LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Andre rieu concert

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
fredh

Andre rieu concert

Ongelezen bericht door fredh »

goedenmorgen
ik heb het volgende probleem,we hebben in maart kaarten gekocht voor antwerpen ,bij teleticketservice, mooie plaatsen ,geen problemen alles ging goed.
maar (helaas) kreeg ik in september te horen dat ivm met de vele pijn op 8 november word geopereerd,
contact opgenomen met teleticketservice en de reden doorgegeven of de kaarten geruild of geanuleerd konden worden,daat kreeg ik te horen er staat in de gebruikers voorwaarden niet kan, ook doorverkopen via marktplaat e.d, kon grote problemen opleveren want dat mocht uitsluitend met hun toestemming,en een geschreven verklaring van mij, op mijn vraag en als ik kom te overlijden hoe dan?als antwoord dat is uw probleem!!!,waar is de service van teleticket?
ook 2 x een brief naar Andre Rieu management gestuurd ,die nemen geeneens de moeite bericht van ontvangst te sturen,
conclusie van mij ,kaarten op tijd kopen zeer risicovol je bent al er wat gebeurd een hoop geld kwijt (voor ons 160 euro) van mij aow, dus geen Andre rieu (die we echt graag hadden willen meemaken) of andere evenmenten, (in verband met mijn handicap kan ik niet overal zitten).
wat ik mij afvraag je ziet op tv meermalen dat er contact is opgenomen met een progamma of een b.n.er en dat dan opeens alles kan, maar ben je een gewone nederlander met een probleem ,dan kan helemaal niets ,of zoals teleticketsservice zegt dat is uw probleem!!!!
weet iemand hier iets voor of maakt dit ook me ,laat horen

bvd en vr gr fred

Teunbosseman
Contacteer:

Re: Andre rieu concert

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Gewoon doorverkopen...heb ik ook gedaan met kaarten van wat anders, weet niet meer of ze op naam stonden maar wat dan nog.....donder op met argument dat jij toestemming aan hun moet vragen...en wat als ze nee zeggen.

Cursus klantvriendelijkheid zou ze niet misstaan, je mag niet eens doodgaan :!:

Op voorhand kaarten kopen is uiteraard een verhoogd risico, zelfde als vliegtickets, en wat voor andere reserveringen dan ook.....thats life and life continious.
Als je daar rekening mee moet houden dan kan je dus niks bestellen / reserveren.

Verkoop ze lekker via marktplaats of wellicht een bekende er een plezier mee doen.

nevermind

Re: Andre rieu concert

Ongelezen bericht door nevermind »

Teunbosseman schreef:Gewoon doorverkopen...heb ik ook gedaan met kaarten van wat anders, weet niet meer of ze op naam stonden maar wat dan nog.....donder op met argument dat jij toestemming aan hun moet vragen...en wat als ze nee zeggen.

Cursus klantvriendelijkheid zou ze niet misstaan, je mag niet eens doodgaan :!:

Op voorhand kaarten kopen is uiteraard een verhoogd risico, zelfde als vliegtickets, en wat voor andere reserveringen dan ook.....thats life and life continious.
Als je daar rekening mee moet houden dan kan je dus niks bestellen / reserveren.

Verkoop ze lekker via marktplaats of wellicht een bekende er een plezier mee doen.

Helemaal mee eens.
Je hebt inderdaad geen toestemming voor nodig, maar veelal wordt er een handel van gemaakt, om kaarten duurder te verkopen, als de inkoopsprijs.
Om het interessant voor potentiële kopers te maken, zou ik zelf met de prijs iets omlaag gaan.
succes

Gesloten