor zitten momenteel twee gezinnen behoorlijk in de stress.....!!!!
Vriendelijke groet,
Werner
Die kosten zijn overigens zo hoog omdat je per mb betaald dus ook als je een email van 6 kb binnenkrijgt betaal je de volle mep.
Re: TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..
Telfort een nutsbedrijf?
Tuurlijk.....
Je kletst uit je nek. Als ik het goed begrijp moet UPC mij dus waarschuwen als ik na 2300 uur nog TV kijk?
Als je het goed vindt ga ik even in mijn luie stoel bijkomen van het lachen.
Tuurlijk.....
Je kletst uit je nek. Als ik het goed begrijp moet UPC mij dus waarschuwen als ik na 2300 uur nog TV kijk?
Als je het goed vindt ga ik even in mijn luie stoel bijkomen van het lachen.
Re: TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..
Tip voor iedereen die geen internet bundel heeft: Laat gprs/3G blokkeren!!!
Re: TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..
Nope, want dat kost je niks extra. Maar de zorgplicht voor telco's (inderdaad geen nutsbedrijf, daar heb je gelijk) is er weldegelijkdhc schreef:Telfort een nutsbedrijf?
Tuurlijk.....
Je kletst uit je nek. Als ik het goed begrijp moet UPC mij dus waarschuwen als ik na 2300 uur nog TV kijk?
Als je het goed vindt ga ik even in mijn luie stoel bijkomen van het lachen.
Re: TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..
Echter is de grens arbitrair en op geen enkele manier vastgelegd in wetgeving en/of voorwaarden.olaf79 schreef:Nope, want dat kost je niks extra. Maar de zorgplicht voor telco's (inderdaad geen nutsbedrijf, daar heb je gelijk) is er weldegelijkdhc schreef:Telfort een nutsbedrijf?
Tuurlijk.....
Je kletst uit je nek. Als ik het goed begrijp moet UPC mij dus waarschuwen als ik na 2300 uur nog TV kijk?
Als je het goed vindt ga ik even in mijn luie stoel bijkomen van het lachen.
Voor de een is 1000€ geen probleem, voor de ander 50€ wel. Waar moet de grens liggen, een x aantal keer gemiddeld gebruik? Van die klant, van alle klanten, van.... etc
Voor een ieder onmogelijk om dat continu te monitoren, nagenoeg onmogelijk om continu na te gaan denk ik.
Tevens doen nutsbedrijven zoiets ook niet volgens mij (om ze er toch bij te betrekken, als ik besluit veel meer energie te gebruiken dan mag dat, water net zo goed).
Re: TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..
Dat is echt niet zo moeilijk, als je flink boven de gemiddelde kosten van een soortgelijk abbo zit en of als je 1 maand opeens flink hoger zit dan de andere maanden gemiddeld. Over die flink kun je nog debatteren, misschien rond de 100% meer?GodsSon schreef:Echter is de grens arbitrair en op geen enkele manier vastgelegd in wetgeving en/of voorwaarden.olaf79 schreef:Nope, want dat kost je niks extra. Maar de zorgplicht voor telco's (inderdaad geen nutsbedrijf, daar heb je gelijk) is er weldegelijkdhc schreef:Telfort een nutsbedrijf?
Tuurlijk.....
Je kletst uit je nek. Als ik het goed begrijp moet UPC mij dus waarschuwen als ik na 2300 uur nog TV kijk?
Als je het goed vindt ga ik even in mijn luie stoel bijkomen van het lachen.
Voor de een is 1000€ geen probleem, voor de ander 50€ wel. Waar moet de grens liggen, een x aantal keer gemiddeld gebruik? Van die klant, van alle klanten, van.... etc
Voor een ieder onmogelijk om dat continu te monitoren, nagenoeg onmogelijk om continu na te gaan denk ik.
Tevens doen nutsbedrijven zoiets ook niet volgens mij (om ze er toch bij te betrekken, als ik besluit veel meer energie te gebruiken dan mag dat, water net zo goed).
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 13 okt 2011 12:42
- Locatie: Leiden
Re: TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..
Hmm,... ik schijn toch niet de enige te zijn met dit probleem...
http://www.nu.nl/internet/2656700/waars ... osten.html
Ik ben blij dat er wat aan gedaan gaat worden....
Alleen jammer dat TELFORT Klachtencommissie Mobiel (wel belooft), maar nog geen contact met mij op genomen heeft..
we wachten af....
http://www.nu.nl/internet/2656700/waars ... osten.html
Ik ben blij dat er wat aan gedaan gaat worden....
Alleen jammer dat TELFORT Klachtencommissie Mobiel (wel belooft), maar nog geen contact met mij op genomen heeft..
we wachten af....
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 13 okt 2011 12:42
- Locatie: Leiden
Re: TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..
En weer een artikeltje over buitensporige kosten mobiel data gebruik,...
Het leeft wel erg op dit moment,... Zal er dan toch iets.....????
http://www.nu.nl/internet/2658728/consu ... osten.html
http://www.consumentenbond.nl/campagnes ... bonnement/
Pffff.....
Dat is waar het mij nou om gaat,... 50 tot 100 X de reguliere prijs factureren VOOR HET ZELFDE PRODUCT...(boeven zijn 't)
En gast,... wacht maar tot het jou overkomt, dan piep je wel anders...
Tip van flip: kijk uit met google+ die gaat al je 5 M pixel Foto's a 2MB of meer naar je webspace verzenden......
(Ja, ik weet dat je daar toestemming voor moet geven, maar als je een app installeerd,
druk je toch ook gewoon op JA, ACCORD, JA, JA, ENTER en START enzo..)
Groet....
Het leeft wel erg op dit moment,... Zal er dan toch iets.....????
http://www.nu.nl/internet/2658728/consu ... osten.html
http://www.consumentenbond.nl/campagnes ... bonnement/
Pffff.....
Dat is waar het mij nou om gaat,... 50 tot 100 X de reguliere prijs factureren VOOR HET ZELFDE PRODUCT...(boeven zijn 't)
En gast,... wacht maar tot het jou overkomt, dan piep je wel anders...
Tip van flip: kijk uit met google+ die gaat al je 5 M pixel Foto's a 2MB of meer naar je webspace verzenden......
(Ja, ik weet dat je daar toestemming voor moet geven, maar als je een app installeerd,
druk je toch ook gewoon op JA, ACCORD, JA, JA, ENTER en START enzo..)
Groet....
Re: TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..
Als mensen eens een keer de contracten en de informatie van de provider zouden lezen, dan was die ellende niet nodig geweest.
Maar ja, hoe krijg je mensen aan het lezen?
Mensen hebben een eigen verantwoordelijkheid, maar als de die zelf niet nemen......
Maar ja, hoe krijg je mensen aan het lezen?
Mensen hebben een eigen verantwoordelijkheid, maar als de die zelf niet nemen......
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 13 okt 2011 12:42
- Locatie: Leiden
Re: TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..
Natuurlijk,.... Alsof jij 12 A4-tjes priegel tekst eerst uitgebreid gaat doornemen in een propvolle winkel...!!!BBCS schreef:Als mensen eens een keer de contracten en de informatie van de provider zouden lezen, dan was die ellende niet nodig geweest.
Maar ja, hoe krijg je mensen aan het lezen?
Mensen hebben een eigen verantwoordelijkheid, maar als de die zelf niet nemen......
We sluiten een abonnement af om te bellen, niet om te lezen, dan ga ik wel naar een boekenwinkel.
Die contracten van tegenwoordig bevatten veel te veel bla bla tekst en onduidelijkheden.
Zitten vol met addertjes en uitsluitingen, als je klanten wil, en wilt behouden, moet je eenvoudig en duidelijk zijn,
en niet eerst lokken met goedkoop, goedkoper, goedkoopst, en daarna een poot uit draaien, zo werkt het niet...
Re: TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..
En bedrijven hebben geen verantwoordelijkheid en zorgplicht?BBCS schreef:Mensen hebben een eigen verantwoordelijkheid, maar als de die zelf niet nemen......
Feit is dat telefonieproviders dit soort problemen redelijk makkelijk en structureel zouden kunnen voorkomen.
-
- Berichten: 445
- Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46
Re: TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..
Echter is de grens arbitrair en op geen enkele manier vastgelegd in wetgeving en/of voorwaarden.
Voor de een is 1000€ geen probleem, voor de ander 50€ wel. Waar moet de grens liggen, een x aantal keer gemiddeld gebruik? Van die klant, van alle klanten, van.... etc
Voor een ieder onmogelijk om dat continu te monitoren, nagenoeg onmogelijk om continu na te gaan denk ik.
Tevens doen nutsbedrijven zoiets ook niet volgens mij (om ze er toch bij te betrekken, als ik besluit veel meer energie te gebruiken dan mag dat, water net zo goed).
1000euro gaat nog
ik heb er een van 8000 euro van de kpn voor een maand internet
zit ik zeker in een hogere klasse dan jullie
Voor de een is 1000€ geen probleem, voor de ander 50€ wel. Waar moet de grens liggen, een x aantal keer gemiddeld gebruik? Van die klant, van alle klanten, van.... etc
Voor een ieder onmogelijk om dat continu te monitoren, nagenoeg onmogelijk om continu na te gaan denk ik.
Tevens doen nutsbedrijven zoiets ook niet volgens mij (om ze er toch bij te betrekken, als ik besluit veel meer energie te gebruiken dan mag dat, water net zo goed).
1000euro gaat nog
ik heb er een van 8000 euro van de kpn voor een maand internet
zit ik zeker in een hogere klasse dan jullie
Re: TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..
Wat is je punt?piet jagers schreef:Voor de een is 1000€ geen probleem, voor de ander 50€ wel. Waar moet de grens liggen, een x aantal keer gemiddeld gebruik? Van die klant, van alle klanten, van.... etc
Dat omdat jij geen oplossing kunt bedenken, we maar helemaal niks moeten doen?
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 13 okt 2011 12:42
- Locatie: Leiden
Re: TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..
Als inderdaad je rekening ineens 5 x hoger is dan je gemiddelde, mag er van mij wel een belletje (SMSje) rinkelen...piet jagers schreef: Voor de een is 1000€ geen probleem, voor de ander 50€ wel. Waar moet de grens liggen, een x aantal keer gemiddeld gebruik? Van die klant, van alle klanten, van.... etc
Alles wordt continu gemonitord, geïnspecteerd en opgeslagen,.. Dan moet het toch eenvoudig zijn om dit te realiseren...Voor een ieder onmogelijk om dat continu te monitoren, nagenoeg onmogelijk om continu na te gaan denk ik.
Als je verbruik continue extreem hoog is, krijg je wel een schrijven hoor...Tevens doen nutsbedrijven zoiets ook niet volgens mij (om ze er toch bij te betrekken, als ik besluit veel meer energie te gebruiken dan mag dat, water net zo goed).
BTW voor een KWH elektra, kuub gas of water betaal je gewoon het zelfde tarief..!!
Gaap,... en trots dat ie er op is.... Dit slaat werkelijk nergens op....1000euro gaat nog
ik heb er een van 8000 euro van de kpn voor een maand internet
zit ik zeker in een hogere klasse dan jullie
Groet..
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 13 okt 2011 12:42
- Locatie: Leiden
Re: TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..
Alles bekend gemaakt, krijg ik op 21 October een mailtje van de EscalatieBackofficeTelfort webcare schreef:Graag bekijk ik voor u wat de mogelijkheden zijn. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.
Laïla
"Wij zouden graag telefonisch contact met u opnemen omtrent het bericht dat U onlangs op internet heeft geplaatst, over de hoge gebruikskosten door mobiel internet op het abonnement van uw dochter...."
Die zelfde dag m'n nummer nog door gemaild, en maar wachten.... wachten.... wachten....
Heee,... Post... 31 October
Terugboeking auto incasso (Tjah,.. gek he..) Openstaande factuur a €780,-
Of ik dit even direct wil betalen... als dit niet gebeurt voor 7 November hebben wij het recht uw mobiele nummer(S) te blokkeren...
De afsluitkosten a € 12,50 per mobiel nummer zijn voor uw rekening...
GvD... ik heb nog Twee nummers lopen bij TELFORT als ze die maar niet...
Waar blijft trouwens dat telefonische contact,... tijd begint te dringen, zelf maar even bellen...
3 November
Dit gesprek kost u 10 cpm,.. belt u voor ... toets 1 belt u voor .. toets...bla bla bla...
afin 5 minuten verder en ja hoor contact...
Hmm,.. nee, kan er helemaal niets van terug vinden wat gek....
gaan we alsnog een klacht aan maken...
Word ik dan wel afgesloten op 7 november???
Neee,.. zolang de klacht loopt hoeft u niet te betalen!!!
Weet u dat zeker?? "Ja hoor, anders noteert u mijn naam er maar bij..."
Maar er staat dat alle nummers worden afgesloten,..."hmm, ik ga het toch nog even navragen voor u bij incasso." "een moment..."
Hmm, sorry meneer, maar ik sta in de wacht bij incasso, dus het kan nog even duren.
Tja, daar zit ik niet op te wachten, kunt u mij garanderen dat ik niet word afgesloten? "Ja hoor op het moment dat er een klacht loopt worden de betalingen stil gelegd, maar voor de zekerheid wil ik het nog even voor u navragen, maar ik sta nog steeds in de wacht"...
"Meneer, ik heb even contact gehad, maar... de betalingen lopen gewoon door, en als u niet alle rekeningen betaald word u afgesloten" "U moet bij incasso uitstel van betaling aanvragen,.. zodat u niet afgesloten wordt."
Ja, maar ik wil geen uitstel, ik wil wel betalen, maar een bedrag dat in verhouding staat met een internet bundel...DUS NIET 50x ZOVEEL....
"Meneer ik ga de klacht doorzetten, en voor de rest kan ik u niets toezeggen.."
Maar mevrouw, u bent toch een klantenservice,.. "Euhh, ja..." "Maar ik kan verder niets voor u doen, ik kan u doorverbinden met incasso zodat u uitstel kan aanvragen.."
Ik wil geen uitstel, ik wil betalen,... maar wel een bedrag dat in verhouding staat met het tarief als in een bundel,.. het is toch het zelfde internet...!!
Nou ja, heb er maar een einde aan gebreid, kwam toch niet veel verder... en btw zat al weer 45 minuten aan de lijn a 00,10€ cpm
Klacht is in ieder geval nu wél in behandeling...
Re: TELFORT "GOEDKOPER. DUS LEUKER." ..Maar dit is niet leuk..
Hoi Allemaal,
Ik wil graag reageren op de casus van siconsloutions (werner) een factuur van telefort 780 euro.
Ik zou graag willen weten hoe het afgelopen is met het factuur en/of Telfort het kwijtgescholden heeft.
Ik zit namelijk in hetzelfde schuitje. Ik heb namelijk voor mijn dochter van 10 jaar een abonnement afgesloten van 10 euro per maand ( 200 belminuten en max 25 sms bundel) en GEEN internetfaciliteiten, daar ik thuis die faciliteiten heb.
Vorige maand werden wij geconfronteerd met een factuur van bijna 1800 euro en dat is automatisch van mijn rekening afgeboekt. Resterende internetkosten van 600 euro is nog onderweg.
Ik heb een directie klacht ingediend bij de telfort, hoe dit in godsnaam mogelijk is, terwijl wij elke maand niet meer dan 10 euro aan abonnement kosten betalen.
Mijn klacht is bijna een maand inbehandeling. De klantenservice komt met een voorstel van 30 euro, coulanceregeling. Het is echt triest dat zo'n maatschappij als Telfort 30 euro durft aan te bieden..
Ik heb mijn rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld.
Ik was benieuwd hoe het afgelopen was met jouw zaak.
In afwachting van je reactie.
vriendelijke groet
Yarbay.
Ik wil graag reageren op de casus van siconsloutions (werner) een factuur van telefort 780 euro.
Ik zou graag willen weten hoe het afgelopen is met het factuur en/of Telfort het kwijtgescholden heeft.
Ik zit namelijk in hetzelfde schuitje. Ik heb namelijk voor mijn dochter van 10 jaar een abonnement afgesloten van 10 euro per maand ( 200 belminuten en max 25 sms bundel) en GEEN internetfaciliteiten, daar ik thuis die faciliteiten heb.
Vorige maand werden wij geconfronteerd met een factuur van bijna 1800 euro en dat is automatisch van mijn rekening afgeboekt. Resterende internetkosten van 600 euro is nog onderweg.
Ik heb een directie klacht ingediend bij de telfort, hoe dit in godsnaam mogelijk is, terwijl wij elke maand niet meer dan 10 euro aan abonnement kosten betalen.
Mijn klacht is bijna een maand inbehandeling. De klantenservice komt met een voorstel van 30 euro, coulanceregeling. Het is echt triest dat zo'n maatschappij als Telfort 30 euro durft aan te bieden..
Ik heb mijn rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld.
Ik was benieuwd hoe het afgelopen was met jouw zaak.
In afwachting van je reactie.
vriendelijke groet
Yarbay.