ZEER slechte service bij Pacard Bell
Geplaatst: 20 okt 2003 13:38
Rond 29 augustus hebben wij gebeld met de helpdesk: de computer deed raar.
Ze konden niet zeggen wat het was en in het weekend 30-31 augustus deed hij niets meer.
Maandag 1 september namen we weer contact op met de helpdesk en werd gezegd dat we gebeld zouden worden voor een afspraak thuis voor reparatie. Later zei men dat de computer opgehaald zou worden op 4 september.
Terwijl hij eerst thuis gemaakt zou worden. Begin week 38 kreeg ik een REKENING van 300 EURO!!!
Bij Dyna-Fix wist men niet dat wij nog garantie hadden, dus weer de helpdesk gebeld.. 22 september weer gebeld met Dyna-Fix, die zeiden dat P.B. geen moederbord wilde leveren, daar hadden ze wel vaker problemen mee zeiden ze!. Dus toen weer de helpdesk gebeld en daar zei men na weer iemand anders te hebben geraadpleegd dat het moederbord inmiddels geleverd was. (zucht) Dus toen Dyna-Fix weer gebeld. Het bellen duurde letterlijk UREN, want de helpdesk kon bijna niet bereikt worden, niet alleen die dag, maar iedere keer.
Op 23 september werd de computer gebracht en raad eens: HIJ DEED HET NOG STEEDS NIET!
29 september weer de helpdesk gebeld en daar zou men een afspraak met ons maken, dat gebeurde die week.
6 oktober kwam er een monteur met een nieuw moederbord, hij opende de kast en toen bleek dat er een STEKKERTJE niet aangesloten was. Terwijl een bedrijf als Dyna-fix toch een hele checklist hoort te hanteren bij de reparatie.
19 oktober. De computer doet het weer niet, het zelfde probleem, dus weer de helpdesk gebeld.
Daar zei men dat mijn zoon eerst alle kaarten en geheugenbankjes eruit moest halen, toen dat niet hielp moest hij alles loskoppelen en toen dat niet hielp, moest hij de voedingsstekker naar het moederbord loskoppelen en met een paperclip contact maken tussen een groen draadje en een zwart draadje, waarbij er stroom op kwam te staan.
Men verwacht bij de helpdesk zeker dat iedereen met een computer er ook zo veel verstand was heeft!!
Dus wij gevraagd of hij niet een monteur kon sturen die het kon maken. Nee, nee, dat mocht niet van de baas!
Dus toen heeft hij het toch maar gedaan. Toen bleek na een uur aan de telefoon gehangen te hebben, dat het niet aan de voeding lag. Snel toch? :S
Toen moesten we de computer door het halve huis slepen omdat de man dacht dat het misschien aan het stopcontact lag, maar dat was ook niet zo.
Na anderhalf uur kwam hij tot de conclusie dat waarschijnlijk het aan- uit stekkertje het niet deed.
Dus hij gaat nu een stekkertje opsturen en die moet mijn zoon met behulp van de helpdesk er in stoppen, dus nu kunnen we weer de computer niet gebruiken. Ook rijzen de telefoonkosten de helemaal de pan uit.! Alles bij elkaar bijna 2 maanden!
De service van Packard Bell is echt heel erg slecht
Misschien iets voor het programma “Ook dat nog”?
Anneke
Ze konden niet zeggen wat het was en in het weekend 30-31 augustus deed hij niets meer.
Maandag 1 september namen we weer contact op met de helpdesk en werd gezegd dat we gebeld zouden worden voor een afspraak thuis voor reparatie. Later zei men dat de computer opgehaald zou worden op 4 september.
Terwijl hij eerst thuis gemaakt zou worden. Begin week 38 kreeg ik een REKENING van 300 EURO!!!
Bij Dyna-Fix wist men niet dat wij nog garantie hadden, dus weer de helpdesk gebeld.. 22 september weer gebeld met Dyna-Fix, die zeiden dat P.B. geen moederbord wilde leveren, daar hadden ze wel vaker problemen mee zeiden ze!. Dus toen weer de helpdesk gebeld en daar zei men na weer iemand anders te hebben geraadpleegd dat het moederbord inmiddels geleverd was. (zucht) Dus toen Dyna-Fix weer gebeld. Het bellen duurde letterlijk UREN, want de helpdesk kon bijna niet bereikt worden, niet alleen die dag, maar iedere keer.
Op 23 september werd de computer gebracht en raad eens: HIJ DEED HET NOG STEEDS NIET!
29 september weer de helpdesk gebeld en daar zou men een afspraak met ons maken, dat gebeurde die week.
6 oktober kwam er een monteur met een nieuw moederbord, hij opende de kast en toen bleek dat er een STEKKERTJE niet aangesloten was. Terwijl een bedrijf als Dyna-fix toch een hele checklist hoort te hanteren bij de reparatie.
19 oktober. De computer doet het weer niet, het zelfde probleem, dus weer de helpdesk gebeld.
Daar zei men dat mijn zoon eerst alle kaarten en geheugenbankjes eruit moest halen, toen dat niet hielp moest hij alles loskoppelen en toen dat niet hielp, moest hij de voedingsstekker naar het moederbord loskoppelen en met een paperclip contact maken tussen een groen draadje en een zwart draadje, waarbij er stroom op kwam te staan.
Men verwacht bij de helpdesk zeker dat iedereen met een computer er ook zo veel verstand was heeft!!
Dus wij gevraagd of hij niet een monteur kon sturen die het kon maken. Nee, nee, dat mocht niet van de baas!
Dus toen heeft hij het toch maar gedaan. Toen bleek na een uur aan de telefoon gehangen te hebben, dat het niet aan de voeding lag. Snel toch? :S
Toen moesten we de computer door het halve huis slepen omdat de man dacht dat het misschien aan het stopcontact lag, maar dat was ook niet zo.
Na anderhalf uur kwam hij tot de conclusie dat waarschijnlijk het aan- uit stekkertje het niet deed.
Dus hij gaat nu een stekkertje opsturen en die moet mijn zoon met behulp van de helpdesk er in stoppen, dus nu kunnen we weer de computer niet gebruiken. Ook rijzen de telefoonkosten de helemaal de pan uit.! Alles bij elkaar bijna 2 maanden!
De service van Packard Bell is echt heel erg slecht
Misschien iets voor het programma “Ook dat nog”?
Anneke