Samsung laptop hardeschijf alweer stuk
Geplaatst: 18 okt 2011 11:47
Ik heb in Augustus 2009 een Samsung notebook gekocht, met 2 jaar fabrieksgarantie. Eind maart / begin april 2011 ging de HDD stuk, binnen de garantie. Opgestuurd, laten maken, geen kosten, hoppa.
Vorige week begon de hdd weeeeer te prutten en te tikken. Diagnostic tool gedraaid, ja hoor, weer stuk. Dit is dus om en nabij 6 maanden NA reparatie dat de hdd weer stuk is.
Net Samsung gebeld want er staat op de tracking page : "Buiten Garantie"
Eens gevraagd hoe dat zit, zij claimen dat op een nieuwe hdd maar 6 maanden garantie zit. Maar ik heb toch recht op een deugdelijk product. Het is toch niet normaal dat een nieuw product wat vervangen is na 6 maanden alweer stuk gaat.
Comserv moeten bellen waar de laptop ter reparatie lag. Zij hadden nog geen diagnose gesteld maar konden me wel vertellen dat als de hdd stuk was, hier maar 3!! maanden garantie op zou zitten.
Ik weet 99,7% zeker dat de hdd stuk is, dus wat nu. Ik heb toch recht op een deugdelijk product wat langer mee hoort te gaan dan 6 of 3 maanden?
Edit : De hdd die erin zit is overigens van Toshiba. Niet dat dat boeit, maar goed.
Edit : overigens als de medewerker van Samsung tegen mij had gezegd "Waarschijnlijk valt het niet onder de garantie" of "ik weet niet of het onder de garantie valt" ipv "Ja hoor!!! Valt onder de garantie!!!!" had ik hem nooit opgestuurd, en was ik in iedergeval niet mijn onderzoekskosten kwijt geweest en had ik hem zelf voor 29 euro (kosten nieuwe hdd) gemaakt.
Vorige week begon de hdd weeeeer te prutten en te tikken. Diagnostic tool gedraaid, ja hoor, weer stuk. Dit is dus om en nabij 6 maanden NA reparatie dat de hdd weer stuk is.
Net Samsung gebeld want er staat op de tracking page : "Buiten Garantie"
Eens gevraagd hoe dat zit, zij claimen dat op een nieuwe hdd maar 6 maanden garantie zit. Maar ik heb toch recht op een deugdelijk product. Het is toch niet normaal dat een nieuw product wat vervangen is na 6 maanden alweer stuk gaat.
Comserv moeten bellen waar de laptop ter reparatie lag. Zij hadden nog geen diagnose gesteld maar konden me wel vertellen dat als de hdd stuk was, hier maar 3!! maanden garantie op zou zitten.
Ik weet 99,7% zeker dat de hdd stuk is, dus wat nu. Ik heb toch recht op een deugdelijk product wat langer mee hoort te gaan dan 6 of 3 maanden?
Edit : De hdd die erin zit is overigens van Toshiba. Niet dat dat boeit, maar goed.
Edit : overigens als de medewerker van Samsung tegen mij had gezegd "Waarschijnlijk valt het niet onder de garantie" of "ik weet niet of het onder de garantie valt" ipv "Ja hoor!!! Valt onder de garantie!!!!" had ik hem nooit opgestuurd, en was ik in iedergeval niet mijn onderzoekskosten kwijt geweest en had ik hem zelf voor 29 euro (kosten nieuwe hdd) gemaakt.